Facebook još jednom demantovao tvrdnje da zbog oglasa prisluškuje korisnike

Društvene mreže, 30.10.2017, 09:00 AM

Facebook još jednom demantovao tvrdnje da zbog oglasa prisluškuje korisnike

Facebook je još jednom demantovao tvrdnje da društvena mreža koristi mikrofone uređaja da bi prisluškivao šta korisnici govore i na osnovu toga im prikazao relevantne oglase.

"Ne koristimo i nikada nismo koristili mirkofone za oglase. Jednostavno to nije istina", rekao je potpredsednik kompanije za oglase Rob Goldman odgovarajući na tvit voditelja PJ Vogta koji je pozvao ljude koji misle da Facebook koristi mikrofon uređaja za špijuniranje korisnika zbog oglasa da se jave.

Kada ga je drugi korisnik Twittera pitao da li to važi i za Instagram, Goldman je ogovorio potvrdno.

PJ Vogt je dobio na stotine odgovora na svoj prvi tvit u kojima su ljudi iznosili svoja iskustva sa oglasima na Facebooku.

U saopštenju na svom web sajtu iz 2016., Facebook je odbacio tvrdnje da prikazuje oglase na osnovu onog o čemu su korisnici pričali.

"Mi prikazujemo oglase na osnovu interesovanja ljudi i drugih informacija profila, a ne na osnovu toga o čemu pričate naglas", rekli su iz Facebooka.

Prema jednoj teoriji veza između oglasa i korisnika je čista slučajnost, i takvi oglasi se pojavljuju pre nego što ih korisnici primete ali da nemaju za njih toliku važnost.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje