Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama
Društvene mreže, 22.09.2021, 11:30 AM
Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi isključivo pitanjima bezbednosti. Ovo je odgovor kompanije na seriju članaka Wall Street Journala u kojima se navodi da je Facebook znao za brojne ozbiljne probleme na platformi poput lažnih informacija o COVID-19 i negativnih efekata na mentalno zdravlje mlađih korisnika Instagrama, ali je odložio njihovo rešavanje zbog straha da će time oslabiti interakcije sa svojim platformama.
Izvršni direktor Facebooka Nik Kleg je tokom vikenda objavio odgovor na pisanje WSJ-a, optužujući list za „namernu pogrešnu karakterizaciju” onoga što kompanija pokušava da učini.
Kompanija je koristila gore navedene brojeve kako bi pokazala kako se rešavaju problemi na Facebooku i Instagramu, rekavši da u izveštaju WSJ nema „važnog konteksta“ o složenim pitanjima.
„Ranije se nismo dovoljno rano bavili izazovima bezbednosti u procesu razvoja proizvoda. Ali mi smo iz temelja promenili taj pristup”, rekao je Facebook na blogu ističući da sada u timovima koji razvijaju proizvode imaju timove koji se posebno bave pitanjanjima bezbednosti i zaštite, što omogućava kompaniji da se pozabavi ovim pitanjima tokom procesa razvoja proizvoda, a ne nakon njega.
Veći deo ovog drugog odgovora Facebooka na navode iz WJS-a koji je objavljen juče je u pozitivnijem svetlu. Kompanija se nije fokusirala se na to da li se delovalo prekasno, već na načine na koje se na kraju reagovalo, poput uklanjanja 20 miliona postova sa lažnim informacijama o COVID-19 i sastavu vakcina i blokiranja 3 milijarde lažnih naloga u prvoj polovini 2021.
Ako su ove tvrdnje tačne, to znači da je kompanija učetvorostručila broj zaposlenih u toj oblasti od 2017. godine, kada je zapošljavala 10.000 ljudi i obećala da će taj broj udvostručiti u roku od godinu dana.

Izdvojeno
TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje
Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje
Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje
Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje
Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga
.jpg)
Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje
Pratite nas
Nagrade