Facebook danas počinje da testira skrivanje broja lajkova

Društvene mreže, 27.09.2019, 12:00 PM

Facebook danas počinje da testira skrivanje broja lajkova

Facebook će danas početi da testira skrivanje broja lajkova, i to najpre i za sada jedino u Australiji. Ovaj ograničeni eksperiment treba da pokaže da li sakrivanje broja lajkova može poboljšati iskustvo korišćenja društvene mreže, a ako eksperiment bude uspešan, testiranje može biti prošireno i na druge zemlje.

Kako su objasnili iz kompanije, broj lajkova, reakcije i pregledi videa će biti privatni za korisnike koji su obuhvaćeni testiranjem.

Dakle, ako ste korisnik Facebooka u Australiji, vaši prijatelji i porodica i dalje će moći da lajkuju i reaguju na vaše objave, ali neće moći da vide koliko je ljudi lajkovalo i reagovalo na njih. Naravno, i vi nećete videti koliko je ljudi lajkovalo objavu vašeg Facebook prijatelja. Te informacije biće dostupne samo autoru objave.

Ideja je da se uklanjanjem javno vidljivog broja lajkova na objave suzbije osećaj anksioznosti i depresije koji je povezan sa upotrebom društvenih mreža, i da Facebook postane mesto na kome neće biti važno ko ima više lajkova. Kao što su iz Facebooka objasnili ranije, oni žele da njihove aplikacije, uključujući i Instagram, budu mesta na kojima se ljudi mogu usresrediti na kvalitet objava, fotografija i videa, umesto na brojanje lajkova i reakcije koje dobijaju na objave.

Instagram je započeo sličan test ranije ove godine koji je prvobitno bio ograničen samo na Kanadu, ali se od tada proširio na više zemalja, uključujući Australiju, Brazil, Irsku, Italiju, Japan i Novi Zeland, jer je kompanija dobila od korisnika pozitivne reakcije na ovu promenu. Iako je reč o sličnim testovima, u Facebooku očekuju drugačije rezultate sa korisnicima njihove glavne platforme, jer smatraju da je reč o različitoj publici.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok je pod istragom Irske komisije za zaštitu podataka (DPC), vodećeg regulatornog tela u Evropske unije, zbog dva pitanja vezana za privatnost.... Dalje

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Tviter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi lju... Dalje