Facebook konačno uvodi podršku putem ćaskanja uživo za ljude koji ne mogu da pristupe svom nalogu

Društvene mreže, 13.12.2021, 09:30 AM

Facebook konačno uvodi podršku putem ćaskanja uživo za ljude koji ne mogu da pristupe svom nalogu

Ako vam je Facebook nalog nekada bio zaključan, onda znate koliko je to frustrirajuće iskustvo. Sada je kompanija najavila da će konačno uvesti ćaskanje uživo sa podrškom kako bi pomogla korisnicima da povrate pristup svojim nalozima. Međutim, ova funkcija se trenutno testira samo sa malim brojem korisnika, konrektno sa kreatorima sadržaja u Sjedinjenim Državama, što znači da većini korisnika ova opcija neće biti dostupna još neko vreme, ako uopšte ikada bude dostupna svima.

“Započeli smo mali test podrške putem ćaskanja uživo za kreatore koji govore engleski u Sjedinjenim Državama i koji još nemaju dodeljenog menadžera za odnose iz Mete koji bi im pomogao u pitanjima koja mogu imati o Facebooku ili Instagramu. Kreatori mogu pristupiti namenskom sajtu za podršku kreatorima kada su prijavljeni preko Facebooka. Tamo mogu da razgovaraju uživo sa agentom za podršku radi pomoći o raznim pitanjima, od statusa isplate do pitanja o novoj funkciji kao što je Reels. Ovo je za sada samo mali test, a kako se budemo širili, kreatori će dobiti pozivnicu na Facebooku ili Instagramu da se pridruže testu i istraže novo iskustvo podrške”, rekla je kompanija.

Kompanija je najavila i seriju vebinara o bezbednosti naloga na Facebooku. Facebook želi da spreči da vlasnici naloga postanu žrtve prevaranta koji tvrde za novac mogu da im pomognu da vrate blokirani nalog.

Izveštaj BuzzFeeda iz avgusta opisuje podzemnu ekonomiju iza koje stoje ljudi koji tvrde da imaju veze u kompaniji Meta (nekada Facebook) i pokušavaju da naplate pomoć u vraćanju naloga. Ljudima koji koriste društvene medije za posao, nekada se čini da nemaju drugog izbora osim da plate, posebno kada postojeći kanali korisničke podrške ne reaguju.

„Svako ko kaže da može da pomogne ljudima da se vrate na svoj nalog najverovatnije to radi sa zlom namerom, to jest, da prevari osobu sa druge strane“, kaže Facebook.

Facebook kaže da će ćaskanje uživo sa podrškom biti pre svega usmereno na ljude koji ne mogu da se prijave na nalog.

Ako se ova funkcija pokaže korisnom, možda Facebook razmotri njeno uvođenje svim korisnicima. Čak i ako ne koristimo Facebook za posao, lepo bi bilo imati mogućnost da na ovaj način komuniciramo sa kompanijom u slučaju kada nešto krene naopako.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Instagram testira novi metod verifikacije starosti korisnika skeniranjem lica

Instagram testira novi metod verifikacije starosti korisnika skeniranjem lica

Instagram testira nove opcije za verifikaciju starosti korisnika, uključujući AI alat koji je razvila kompanija Yoti, koji procenjuje koliko imate ... Dalje

Twitter se javno izvinio korisnicima zbog zloupotrebe njihovih podataka

Twitter se javno izvinio korisnicima zbog zloupotrebe njihovih podataka

Twitter je u sredu objavio izvinjenje zbog toga što je bez znanja i saglasnosti korisnika koristio podatke o bezbednosti naloga za ciljano oglašavan... Dalje

Otkrivena velika fišing kampanja na Facebooku, napadači za nekoliko meseci zaradili milione dolara

Otkrivena velika fišing kampanja na Facebooku, napadači za nekoliko meseci zaradili milione dolara

Istraživači iz američke firme za sajber-bezbednost PIXM, sa sedištem u Njujorku, otkrili su veliku fišing operaciju koja je zloupotrebljavala Fac... Dalje

LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva i blokira sve više lažnih naloga, zahvaljujući poboljšanjima u svojim automatizovanim sistemima, ali poboljšanja su primetna i ... Dalje

Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger

Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger

U nastojanju da Politiku privatnosti, ranije poznatu kao Politika podataka, učini manje komplikovanom, Meta je ponovo napisala i praktično redizajni... Dalje