Da bi se izborio sa spamom, Twitter smanjio broj naloga koje možete zapratiti u jednom danu

Društvene mreže, 09.04.2019, 03:30 AM

Da bi se izborio sa spamom, Twitter smanjio broj naloga koje možete zapratiti u jednom danu

Twitter je napravio još jedan korak u borbi protiv spamera na svojoj platformi. Kompanija će smanjiti broj naloga koje korisnici Twittera mogu da zaprate sa 1000 na samo 400 dnevno. Ideja je da se ovim ograničenjem spameri spreče da brzo uvećavaju broj svojih pratilaca, na "agresivan ili neselektivan način", čime se krše pravila Twittera.

Neke firme nude alate koji njihovim klijentima omogućavaju da automatski zaprate veliki broj korisnika uz malo truda. Očekivani rezultat je to da će neki od zapraćenih korisnika uzvratiti praćenje jer to smatraju uljudnim, ne shvatajući da su zapravo zapratili bota, koji će ih zatim otpratiti. Ove firme takođe nude alate za masovno otpraćivanje Twitter naloga onih koji nisu uzvratili praćenje. U ponudi su i automatizovani alati, kao što su na primer oni za kreiranje i slanje neželjenih direktnih poruka.

Twiter je početkom godine suspendovao nekolicinu aplikacija zbog kršenja pravila platforme koja su u vezi praćenja.

Međutim, neki smatraju da Twitter nije uradio dovoljno ovim potezom.

U odgovoru na Twitterov tvit o novom ograničenju, nekoliko korisnika je odgovorilo pitanjem zašto je izabran baš broj 400, jer je to i dalje mnogo više nego što bi obični korisnik Twittera zapratio u jednom danu. Neki korisnici kažu da su im bile potrebne godine da bi došli do tačke kada prate stotine ljudi.

Mada će manje firme verovatno i dalje koristiti tehnike masovnog praćenja kako bi privukle kupce, ovo će ih barem ograničiti.

Portparol Twittera je objasnio da su izabrali broj 400 kao razumnu granicu koja bi zaustavila spam i botove, a da ne utiče na legitimne korisnike.

Ovo ograničenje nije jedina promena koju je Twitter uveo u poslednjih nekoliko meseci kako bi se izborio sa spamom na svojoj platformi.

Kompanija je takođe ažurirala svoje alate koji omogućavaju korisnicima da prijave spam i lažne naloge. Takođe je uvela nove bezbednosne mere koje se primenjuju pri verifikaciji i registraciji naloga, zajedno sa drugim promenama koje su usmerene na proaktivniju identifikaciju spamera.

Ove mere ne samo da treba da učine da spam na Twitteru postane manje atraktivan i otežan ne samo za one koji koriste spam za zaradu, već i za one koji šire lažne vesti sa ciljem da utiču na izbore.

Kratkoročni uticaj ovih promena mogao bi biti pad u mesečnom rastu broj korisnika Twittera, ali dugoročno se očekuje da će imati dobar uticaj na ekosistem platforme.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje