Facebook će zatražiti od korisnika verifikaciju broja mobilnog telefona za potrebe oporavka naloga

Društvene mreže, 15.06.2012, 08:38 AM

Facebook će zatražiti od korisnika verifikaciju broja mobilnog telefona za potrebe oporavka naloga

Svaki korisnik Facebook-a će, ukoliko nije video do sada, u narednim danima videti poruku na vrhu stranice sa novostima (news feed) u kojoj će mu biti ponuđeni jednostavni saveti za bezbednost naloga na društvenoj mreži.

Poruka sa tekstom ”Stay in control of your account by following these simple security tips” sadrži link koji vodi ka Facebook-ovoj stranici posvećenoj bezbednosti (Facebook Security page) na kojoj se nalaze saveti o tome kako prepoznati prevaru, izabrati jedinstvenu lozinku, i ono što mnogi korisnici ne znaju, kako preko oporaviti nalog verifkacijom broja mobilnog telefona.

Do sada su ovu poruku videli milioni korisnika Facebook-a, a iako se ovo događa posle nedavnih incidenata sa curenjem lozinki korisnika sajtova LinkedIn, eHarmony i Last.fm, u Facebook-u kažu da su oni planirali ovu kampanju pre nego što su se pomenuti incidenti dogodili.

Ukoliko niste znali kako vam verifikcija broja mobilnog telefona nekada može biti od pomoći, na primer ako vam je nalog hakovan, ona će vam omogućiti da vaša potenijalno ugrožena lozinka bude odmah obrisana posle čega ćete biti obavešteni putem SMS poruke da treba da kreirate novu lozinku.. To znači da ukoliko koristite opciju verifikacije broja mobilnog telefona sistem oporavka lozinke se ne oslanja na emailove što se, imajući u vidu vest koju smo juče objaviliu slučaju resetovanja lozinki korisnika LinkedIn-a pokazalo manjkavim jer su hiljade korisnika takve emailove greškom označili kao spam.

Facebook je tokom prethodnih godina dosta toga uradio kada je reč o oporavku lozinki korisnika, uvodeći između ostalog i prepoznavanje fotografija prijatelja kao i odgovaranje na sigurnosna pitanja.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram testira nove metode za vraćanje hakovanih naloga

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram testira nove metode za vraćanje hakovanih naloga

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram je juče saopštio da testira nove metode koje bi korisnicima olakšale da ponovo dobiju pristup nalozima ko... Dalje

Facebook će ponovo plaćati korisnicima da bi pratio šta rade na svojim telefonima

Facebook će ponovo plaćati korisnicima da bi pratio šta rade na svojim telefonima

Facebook će ponovo početi da plaća ljudima da bi pratio kako koriste svoj telefon preko nove aplikacije koja je nazvana Study. Aplikacija će, i... Dalje

Twitter pojednostavio svoja pravila o bezbednosti i privatnosti

Twitter pojednostavio svoja pravila o bezbednosti i privatnosti

Kako bi olakšao razumevanje pravila svoje platforme, Twitter je juče objavio da pojednostavljuje svoja pravila koja su sada napisana jednostavnim, j... Dalje

Propao pokušaj da se Zakerberg natera na povlačenje sa mesta predsednika Facebooka

Propao pokušaj da se Zakerberg natera na povlačenje sa mesta predsednika Facebooka

Pokušaj da se osnivač Facebooka Mark Zakerberg natera da se povuče sa mesta predsednika kompanije nije uspeo. Na godišnjoj generalnoj skupštini k... Dalje

Facebook će vam olakšati da prijavite grešku na sajtu, potrebno je samo da protresete telefon

Facebook će vam olakšati da prijavite grešku na sajtu, potrebno je samo da protresete telefon

Facebook želi da pojednostavi i olakša korisnicima prijavljivanje grešaka na sajtu društvene mreže. Zahvaljujući novoj funkciji, kada naiđete ... Dalje