Facebook testira novu opciju dodatnih profila - pet profila a jedan nalog

Društvene mreže, 15.07.2022, 11:30 AM

Facebook testira novu opciju dodatnih profila - pet profila a jedan nalog

Facebook testira novu opciju zahvaljujući kojoj će korisnici moći da imaju do pet zasebnih profila vezanih za jedan nalog. Kompanija kaže da je ideja da se omogući korisnicima da posvete različite profile određenim grupama sa kojima žele da se povežu, kao na primer jedan namenski Facebook feed samo za prijatelje i drugi samo za kolege. Korisnici koji su deo testa moći će da prelaze između svojih različitih profila sa nekoliko dodira.

„Da bismo pomogli ljudima da prilagode svoje iskustvo na osnovu interesovanja i odnosa, testiramo način da ljudi imaju više od jednog profila vezanih za jedan Facebook nalog“, rekao je portparol Facebooka Leonard Lam za TechCrunch. „Svako ko koristi Facebook mora nastaviti da poštuje naša pravila.“

Dodatni profili ne moraju da sadrže pravo ime vlasnika, već će korisnici moći da izaberu bilo koje ime profila i korisničko ime, sve dok je jedinstveno i ne koristi nikakve brojeve ili posebne znakove. Glavni profili ljudi i dalje moraju da koriste pravo ime i prezime korisnika, kaže Facebook.

Kompanija kaže da dodatni profili podležu njenim pravilima i da ne mogu pogrešno prikazati vaš identitet ili se lažno predstavljati kao profili drugih ljudi. Ako napravite prekršaj na dodatnom profilu, to će uticati na vaš nalog u celini. Facebook kaže da će ovo pravilo pomoći da se spreči zloupotreba njegove platforme sa više profila. Ako neko više puta krši smernice kompanije sa jednim od svojih dodatnih profila, Facebookovi sistemi će prepoznati koji profil je prekršio i preduzeti odgovarajuće mere, kao što je uklanjanje dodatnog profila ili svih profila, uključujući glavni nalog.

Facebook kaže da će neki delovi platforme biti dostupni samo za glavne profile ljudi, kao što je kreiranje i upravljanje stranicom ili korišćenje Facebook Datinga.

S obzirom da su dodatni profili korisnika pod jednim Facebook nalogom, kompanija kaže da funkcija više profila neće promeniti način na koji izveštava o podacima o korisnicima, kao što su mesečni i dnevno aktivni korisnici.

Do sada je kompanija zabranjivala korisnicima da imaju više Facebook naloga, tako da je uvođenje dodatnih profila velika promena za društvenu mrežu. To pokazuje da Facebook eksperimentiše sa načinima na koje bi podstakao angažovanje na svojoj platformi, a istovremeno podstiče korisnike da objavljuju i dele više sadržaja sa drugima.

Facebook takođe pokušava da ne bude samo platforma za deljenje novosti sa porodicom i prijateljima, napominjući da se dodatni profili mogu koristiti za dublje ulaženje u teme do kojih vam je stalo i o kojima želite da saznate više. Na primer, Facebook kaže da ako bi korisnik možda želeo da napravi dodatni profil fokusiran na dizajn, on može da prati svoje omiljene brendove i da se poveže sa drugima koji dele njihovu strast. Facebook kaže da se dodatni profili mogu koristiti za organizovanje sadržaja o stvarima koje su vam važne. Na primer, možete imati jedan profil posvećen gastronomskom sadržaju gde možete pratiti svoje omiljene kuvare i pronaći lokalne događaje i restorane.

Jasno je da Facebook pokušava da zadrži korisnike, takmičeći se sa publici sve interesantnijim konkurentima poput TikToka. Kompanija je u februaru prijavila pad broja dnevnih korisnika po prvi put u svojoj istoriji u četvrtom kvartalu 2021. godine, ali je kasnije prijavila porast u prva tri meseca ove godine.

Funkcija dodatnih profila kompanije trenutno se testira sa odabranim korisnicima.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta uklonila 63.000 Instagram naloga povezanih sa seksualnom iznudom

Meta uklonila 63.000 Instagram naloga povezanih sa seksualnom iznudom

Meta je obrisala 63.000 Instagram naloga iz Nigerije koji su bili umešani u prevare i seksualne ucene, među kojima i mrežu od 2.500 naloga povezani... Dalje

Meti dat rok do septembra da odgovori na zabrinutost EU zbog primoravanja korisnika da plaćaju svoje pravo na privatnost

Meti dat rok do septembra da odgovori na zabrinutost EU zbog primoravanja korisnika da plaćaju svoje pravo na privatnost

Meta je dobila rok do 1. septembra da odgovori na pitanja Evropske komisije u vezi sa svojim novim modelom oglašavanja koji primorava korisnike da bi... Dalje

Epidemija oglasa na Facebooku koji nude besplatan popularni softver a dovode do infekcije uređaja

Epidemija oglasa na Facebooku koji nude besplatan popularni softver a dovode do infekcije uređaja

Sajber kriminalci koriste poslovne Facebook stranice i oglase za reklamiranje lažnih Windows tema, piratskih igara i softvera Sora AI, 3D image creat... Dalje

Zbog obmane korisnika i netransparentnosti EU preti platformi X kaznom od 6% godišnjeg prometa

Zbog obmane korisnika i netransparentnosti EU preti platformi X kaznom od 6% godišnjeg prometa

Evropska komisija je u petak zvanično rekla da veruje da je X (bivši Twitter) prekršio tehnološke propise EU i da bi mogao da se suoči sa kaznom ... Dalje

Meta krši evropski zakon primoravanjem korisnika Facebooka i Instagrama da pristanu na prikupljanje podataka

Meta krši evropski zakon primoravanjem korisnika Facebooka i Instagrama da pristanu na prikupljanje podataka

Evropska komisija je obavestila Metu da njen model „plati ili pristani“ krši zakon EU jer ne dozvoljava korisnicima da bez prisile odluč... Dalje