Facebook za 6 meseci obrisao više od 3 milijarde lažnih naloga

Društvene mreže, 24.05.2019, 11:00 AM

Facebook za 6 meseci obrisao više od 3 milijarde lažnih naloga

Facebook je objavio izveštaj sa podacima o tome koliko je objava i naloga bilo protiv kojih su preduzete određene mere u periodu između oktobra 2018. i marta 2019. godine.

Tokom tog šestomesečnog perioda, Facebook je uklonio više od tri milijarde lažnih naloga, što je dvostruko više u odnosu na prethodni šestomesečni period. Uklonjeno je i više od sedam miliona objava koje su ocenjene kao "govor mržnje", što je takođe rekord. Po prvi put Facebook je objavio i broj uklonjenih objava i koliko ih je ponovo objavljeno nakon pregleda.

Facebook navodi da je porast broja obrisanih lažnih naloga posledica toga što su oni koji stoje iza njih koristili automatizovane metode za njihovo stvaranje. Većina njih uočena je i izbrisana u roku od nekoliko minuta, pre nego što su imali priliku da "naprave štetu". Oko 5% mesečno aktivnih naloga na Facebooku su lažni nalozi.

Kompanija je uklanjala i objave u kojima se na prodaju nudi roba kao što su narkotici i oružje. U izveštaju je navedeno da je tokom šestomesečnog perioda kompanija preduzela mere protiv više od milion objava u kojima se nudilo na prodaju oružje.

U izveštaju se navode procene koliko često ljudi na Facebooku vide sadržaj kao što su slike seksualnog zlostavljanja dece, slike nasilja i teroristička propaganda. Procenjeno je da je od 10000 ovakvih objava koje se vide na Facebooku manje od 14 korisnika videlo golotinju, oko 25 korisnika je videlo sadržaj sa nasiljem, i manje od tri korisnika je videlo slike zlostavljanja djece ili terorističku propagandu

Po prvi put, izveštaj otkriva da je u periodu od januara do marta 2019. godine kompaniji uloženo više od milion žalbi nakon brisanja objava zbog govora mržnje. Tokom tog perioda ponovo je objavljeno oko 150000 objava za koje je utvrđeno da nisu prekršile pravila u vezi sa govorom mržnje.

U razgovoru sa novinarima u četvrtak, izvršni direktor kompanije Mark Zakerberg odgovorio je na predloge i pozive da se razbije njegova kompanija, tvrdeći da joj je upravo njena veličina omogućila odbranu od problema sa kojima se suočava mreža.

"Ne mislim da bi razbijanje kompanije rešilo problem", rekao je on dodajući da im je uspeh kompanije omogućio finansiranje ove odbrane i da je njihov budžet za sigurnosne sisteme veći od godišnjeg prihoda kompanije Twitter.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje