U 2018. korisnici PayPala najčešća meta fišing napada

Vesti, 14.12.2018, 00:00 AM

U 2018. korisnici PayPala najčešća meta fišing napada

Najpopularniji način isporuke malvera tokom trećeg kvartala 2018. godine bile su email kampanje, a najčešće ciljevi takvih napada bili su korisnici PayPala širom sveta.

U email fišing napadima koriste se emailovi dizajnirani tako da prevare korisnike i prikupe i izvuku osetljive informacija kao što su korisnička imena, lozinke i informacije o kreditnim karticama žrtava.

"Spam i fišing emailovi su omiljeno oružje hakera, a u trećem kvartalu 2018. ovaj trend je i dalje nesmanjeno nastavljen", kažu iz kompanije Comodo. "Popularnost fišinga se javlja u velikoj meri zbog svoje troškovne efikasnosti: niski troškovi proizvodnje, neograničena skalabilnost i potencijal za visoke profite čine ga atraktivnim za sajber-kriminalce."

Prema Comodoovom izveštaju o globalnim pretnjama u 2018., u kome se nalaze podaci koji su prikupljeni i analizirani iz baze od preko 100 miliona globalnih krajnjih korisnika, najčešće se u fišing emailovima, u naslovu stavlja PayPal (48%), Azure Microsoft (8%) i FedEx (10%).

Na prvom mestu su poruke od PayPala kojima se žrtvama preti zaključavanjem računa dok ne ažuriraju informacije. Link u takvom emailu preusmerava korisnika na lažnu PayPal stranicu na kojoj se prikupljaju podaci za prijavljivanje na PayPal račune.

Kada su u pitanju fišing kampanje koje koriste određene brendove oslanjajući se na poverenje koje potencijalne žrtve imaju u njih, Microsoft je zauzeo prvo mesto sa 19% svih napada, PayPal je na drugom mestu sa 17%, a Google je na trećem mestu sa 9,7%.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje