Google+ Pages: Google+ od sada dostupan i poslovnim korisnicima

Društvene mreže, 08.11.2011, 01:48 AM

Google+ Pages: Google+ od sada dostupan i poslovnim korisnicima

Google je u ponedeljak započeo sa uvođenjem Google+ stranica čime je omogućio kompanijama i organizacijama prisustvo na ovoj društvenoj mreži. Ubuduće će poslovni korisnici moći da kreiraju sopstvene stranice na Google+ po ugledu na praksu koju je popularizovao Facebook.

Google+ stranice još uvek nisu dostupne svima jer je reč o test fazi tokom koje će ova funkcija biti postepeno uvođena. Ako vas prilikom klika na link “Create a business page” dočekaju obavštenja "Google+ Pages isn't ready for everyone" i “Check back soon” to znači da ćete na svoju poslovnu stranicu na ovoj društvenoj mreži morati da sačekate još neko vreme ali kako je najavljeno na kompanijskom blogu to će se desiti uskoro.

Kada je Google pokrenuo svoju društvenu mrežu u junu mesecu ove godine, kompanije i organizacije su udaljene sa ove mreže. Međutim, u isto vreme je Google objavio poziv za preduzeća da uđu u test grupu kako bi stručnjaci kompanije koji su radili na razvoju ove funkcije mogli da steknu jasnu predstavu o tome na koji način obični korisnici žele da komuniciraju sa poslovnim korisnicima. Tom pozivu se odazvalo na desetine hiljada preduzeća koja su se prijavila da budu deo beta verzije Google+ Pages.

Stručnjaci procenjuju da bi ovaj iskorak kompanije ka poslovnim korisicima mogao da predstavlja ozbiljan izazov za Facebook na kome kompanije i organizacije koriste mehanizme koji su razvijeni i prilagođeni pojedincima. Ukoliko Google bude koristio alate koji su razvijeni prema potrebama kompanija i organizacija Google+ Pages bi mogle Google-ovu društvenu mrežu učiniti lakšom za korišćenje i efektivnijom kada je reč o rezultatima koji su razlog prisustva kompanija na društvenim mrežama.

Za poslovne korisnike će korišćenje Google+ Pages biti besplatno a iz kompanije kažu da neće biti oglasa na njihovim stranicama.

Poslovni korisnici će moći da koriste krugove na isti način kao i obični korisnici te će svoje objave moći da plasiraju različitim krugovima korisnika. Pored toga, oni će moći da koriste video chat sa devet korisnika istovremeno koristeći Hangout servis.

U donjem desnom uglu Google+ interfejsa nalazi se link “Create Google+ page”, a klik na link vas odovodi na sledeću stranicu na kojoj možete odabrati kategoriju za stranicu profila vaše kompanije, organizacije, brenda i sl. Tokom trajanja test faze stranica može imati samo jednog administratora ali to bi nakon toga trebalo da se promeni, prema najavama iz kompanije Google.

Google+ stranu Informacije možete posetiti ovde.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje