Da bi se izborio sa spamom, Twitter smanjio broj naloga koje možete zapratiti u jednom danu
Društvene mreže, 09.04.2019, 03:30 AM
Twitter je napravio još jedan korak u borbi protiv spamera na svojoj platformi. Kompanija će smanjiti broj naloga koje korisnici Twittera mogu da zaprate sa 1000 na samo 400 dnevno. Ideja je da se ovim ograničenjem spameri spreče da brzo uvećavaju broj svojih pratilaca, na "agresivan ili neselektivan način", čime se krše pravila Twittera.
Neke firme nude alate koji njihovim klijentima omogućavaju da automatski zaprate veliki broj korisnika uz malo truda. Očekivani rezultat je to da će neki od zapraćenih korisnika uzvratiti praćenje jer to smatraju uljudnim, ne shvatajući da su zapravo zapratili bota, koji će ih zatim otpratiti. Ove firme takođe nude alate za masovno otpraćivanje Twitter naloga onih koji nisu uzvratili praćenje. U ponudi su i automatizovani alati, kao što su na primer oni za kreiranje i slanje neželjenih direktnih poruka.
Twiter je početkom godine suspendovao nekolicinu aplikacija zbog kršenja pravila platforme koja su u vezi praćenja.
Međutim, neki smatraju da Twitter nije uradio dovoljno ovim potezom.
U odgovoru na Twitterov tvit o novom ograničenju, nekoliko korisnika je odgovorilo pitanjem zašto je izabran baš broj 400, jer je to i dalje mnogo više nego što bi obični korisnik Twittera zapratio u jednom danu. Neki korisnici kažu da su im bile potrebne godine da bi došli do tačke kada prate stotine ljudi.
Mada će manje firme verovatno i dalje koristiti tehnike masovnog praćenja kako bi privukle kupce, ovo će ih barem ograničiti.
Portparol Twittera je objasnio da su izabrali broj 400 kao razumnu granicu koja bi zaustavila spam i botove, a da ne utiče na legitimne korisnike.
Ovo ograničenje nije jedina promena koju je Twitter uveo u poslednjih nekoliko meseci kako bi se izborio sa spamom na svojoj platformi.
Kompanija je takođe ažurirala svoje alate koji omogućavaju korisnicima da prijave spam i lažne naloge. Takođe je uvela nove bezbednosne mere koje se primenjuju pri verifikaciji i registraciji naloga, zajedno sa drugim promenama koje su usmerene na proaktivniju identifikaciju spamera.
Ove mere ne samo da treba da učine da spam na Twitteru postane manje atraktivan i otežan ne samo za one koji koriste spam za zaradu, već i za one koji šire lažne vesti sa ciljem da utiču na izbore.
Kratkoročni uticaj ovih promena mogao bi biti pad u mesečnom rastu broj korisnika Twittera, ali dugoročno se očekuje da će imati dobar uticaj na ekosistem platforme.
Izdvojeno
Preko lažnih oglasa hakeri otimaju Facebook naloge koje koriste za širenje SYS01 InfoStealer malvera
Istraživači sajber bezbednosti iz Bitdefender Labsa upozoravaju na pokušaje zloupotrebe Metinine reklamne platforme i otimanje Facebook naloga koji... Dalje
LinkedIn kažnjen sa 310 miliona evra zbog kršenja privatnosti korisnika
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je LinkedIn sa 310 miliona evra zbog kršenja privatnosti svojih korisnika sprovođenjem bihevioraln... Dalje
Meta testira tehnologiju prepoznavanja lica za vraćanje hakovanih naloga i borbu protiv prevara
Meta je najavila da proširuje testove prepoznavanja lica kao meru protiv prevara sa reklamama u kojima se kao mamci koriste poznate ličnosti. Monika... Dalje
Instagram pokrenuo kampanju sa influenserima protiv seksualne iznude maloletnih korisnika
Instagram je pokrenuo novu kampanju protiv seksualne iznude namenjenu tinejdžerima u kojoj će učestovati popularni kreatori sadržaja a cilj je pom... Dalje
Evropski sud ograničio upotrebu podataka korisnika Facebooka u ciljanom oglašavanju
Najviši evropski sud, Sud pravde Evropske unije, doneo je presudu prema kojoj će Meta morati da ograniči upotrebu ličnih podataka prikupljenih sa ... Dalje
Pratite nas
Nagrade