Dan posle najave, Twitter privremeno odustao od planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika
Društvene mreže, 28.11.2019, 03:00 AM

Twitter je saopštio da privremeno odustaje od svojih planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika nakon što su korisnici izrazili zabrinutost da će biti obrisani i profili njihovih voljenih koji su umrli.
U sredu je Twitter najavio da će svi nalozi koji su bili neaktivni poslednjih šest meseci biti obrisani sa platforme, što bi uključivalo i naloge preminulih korisnika. Kompanija je početkom nedelje počela da šalje emailove korisnicima koji se nisu prijavili nijednom u poslednjih šest meseci, upozoravajući ih da će obrisati njihove naloge ukoliko se ne prijave i pristanu na najnovije izmene njihove politike privatnosti.
Za razliku od Facebooka koji ima takozvane spomen-naloge, Twitter trenutno nema rešenje za naloge preminulih korisnika. Na Facebooku, članovi porodice ili drugi ljudi bliski preminulom korisniku mogu zatražiti da njegov nalog ostane na platformi, ali zamrznut, što znači da su interakcije sa nalogom ograničene kako bi se sprečile zloupotrebe.
Nakon najave Twittera da će obrisati neaktivne naloge, mnogi korisnici su se saglasili sa tim da bi nalozi umrlih korisnika trebalo da ostanu na sajtu. Twitter je priznao da nije razmotrio pitanje potencijalnog uznemiravanja koje bi prouzrokovalo brisanje naloga preminulih korisnika.
Kao odgovor na negativne reakcije javnosti, Twitter je objavio da je njegova prvobitna odluka, koja bi za sada uticala samo na naloge korisnika u EU, "promašaj" i da neće uklanjati neaktivne naloge dok ne nađe rešenje za naloge korisnika koji više nisu živi.
„Čuli smo vaše mišljenje o uticaju koji bi to imalo na naloge pokojnika“, rekli su iz Twittera. „Ovo je bila greška sa naše strane. Nećemo uklanjati neaktivne naloge dok ne stvorimo novi način da ljudi pamte ove naloge.“
Kompanija je rekla da će u budućnosti „pored poštovanja GDPR-a (Opšta uredba o zaštiti podataka EU), proširiti sprovođenje politike neaktivnosti da bi bili u skladu sa drugim propisima širom sveta i osigurali integritet servisa“, ali i da će komunicirati sa svim korisnicima ako to uradi.
Twitter se izvinio zbog zabune i zabrinutosti koje je izazvao.
Korisnici su dočekali ovaj potez kompanije sa zahvalnošću, pohvaljujući Twitter jer ih je saslušao.

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade