Facebook uvodi 'pretplatu' na javne objave

Društvene mreže, 15.09.2011, 08:58 AM

Facebook uvodi 'pretplatu' na javne objave

Facebook pokreće novu funkciju koja korisnicima ove društvene mreže pruža mogućnost da se pretplate na javne objave onih korisnika koji se nalaze među njihovim prijateljima.

Ovim je po prvi put korisnicima Facebook-a omogućeno da se povežu sa ljudima koji im nisu prijatelji. Nova funkcija je razvijena po ugledu na praćenje koje je omogućeno korisnicima Twitter-a ili Google+. Ona je, pre svih, namenjena onima koji žele da prate poznate ličnosti ili političare. Ukoliko na profilu poznate ličnosti korisnik vidi “subscribe” dugme, to znači da se može pretplatiti na javne objave tog profila.

Funkcija pretplate je poslednji u nizu poteza Facebook-a koji su usledili kao odgovor konkurenciji koju predstavlja Google-ova društvena mreža Google+ ali i ostale društvene mreže.

Počev od srede, korisnici će tokom nekoliko narednih dana sukcesivno dobijati “subscribe” koje će se naći odmah pored dugmeta “message i “poke” dugmeta na Facebook profilima. Funkcija pretplate će omogućiti korisnicima da odaberu šta žele da vide od objava korisnika u svom News Feed-u, da prate ljude koji im nisu prijatelji na Facebook-u i da njihove objave vide i oni koji im nisu prijatelji.

Zahvaljujući “Subscribe” funkciji, ubuduće će korisnici moći da odaberu šta žele da vide od onoga što objavljuju drugi. Tako će moći da izaberu da vide sve objave, većinu objava, ili samo one najvažnije kao što su novo zaposlenje ili preseljenje. Takođe, moći će da biraju i vrstu objava koje žele da vide od pojedinih prijatelja. Na primer, moći će da odaberu da vide samo slike nekog prijatelja, ali ne i objave aplikacija, a moći će da odaberu da ne vide bilo kakvu objavu određenog prijatelja. Sve ovo će biti opciono, i ukoliko ne želite da koristite takvu mogućnost, nemojte koristiti funkciju pretplate.

Ukoliko se odlučite za pretplatu na javne objave ljudi koji vam nisu prijatelji, moći ćete da vidite njihove objave u svom News Feed-u kao da su vam prijatelji.

Ako želite da se drugi pretplate na vaše javne objave, na Subscriptions Page kliknite na Allow Subscribers. Kada odobrite pretplatu na vaše objave, dalje možete odlučiti ko može da komentariše te objave i kakva obaveštenja želite da primate.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje