YouTube najzad odgovorio na negodovanje korisnika zbog novog sistema komentara

Vesti, 28.11.2013, 07:18 AM

YouTube najzad odgovorio na negodovanje korisnika zbog novog sistema komentara

YouTube je najzad odgovorio na masovno negodovanje korisnika zbog novog sistema komentara koji uslovljava korisnike prijavljivanjem na Google+ profile, koji je počeo da se primenjuje pre tri nedelje posle čega je YouTube bio zatrpan spamom i malicioznim linkovima.

U tekstu na blogu YouTube-a, tim zadužen za komentare inisistira da je novi sistem komentara koji zahteva od onih koji žele da komentarišu da imaju Google+ nalog, rešio mnoge probleme koji su u vezi spama. Ipak, iz YouTube tima priznaju da su neki korisnici otkrili nove mogućnosti za zloupotrebu pošto je predstavljen novi sistem.

YouTube-ov tim tvrdi da su napravljene brojne promene u sistemu komentara, uključujući i bolje prepoznavanje loših linkova, da je unapređena detekcija ASCII crteža, kao i da je promenjeno prikazivanje predugih komentara. Ranije su korisnici mogli da objavljuju veoma dugačke komentare, pa su neki kao komentare postavljali čak i cele Šekspirove komade.

Tim je obećao da će obezbediti nove alate za moderaciju velikog broja komentara, priznajući da je to nešto što se od njih već dugo očekuje.

Ipak, iz YouTube-a nisu odgovorili na apele korisnika da se stari sistem ponovo vrati iako je peticiju kojom se zahteva od YouTube-a da odustane od zahteva da komentatori moraju imati Google+ nalog potpisalo više od 217000 korisnika. Po svemu sudeći, Google nema nameru da odustane od namere da integriše svoje servise sa Google+, iako je kompanija koja je inače vlasnik YouTube-a, kao razlog za ovo uslovljavanje korisnika navela dobijanje kvalitetnijih povratnih informacija, s obzirom da su korisnici prinuđeni da koriste svoja "prava" Google+ imena. Google+ profilima dozvoljeno je da objavljuju linkove, što znači da je spamerima, prevarantima i distributerima malvera takođe dozvoljeno da rade isto ukoliko koriste Google+ profile. Iz Google-a računaju da to nije moguće na duge staze, jer će Google+ nalozi koji zloupotrebljavaju sistem komentara biti suspendovani.

Novi sistem komentara predstavljen je 6. novembra sa idejom da diskusije na sajtu učini boljim i konstruktivnijim, s obzirom da je prethodni sistem komentara doneo YouTube-u reputaciju sajta koji je prepun uvredljivih komentara i spama.

Međutim, novi sistem je razljutio ne samo posetioce sajta, već se nije dopao ni velikim kreatorima sadržaja na sajtu, od kojih mnogi žive od prihoda od reklama koji generišu njihovi video klipovi. Kompanije koje koriste YouTube za promociju takođe su suočene sa problemima kao što je nemogućnost da adekvatno uređuju komentare, čime može biti naneta šteta njihovom brendu ili se može dogoditi da se sa njihove stranice posetioci šalju na neprikladne stranice. Neki veliki kreatori sadržaja su čak onemogućili komentarisanje svojih videa do daljnjeg, dok sistem ne bude popravljen. Jedna od najvećih zamerki kreatora sadržaja je davanje bolje pozicije komentarima koji imaju veliki broj odgovora. Može se zamisliti da takvi komentari budu upravo oni koji su uvredljivi i koji izazivaju gnevne reakcije korisnika, koje će im samo obezbediti bolju vidljivost.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje