Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Društvene mreže, 22.09.2021, 11:30 AM

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi isključivo pitanjima bezbednosti. Ovo je odgovor kompanije na seriju članaka Wall Street Journala u kojima se navodi da je Facebook znao za brojne ozbiljne probleme na platformi poput lažnih informacija o COVID-19 i negativnih efekata na mentalno zdravlje mlađih korisnika Instagrama, ali je odložio njihovo rešavanje zbog straha da će time oslabiti interakcije sa svojim platformama.

Izvršni direktor Facebooka Nik Kleg je tokom vikenda objavio odgovor na pisanje WSJ-a, optužujući list za „namernu pogrešnu karakterizaciju” onoga što kompanija pokušava da učini.

Kompanija je koristila gore navedene brojeve kako bi pokazala kako se rešavaju problemi na Facebooku i Instagramu, rekavši da u izveštaju WSJ nema „važnog konteksta“ o složenim pitanjima.

„Ranije se nismo dovoljno rano bavili izazovima bezbednosti u procesu razvoja proizvoda. Ali mi smo iz temelja promenili taj pristup”, rekao je Facebook na blogu ističući da sada u timovima koji razvijaju proizvode imaju timove koji se posebno bave pitanjanjima bezbednosti i zaštite, što omogućava kompaniji da se pozabavi ovim pitanjima tokom procesa razvoja proizvoda, a ne nakon njega.

Veći deo ovog drugog odgovora Facebooka na navode iz WJS-a koji je objavljen juče je u pozitivnijem svetlu. Kompanija se nije fokusirala se na to da li se delovalo prekasno, već na načine na koje se na kraju reagovalo, poput uklanjanja 20 miliona postova sa lažnim informacijama o COVID-19 i sastavu vakcina i blokiranja 3 milijarde lažnih naloga u prvoj polovini 2021.

Ako su ove tvrdnje tačne, to znači da je kompanija učetvorostručila broj zaposlenih u toj oblasti od 2017. godine, kada je zapošljavala 10.000 ljudi i obećala da će taj broj udvostručiti u roku od godinu dana.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Mask najavio da će od sledeće nedelje Twitter ponovo ''ručno'' verifikovati naloge

Mask najavio da će od sledeće nedelje Twitter ponovo ''ručno'' verifikovati naloge

Ilon Mask je rekao da bi Twitterov program za označavanje verifikovanih naloga mogao da se vrati u petak, 2. decembra, sa novom procedurom za proveru... Dalje

Mask objavio da Twitter odlaže pretplatu za verifikovane naloge

Mask objavio da Twitter odlaže pretplatu za verifikovane naloge

Novi vlasnik Twittera Ilon Mask rekao je juče zaposlenima u kompaniji a zatim danas ponovio na platformi da će Twitter odložiti pretplate za plać... Dalje

Meta uvodi nove mere za zaštitu dece na Facebooku i Instagramu

Meta uvodi nove mere za zaštitu dece na Facebooku i Instagramu

Meta je najavila da će za sve mlađe od 16 godina, ili mlađe od 18 godina u nekim zemljama, kada se prijave na Facebook, podrazumevano omogućiti vi... Dalje

Meta otpustila više od 20 radnika zbog hakovanja korisničkih naloga

Meta otpustila više od 20 radnika zbog hakovanja korisničkih naloga

Meta je otpustila i kaznila više od dvadeset radnika koji su tokom prošle godine navodno kompromitovali određeni broj korisničkih naloga. Neki od ... Dalje

Twitter ponovo radi na šifrovanju direktnih poruka (DM)

Twitter ponovo radi na šifrovanju direktnih poruka (DM)

Twitter radi na dodavanju end-to-end enkripcije (E2EE) za direktne poruke (DM) što će pomoći u zaštiti privatne komunikacije korisnika na platfo... Dalje