Šta je otkrila analiza ukradenih podataka Adobe-ovih korisnika: omiljena lozinka korisnika je ''123456''

Vesti, 05.11.2013, 07:24 AM

Šta je otkrila analiza ukradenih podataka Adobe-ovih korisnika: omiljena lozinka korisnika je ''123456''

Kada je krajem prošlog meseca Adobe objavio rezultate interne istrage o hakerskom napadu na kompaniju koji se dogodio početkom septembra, javnost je saznala da su početne procene o krađi podataka 3 miliona korisnika bile previše optimistične i da je šteta daleko veća. Tada je iz kompanije saopšteno da su napdači ukrali šifrovane lozinke oko 38 miliona korisnika, kao i izvorni kod pojedinih softverskih proizvoda kompanije. Međutim, u isto vreme na sajtu AnonNews.org pojavio se fajl sa ukradenim korisničkim imenima i šifrovanim lozinkama oko 150 miliona Adobe-ovih korisnika.

Ako ste pomislili da gore od toga ne može, pogrešili ste. Prema tvrdnji istraživača Džeremija Gosnija iz Structure Group, koji je analizirao ukradene i na internetu objavljene šifrovane lozinke, da šteta bude i veća pobrinuli su se sami korisnici. Naime, prema analizi ovog istraživača, najomiljenija lozinka Adobe-ovih korisnika je „123456“ i ona je izbor 1 911 938 korisnika. Za njom slede lozinke „123456789“, „password“, „adobe123“, „12345678“, „qwerty“, „1234567“, „111111“, „photoshop“, „123123“, „1234567890“, „000000“, „abc123“, „1234“, „adobe1“ i druge.

Sto najpopularnijih lozinki Adobe-ovih korisnika možete videti ovde.

Jasno je da je kompanija još odavno morala da podstakne korisnike da pažljivije biraju lozinke. Ipak, stvari se kreću u dobrom pravcu. Posle incidenta, kompanija je zamrzla naloge korisnika sve dok korisnici ugroženih naloga ne resetuju lozinke. Nadamo se da će korisnici shvatiti da to što još dva miliona korisnika koristi istu lozinku za pristup nalogu samo znači da je odgovornost i na njima.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje