Facebook najavio brojne novitete, jedan od njih je opcija ''Obriši istoriju''

Društvene mreže, 03.05.2018, 10:00 AM

Facebook najavio brojne novitete, jedan od njih je opcija ''Obriši istoriju''

Na Facebookovoj konferenciji F8, izvršni direktor kompanije Mark Zakerberg je najavio novu opciju pod nazivom "Obriši istoriju" ("Clear History").

Nova funkcija će se razlikovati od "Dnevnika aktivnosti" i opcije "Obriši dnevnik aktivnosti". Dnevnik aktivnosti je spisak objava, sviđanja i komentara korisnika na Facebook platformi.

Prema rečnima Zakerberga, funkcija "Obriši istoriju" ima zadatak da na zahtev korisnika obriše Facebook kolačiće, ali i "istoriju pregledavanja na Facebooku - ono na šta kliknuli, web sajtove koje ste posetili itd."

Drugim rečima, ovo je sveobuhvatnija operacija "čišćenja", i ona će obuhvatiti kako informacije o radnjama koje korisnici obavljaju na glavnoj Facebook platformi, tako i na drugim domenima i aplikacijama u kojima su učitavane Facebook skripte, kao što su Facebookovi oglasi i analitički alati.

Zakerberg je rekao da mnogi traže takvu opciju u poslednje vreme, tačnije, alat koji bi im omogućio da obrišu sve svoje podatke sa Facebookovih servera.

"Jednom kada uvedemo ovu novinu, moći ćete da vidite informacije o aplikacijama i web sajtovima sa kojima ste imali interakciju i moći ćete da obrišete ove informacije sa svog naloga", rekao je Zakerberg, dodajući da će korisnici moći i da onemoguće čuvanje ovih informacija na svom nalogu.

Ipak, podaci neće biti potpuno izbrisani sa platforme. U posebnom blog postu, Facebook je objasnio da će podaci o korisničkim radnjama i dalje biti prikupljani, ali da neće biti spajanja određenih interakcija sa određenim korisnicima. Facebook kaže da su ti podaci od ključnog značaja za oglašivače i programere aplikacija.

"Mi to možemo učiniti tako da informacije koje čuvamo ne povezujemo sa vašim nalogom, a kao i uvek, mi nećemo reći oglašavačima ko ste", kažu iz Facebooka.

Ali direktor kompanije Facebook je upozorio da će korišćenje opcije "Obriši istoriju" "uništiti korisničko iskustvo na Facebooku", opisujući to slično efektu brisanja kolačića browsera.

Nova opcija "Obriši istoriju" se očekuje za nekoliko meseci.

Međutim, kompanija se neće zaustaviti na ovome. U govoru na F8 konferenciji, Zakerberg je rekao da kompanija radi na više novih opcija kao što je ova, što znači da će korisnicima dati više kontrole nad njihovim podacima.

Zakerberg je takođe najavio da će Facebook ove godine pokrenuti opciju za upoznavanje, pomoću koje ćete moći da napravite profil vidljiv samo onima koji nisu vaši prijatelji a koji takođe traže poznanstvo i ljubav.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje