Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama
Društvene mreže, 22.09.2021, 11:30 AM
Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi isključivo pitanjima bezbednosti. Ovo je odgovor kompanije na seriju članaka Wall Street Journala u kojima se navodi da je Facebook znao za brojne ozbiljne probleme na platformi poput lažnih informacija o COVID-19 i negativnih efekata na mentalno zdravlje mlađih korisnika Instagrama, ali je odložio njihovo rešavanje zbog straha da će time oslabiti interakcije sa svojim platformama.
Izvršni direktor Facebooka Nik Kleg je tokom vikenda objavio odgovor na pisanje WSJ-a, optužujući list za „namernu pogrešnu karakterizaciju” onoga što kompanija pokušava da učini.
Kompanija je koristila gore navedene brojeve kako bi pokazala kako se rešavaju problemi na Facebooku i Instagramu, rekavši da u izveštaju WSJ nema „važnog konteksta“ o složenim pitanjima.
„Ranije se nismo dovoljno rano bavili izazovima bezbednosti u procesu razvoja proizvoda. Ali mi smo iz temelja promenili taj pristup”, rekao je Facebook na blogu ističući da sada u timovima koji razvijaju proizvode imaju timove koji se posebno bave pitanjanjima bezbednosti i zaštite, što omogućava kompaniji da se pozabavi ovim pitanjima tokom procesa razvoja proizvoda, a ne nakon njega.
Veći deo ovog drugog odgovora Facebooka na navode iz WJS-a koji je objavljen juče je u pozitivnijem svetlu. Kompanija se nije fokusirala se na to da li se delovalo prekasno, već na načine na koje se na kraju reagovalo, poput uklanjanja 20 miliona postova sa lažnim informacijama o COVID-19 i sastavu vakcina i blokiranja 3 milijarde lažnih naloga u prvoj polovini 2021.
Ako su ove tvrdnje tačne, to znači da je kompanija učetvorostručila broj zaposlenih u toj oblasti od 2017. godine, kada je zapošljavala 10.000 ljudi i obećala da će taj broj udvostručiti u roku od godinu dana.

Izdvojeno
Ozbiljan propust: Instagram beleške namenjene bliskim prijateljima postale vidljive svima

Korisnici Instagrama poslednjih dana masovno prijavljuju kritičan bezbednosni propust zbog kojeg ljudi van njihove liste „Bliski prijatelji&ldq... Dalje
Masovno prikupljanje podataka: LinkedIn podneo tužbu zbog prodaje podataka korisnika platforme

LinkedIn je podneo tužbu protiv softverske firme ProAPIs i njenog izvršnog direktora Rahmate Alama, tvrdeći da kompanija upravlja mrežom sastavlj... Dalje
Zašto bi vas odjavljivanje sa Facebook-a moglo spasiti od prevara i Metinog praćenja

Biti stalno prijavljen na Facebook-u deluje praktično - nema kucanja lozinke, odmah ste „unutra“. Ali, ta pogodnost krije ozbiljne bezbed... Dalje
FileFix napad instalira malver StealC preko lažnih Facebook stranica

Istraživači kompanije Acronis otkrili su novu fišing kampanju koja koristi novi pristup već poznatoj tehnici napada. Metoda, nazvana FileFix, kor... Dalje
Lažna „Meta Verified“ ekstenzija na Facebooku krade naloge

Istraživači Bitdefendera upozoravaju kreatore sadržaja i vlasnike preduzeća na novu kampanju na platformi Meta (Facebook), gde zlonamerni oglasi n... Dalje
Pratite nas
Nagrade