Facebook još jednom demantovao tvrdnje da zbog oglasa prisluškuje korisnike

Društvene mreže, 30.10.2017, 09:00 AM

Facebook još jednom demantovao tvrdnje da zbog oglasa prisluškuje korisnike

Facebook je još jednom demantovao tvrdnje da društvena mreža koristi mikrofone uređaja da bi prisluškivao šta korisnici govore i na osnovu toga im prikazao relevantne oglase.

"Ne koristimo i nikada nismo koristili mirkofone za oglase. Jednostavno to nije istina", rekao je potpredsednik kompanije za oglase Rob Goldman odgovarajući na tvit voditelja PJ Vogta koji je pozvao ljude koji misle da Facebook koristi mikrofon uređaja za špijuniranje korisnika zbog oglasa da se jave.

Kada ga je drugi korisnik Twittera pitao da li to važi i za Instagram, Goldman je ogovorio potvrdno.

PJ Vogt je dobio na stotine odgovora na svoj prvi tvit u kojima su ljudi iznosili svoja iskustva sa oglasima na Facebooku.

U saopštenju na svom web sajtu iz 2016., Facebook je odbacio tvrdnje da prikazuje oglase na osnovu onog o čemu su korisnici pričali.

"Mi prikazujemo oglase na osnovu interesovanja ljudi i drugih informacija profila, a ne na osnovu toga o čemu pričate naglas", rekli su iz Facebooka.

Prema jednoj teoriji veza između oglasa i korisnika je čista slučajnost, i takvi oglasi se pojavljuju pre nego što ih korisnici primete ali da nemaju za njih toliku važnost.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Zakerberg svedočio pred američkim senatorima: I moji podaci su među prikupljanim podacima

Zakerberg svedočio pred američkim senatorima: I moji podaci su među prikupljanim podacima

Izvršni direktor Facebooka otkrio je da su i njegovi podaci sa Facebooka bili među onima koje je Cambridge Analytica prikupljala i zloupotrebila. Ma... Dalje

Proverite da li je firma Cambridge Analytica zloupotrebljavala vaše lične podatke sa Facebooka

Proverite da li je firma Cambridge Analytica zloupotrebljavala vaše lične podatke sa Facebooka

Facebook je nedavno počeo da upozorava one koji su oštećeni zbog skandala u koji su upleteni Facebook i firma Cambridge Analytica, da su njihovi li... Dalje

Facebook potvrdio da je Cambridge Analytica imala pristup privatnim porukama korisnika

Facebook potvrdio da je Cambridge Analytica imala pristup privatnim porukama korisnika

Facebook je potvrdio da su i privatne poruke korisnika društvene mreže bile među podacima koje je zloupotrebila firma Cambridge Analytica. Facebook... Dalje

Skandal koji je uzdrmao Facebook pogodio 87 miliona korisnika, kompanija najavila promene

Skandal koji je uzdrmao Facebook pogodio 87 miliona korisnika, kompanija najavila promene

Facebook je saopštio da je firma Cambridge Analytica imala neovlašćeni pristup podacima 87 miliona korisnika društvene mreže, što značajno prem... Dalje

Facebook najavio organizovanije postavke privatnosti i novi alat za upravljanje podacima

Facebook najavio organizovanije postavke privatnosti i novi alat za upravljanje podacima

U pokušaju da vrati poverenje u svoju platformu nakon skandala sa firmom Cambridge Analytica, Facebook je predstavio organizovanije postavke privatno... Dalje