Facebook će blokirati dodatke za blokiranje oglasa, ali obećava korisnicima bolju kontrolu nad oglasima

Društvene mreže, 10.08.2016, 07:30 AM

Facebook će blokirati dodatke za blokiranje oglasa, ali obećava korisnicima bolju kontrolu nad oglasima

Facebook je ispalio hitac upozorenja za dodatke za blokiranje oglasa najavljujući promene zbog kojih će oni koji Facebooku pristupaju sa desktop računara ipak biti prinuđeni da vide oglase.

Sve veća popularnost programa koji blokiraju oglase predstavlja pretnju za online biznis koji zavisi od prihoda od oglasa.

Iz Facebooka kažu da razumeju da oglasi mogu biti dosadni korisnicima. Zbog toga iz kompanije obećavaju bolju ponudu alata koji će omogućiti korisnicima veću kontrolu nad oglasima koje vide u svom neewsfeedu.

“Osim što ćemo ljudima ponuditi jače kontrole, takođe ćemo početi da prikazujemo oglase na desktopu ljudima koji trenutno koriste softver za blokiranje oglasa”, rekao je potpredsednik kompanije zadužen za oglašavanje Endru Bosvort.

Korisnicima će biti omogućeno da prilagode oglase koje vide birajući brendove i kompanije koje vole.

“Ljudi ne vole da vide oglase koji su im irelevantni ili remete ili kvare njihovo iskustvo”, kaže Bosvort.

Programi koji blokiraju oglase obično ne rade na mobilnim uređajima, sa kojih dolazi najveći broj poseta Faceboooku, ali ipak sprečavaju da korisnici vide oglase vredne više milijardi.

Oko 200 miliona ljudi širom sveta na računarima koristi programe koji blokiraju oglase.

Ovaj potez će verovatno ponovo pokrenuti rasprave između onih koji pružaju sadržaj a koji zavise od prihoda od reklama i korisnika koji pokušavaju da izbegnu neželjene reklame.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na Facebooku sada možete imati jedan glavni i nekoliko dodatnih ličnih profila

Na Facebooku sada možete imati jedan glavni i nekoliko dodatnih ličnih profila

Korisnici Facebooka moći će da imaju više profila koji funkcionišu nezavisno, sa posebnim obaveštenjima, porukama i podešavanjima privatnosti za... Dalje

TikTok preplavljen lažnim nagradnim igrama u kojima se poklanja kriptovaluta

TikTok preplavljen lažnim nagradnim igrama u kojima se poklanja kriptovaluta

Nagradne igre u kojima se navodno poklanja kriptovaluta godinama su prisutne na Twitteru i Instagramu. Iako se čini da bi većina ljudi prozrela ovak... Dalje

Meta još jednom potvrdila da će uvesti podrazumevanu E2E enkripciju u Messenger do kraja godine

Meta još jednom potvrdila da će uvesti podrazumevanu E2E enkripciju u Messenger do kraja godine

Meta je ove nedelje još jednom potvrdila da će do kraja godine uvesti podrazumevanu end-to-end enkripciju u Messenger. „Od danas, ćaskanja m... Dalje

Talas hakerskih napada na korisnike LinkedIna

Talas hakerskih napada na korisnike LinkedIna

Poslednjih nekoliko meseci primetan je talas napada na korisnike LinkedIna. Da se nešto dešava vidi se i u Google trendovima, gde termini za pretrag... Dalje

Facebook i Instagram optuženi da ignorišu izveštaje o opasnom sadržaju na platformama

Facebook i Instagram optuženi da ignorišu izveštaje o opasnom sadržaju na platformama

Program pouzdanih partnera „je ključni deo naših napora da poboljšamo naše politike i procedure sprovođenja, i proizvode, kako bismo pomogl... Dalje