Facebook danas počinje da testira skrivanje broja lajkova
Društvene mreže, 27.09.2019, 12:00 PM
Facebook će danas početi da testira skrivanje broja lajkova, i to najpre i za sada jedino u Australiji. Ovaj ograničeni eksperiment treba da pokaže da li sakrivanje broja lajkova može poboljšati iskustvo korišćenja društvene mreže, a ako eksperiment bude uspešan, testiranje može biti prošireno i na druge zemlje.
Kako su objasnili iz kompanije, broj lajkova, reakcije i pregledi videa će biti privatni za korisnike koji su obuhvaćeni testiranjem.
Dakle, ako ste korisnik Facebooka u Australiji, vaši prijatelji i porodica i dalje će moći da lajkuju i reaguju na vaše objave, ali neće moći da vide koliko je ljudi lajkovalo i reagovalo na njih. Naravno, i vi nećete videti koliko je ljudi lajkovalo objavu vašeg Facebook prijatelja. Te informacije biće dostupne samo autoru objave.
Ideja je da se uklanjanjem javno vidljivog broja lajkova na objave suzbije osećaj anksioznosti i depresije koji je povezan sa upotrebom društvenih mreža, i da Facebook postane mesto na kome neće biti važno ko ima više lajkova. Kao što su iz Facebooka objasnili ranije, oni žele da njihove aplikacije, uključujući i Instagram, budu mesta na kojima se ljudi mogu usresrediti na kvalitet objava, fotografija i videa, umesto na brojanje lajkova i reakcije koje dobijaju na objave.
Instagram je započeo sličan test ranije ove godine koji je prvobitno bio ograničen samo na Kanadu, ali se od tada proširio na više zemalja, uključujući Australiju, Brazil, Irsku, Italiju, Japan i Novi Zeland, jer je kompanija dobila od korisnika pozitivne reakcije na ovu promenu. Iako je reč o sličnim testovima, u Facebooku očekuju drugačije rezultate sa korisnicima njihove glavne platforme, jer smatraju da je reč o različitoj publici.
Izdvojeno
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece
Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje
Pratite nas
Nagrade