Dan posle najave, Twitter privremeno odustao od planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika
Društvene mreže, 28.11.2019, 03:00 AM

Twitter je saopštio da privremeno odustaje od svojih planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika nakon što su korisnici izrazili zabrinutost da će biti obrisani i profili njihovih voljenih koji su umrli.
U sredu je Twitter najavio da će svi nalozi koji su bili neaktivni poslednjih šest meseci biti obrisani sa platforme, što bi uključivalo i naloge preminulih korisnika. Kompanija je početkom nedelje počela da šalje emailove korisnicima koji se nisu prijavili nijednom u poslednjih šest meseci, upozoravajući ih da će obrisati njihove naloge ukoliko se ne prijave i pristanu na najnovije izmene njihove politike privatnosti.
Za razliku od Facebooka koji ima takozvane spomen-naloge, Twitter trenutno nema rešenje za naloge preminulih korisnika. Na Facebooku, članovi porodice ili drugi ljudi bliski preminulom korisniku mogu zatražiti da njegov nalog ostane na platformi, ali zamrznut, što znači da su interakcije sa nalogom ograničene kako bi se sprečile zloupotrebe.
Nakon najave Twittera da će obrisati neaktivne naloge, mnogi korisnici su se saglasili sa tim da bi nalozi umrlih korisnika trebalo da ostanu na sajtu. Twitter je priznao da nije razmotrio pitanje potencijalnog uznemiravanja koje bi prouzrokovalo brisanje naloga preminulih korisnika.
Kao odgovor na negativne reakcije javnosti, Twitter je objavio da je njegova prvobitna odluka, koja bi za sada uticala samo na naloge korisnika u EU, "promašaj" i da neće uklanjati neaktivne naloge dok ne nađe rešenje za naloge korisnika koji više nisu živi.
„Čuli smo vaše mišljenje o uticaju koji bi to imalo na naloge pokojnika“, rekli su iz Twittera. „Ovo je bila greška sa naše strane. Nećemo uklanjati neaktivne naloge dok ne stvorimo novi način da ljudi pamte ove naloge.“
Kompanija je rekla da će u budućnosti „pored poštovanja GDPR-a (Opšta uredba o zaštiti podataka EU), proširiti sprovođenje politike neaktivnosti da bi bili u skladu sa drugim propisima širom sveta i osigurali integritet servisa“, ali i da će komunicirati sa svim korisnicima ako to uradi.
Twitter se izvinio zbog zabune i zabrinutosti koje je izazvao.
Korisnici su dočekali ovaj potez kompanije sa zahvalnošću, pohvaljujući Twitter jer ih je saslušao.

Izdvojeno
TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje
Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje
Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje
Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje
Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga
.jpg)
Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje
Pratite nas
Nagrade