Dan posle najave, Twitter privremeno odustao od planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika
Društvene mreže, 28.11.2019, 03:00 AM
Twitter je saopštio da privremeno odustaje od svojih planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika nakon što su korisnici izrazili zabrinutost da će biti obrisani i profili njihovih voljenih koji su umrli.
U sredu je Twitter najavio da će svi nalozi koji su bili neaktivni poslednjih šest meseci biti obrisani sa platforme, što bi uključivalo i naloge preminulih korisnika. Kompanija je početkom nedelje počela da šalje emailove korisnicima koji se nisu prijavili nijednom u poslednjih šest meseci, upozoravajući ih da će obrisati njihove naloge ukoliko se ne prijave i pristanu na najnovije izmene njihove politike privatnosti.
Za razliku od Facebooka koji ima takozvane spomen-naloge, Twitter trenutno nema rešenje za naloge preminulih korisnika. Na Facebooku, članovi porodice ili drugi ljudi bliski preminulom korisniku mogu zatražiti da njegov nalog ostane na platformi, ali zamrznut, što znači da su interakcije sa nalogom ograničene kako bi se sprečile zloupotrebe.
Nakon najave Twittera da će obrisati neaktivne naloge, mnogi korisnici su se saglasili sa tim da bi nalozi umrlih korisnika trebalo da ostanu na sajtu. Twitter je priznao da nije razmotrio pitanje potencijalnog uznemiravanja koje bi prouzrokovalo brisanje naloga preminulih korisnika.
Kao odgovor na negativne reakcije javnosti, Twitter je objavio da je njegova prvobitna odluka, koja bi za sada uticala samo na naloge korisnika u EU, "promašaj" i da neće uklanjati neaktivne naloge dok ne nađe rešenje za naloge korisnika koji više nisu živi.
„Čuli smo vaše mišljenje o uticaju koji bi to imalo na naloge pokojnika“, rekli su iz Twittera. „Ovo je bila greška sa naše strane. Nećemo uklanjati neaktivne naloge dok ne stvorimo novi način da ljudi pamte ove naloge.“
Kompanija je rekla da će u budućnosti „pored poštovanja GDPR-a (Opšta uredba o zaštiti podataka EU), proširiti sprovođenje politike neaktivnosti da bi bili u skladu sa drugim propisima širom sveta i osigurali integritet servisa“, ali i da će komunicirati sa svim korisnicima ako to uradi.
Twitter se izvinio zbog zabune i zabrinutosti koje je izazvao.
Korisnici su dočekali ovaj potez kompanije sa zahvalnošću, pohvaljujući Twitter jer ih je saslušao.
Izdvojeno
Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese
Istraživači iz kompanije Check Point otkrili su veliku fišing kampanju u kojoj napadači šalju lažne pozivnice koje izgledaju kao da dolaze direk... Dalje
X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra
Korisnici X-a koji za dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) koriste sigurnosne ključeve moraju ih ponovo registrovati do 10. novembra 2025. Kompanija X ... Dalje
YouTube Ghost Network: 3.000 lažnih tutorijala šire malvere preko hakovanih YouTube kanala
Mreža YouTube naloga, nazvana YouTube Ghost Network, koristi popularnost platforme za širenje malvera kroz tutorijale za piratske programe i varalic... Dalje
Meta uvodi nove opcije za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a
Kompanija Meta predstavila je nove alate za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a od prevara. Cilj je da se spreče situacije u kojima prevarant... Dalje
Lažni TikTok tutorijali kradu lozinke
Sajber kriminalci koriste TikTok video-uputstva koja izgledaju kao vodiči za besplatnu aktivaciju popularnih programa i servisa, kao što su Windows,... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





