Facebook konačno uvodi podršku putem ćaskanja uživo za ljude koji ne mogu da pristupe svom nalogu

Društvene mreže, 13.12.2021, 09:30 AM

Facebook konačno uvodi podršku putem ćaskanja uživo za ljude koji ne mogu da pristupe svom nalogu

Ako vam je Facebook nalog nekada bio zaključan, onda znate koliko je to frustrirajuće iskustvo. Sada je kompanija najavila da će konačno uvesti ćaskanje uživo sa podrškom kako bi pomogla korisnicima da povrate pristup svojim nalozima. Međutim, ova funkcija se trenutno testira samo sa malim brojem korisnika, konrektno sa kreatorima sadržaja u Sjedinjenim Državama, što znači da većini korisnika ova opcija neće biti dostupna još neko vreme, ako uopšte ikada bude dostupna svima.

“Započeli smo mali test podrške putem ćaskanja uživo za kreatore koji govore engleski u Sjedinjenim Državama i koji još nemaju dodeljenog menadžera za odnose iz Mete koji bi im pomogao u pitanjima koja mogu imati o Facebooku ili Instagramu. Kreatori mogu pristupiti namenskom sajtu za podršku kreatorima kada su prijavljeni preko Facebooka. Tamo mogu da razgovaraju uživo sa agentom za podršku radi pomoći o raznim pitanjima, od statusa isplate do pitanja o novoj funkciji kao što je Reels. Ovo je za sada samo mali test, a kako se budemo širili, kreatori će dobiti pozivnicu na Facebooku ili Instagramu da se pridruže testu i istraže novo iskustvo podrške”, rekla je kompanija.

Kompanija je najavila i seriju vebinara o bezbednosti naloga na Facebooku. Facebook želi da spreči da vlasnici naloga postanu žrtve prevaranta koji tvrde za novac mogu da im pomognu da vrate blokirani nalog.

Izveštaj BuzzFeeda iz avgusta opisuje podzemnu ekonomiju iza koje stoje ljudi koji tvrde da imaju veze u kompaniji Meta (nekada Facebook) i pokušavaju da naplate pomoć u vraćanju naloga. Ljudima koji koriste društvene medije za posao, nekada se čini da nemaju drugog izbora osim da plate, posebno kada postojeći kanali korisničke podrške ne reaguju.

„Svako ko kaže da može da pomogne ljudima da se vrate na svoj nalog najverovatnije to radi sa zlom namerom, to jest, da prevari osobu sa druge strane“, kaže Facebook.

Facebook kaže da će ćaskanje uživo sa podrškom biti pre svega usmereno na ljude koji ne mogu da se prijave na nalog.

Ako se ova funkcija pokaže korisnom, možda Facebook razmotri njeno uvođenje svim korisnicima. Čak i ako ne koristimo Facebook za posao, lepo bi bilo imati mogućnost da na ovaj način komuniciramo sa kompanijom u slučaju kada nešto krene naopako.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje