Dan posle najave, Twitter privremeno odustao od planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika
Društvene mreže, 28.11.2019, 03:00 AM
Twitter je saopštio da privremeno odustaje od svojih planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika nakon što su korisnici izrazili zabrinutost da će biti obrisani i profili njihovih voljenih koji su umrli.
U sredu je Twitter najavio da će svi nalozi koji su bili neaktivni poslednjih šest meseci biti obrisani sa platforme, što bi uključivalo i naloge preminulih korisnika. Kompanija je početkom nedelje počela da šalje emailove korisnicima koji se nisu prijavili nijednom u poslednjih šest meseci, upozoravajući ih da će obrisati njihove naloge ukoliko se ne prijave i pristanu na najnovije izmene njihove politike privatnosti.
Za razliku od Facebooka koji ima takozvane spomen-naloge, Twitter trenutno nema rešenje za naloge preminulih korisnika. Na Facebooku, članovi porodice ili drugi ljudi bliski preminulom korisniku mogu zatražiti da njegov nalog ostane na platformi, ali zamrznut, što znači da su interakcije sa nalogom ograničene kako bi se sprečile zloupotrebe.
Nakon najave Twittera da će obrisati neaktivne naloge, mnogi korisnici su se saglasili sa tim da bi nalozi umrlih korisnika trebalo da ostanu na sajtu. Twitter je priznao da nije razmotrio pitanje potencijalnog uznemiravanja koje bi prouzrokovalo brisanje naloga preminulih korisnika.
Kao odgovor na negativne reakcije javnosti, Twitter je objavio da je njegova prvobitna odluka, koja bi za sada uticala samo na naloge korisnika u EU, "promašaj" i da neće uklanjati neaktivne naloge dok ne nađe rešenje za naloge korisnika koji više nisu živi.
„Čuli smo vaše mišljenje o uticaju koji bi to imalo na naloge pokojnika“, rekli su iz Twittera. „Ovo je bila greška sa naše strane. Nećemo uklanjati neaktivne naloge dok ne stvorimo novi način da ljudi pamte ove naloge.“
Kompanija je rekla da će u budućnosti „pored poštovanja GDPR-a (Opšta uredba o zaštiti podataka EU), proširiti sprovođenje politike neaktivnosti da bi bili u skladu sa drugim propisima širom sveta i osigurali integritet servisa“, ali i da će komunicirati sa svim korisnicima ako to uradi.
Twitter se izvinio zbog zabune i zabrinutosti koje je izazvao.
Korisnici su dočekali ovaj potez kompanije sa zahvalnošću, pohvaljujući Twitter jer ih je saslušao.
Izdvojeno
Preko lažnih oglasa hakeri otimaju Facebook naloge koje koriste za širenje SYS01 InfoStealer malvera
Istraživači sajber bezbednosti iz Bitdefender Labsa upozoravaju na pokušaje zloupotrebe Metinine reklamne platforme i otimanje Facebook naloga koji... Dalje
LinkedIn kažnjen sa 310 miliona evra zbog kršenja privatnosti korisnika
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je LinkedIn sa 310 miliona evra zbog kršenja privatnosti svojih korisnika sprovođenjem bihevioraln... Dalje
Meta testira tehnologiju prepoznavanja lica za vraćanje hakovanih naloga i borbu protiv prevara
Meta je najavila da proširuje testove prepoznavanja lica kao meru protiv prevara sa reklamama u kojima se kao mamci koriste poznate ličnosti. Monika... Dalje
Instagram pokrenuo kampanju sa influenserima protiv seksualne iznude maloletnih korisnika
Instagram je pokrenuo novu kampanju protiv seksualne iznude namenjenu tinejdžerima u kojoj će učestovati popularni kreatori sadržaja a cilj je pom... Dalje
Evropski sud ograničio upotrebu podataka korisnika Facebooka u ciljanom oglašavanju
Najviši evropski sud, Sud pravde Evropske unije, doneo je presudu prema kojoj će Meta morati da ograniči upotrebu ličnih podataka prikupljenih sa ... Dalje
Pratite nas
Nagrade