Facebook konačno uvodi podršku putem ćaskanja uživo za ljude koji ne mogu da pristupe svom nalogu
Društvene mreže, 13.12.2021, 09:30 AM
Ako vam je Facebook nalog nekada bio zaključan, onda znate koliko je to frustrirajuće iskustvo. Sada je kompanija najavila da će konačno uvesti ćaskanje uživo sa podrškom kako bi pomogla korisnicima da povrate pristup svojim nalozima. Međutim, ova funkcija se trenutno testira samo sa malim brojem korisnika, konrektno sa kreatorima sadržaja u Sjedinjenim Državama, što znači da većini korisnika ova opcija neće biti dostupna još neko vreme, ako uopšte ikada bude dostupna svima.
“Započeli smo mali test podrške putem ćaskanja uživo za kreatore koji govore engleski u Sjedinjenim Državama i koji još nemaju dodeljenog menadžera za odnose iz Mete koji bi im pomogao u pitanjima koja mogu imati o Facebooku ili Instagramu. Kreatori mogu pristupiti namenskom sajtu za podršku kreatorima kada su prijavljeni preko Facebooka. Tamo mogu da razgovaraju uživo sa agentom za podršku radi pomoći o raznim pitanjima, od statusa isplate do pitanja o novoj funkciji kao što je Reels. Ovo je za sada samo mali test, a kako se budemo širili, kreatori će dobiti pozivnicu na Facebooku ili Instagramu da se pridruže testu i istraže novo iskustvo podrške”, rekla je kompanija.
Kompanija je najavila i seriju vebinara o bezbednosti naloga na Facebooku. Facebook želi da spreči da vlasnici naloga postanu žrtve prevaranta koji tvrde za novac mogu da im pomognu da vrate blokirani nalog.
Izveštaj BuzzFeeda iz avgusta opisuje podzemnu ekonomiju iza koje stoje ljudi koji tvrde da imaju veze u kompaniji Meta (nekada Facebook) i pokušavaju da naplate pomoć u vraćanju naloga. Ljudima koji koriste društvene medije za posao, nekada se čini da nemaju drugog izbora osim da plate, posebno kada postojeći kanali korisničke podrške ne reaguju.
„Svako ko kaže da može da pomogne ljudima da se vrate na svoj nalog najverovatnije to radi sa zlom namerom, to jest, da prevari osobu sa druge strane“, kaže Facebook.
Facebook kaže da će ćaskanje uživo sa podrškom biti pre svega usmereno na ljude koji ne mogu da se prijave na nalog.
Ako se ova funkcija pokaže korisnom, možda Facebook razmotri njeno uvođenje svim korisnicima. Čak i ako ne koristimo Facebook za posao, lepo bi bilo imati mogućnost da na ovaj način komuniciramo sa kompanijom u slučaju kada nešto krene naopako.
Izdvojeno
Korisnici Facebooka i Instagrama dobijaju AI podršku 24/7 i jednostavniji oporavak hakovanih naloga
Meta je najavila da uvodi niz novih alata za Facebook i Instagram kako bi korisnicima omogućila jednostavniji pristup podršci 24/7, brži oporavak n... Dalje
Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese
Istraživači iz kompanije Check Point otkrili su veliku fišing kampanju u kojoj napadači šalju lažne pozivnice koje izgledaju kao da dolaze direk... Dalje
X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra
Korisnici X-a koji za dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) koriste sigurnosne ključeve moraju ih ponovo registrovati do 10. novembra 2025. Kompanija X ... Dalje
YouTube Ghost Network: 3.000 lažnih tutorijala šire malvere preko hakovanih YouTube kanala
Mreža YouTube naloga, nazvana YouTube Ghost Network, koristi popularnost platforme za širenje malvera kroz tutorijale za piratske programe i varalic... Dalje
Meta uvodi nove opcije za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a
Kompanija Meta predstavila je nove alate za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a od prevara. Cilj je da se spreče situacije u kojima prevarant... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





