Instagram će od novih korisnika tražiti datum rođenja

Društvene mreže, 05.12.2019, 03:00 AM

Instagram će od novih korisnika tražiti datum rođenja

Instagram je najavio je da će ubuduće tražiti datum rođenja od svih novih korisnika, što će kompaniji omogućiti da proširi publiku za reklame za alkohol i druge proizvode i usluge koje imaju starosno ograničenje.

Do sada je Instagram prilikom registracije naloga tražio od budućih korisnika da samo potvrde da imaju najmanje 13 godina.

Međutim, Instagram tvrdi da reklame nisu glavni razlog za ovu promenu, već da će im datum rođenja pomoći da spreče maloletnike da se pridruže Instagramu, da zaštite mlade ljude i da sadržaj na platformi prilagode starosti korisnika.

Kompanija je objasnila da bi starost korisnika mogla biti osnova za preporučena podešavanja privatnosti ili edukaciju u aplikaciji o kontroli naloga.

Datum rođenja neće biti vidljiv drugim korisnicima.

Datum rođenja će pomoći kompaniji da mlađim korisnicima ne prikazuje reklame za proizvode i usluge koje nisu namenjene deci, kao što su reklame za kockanje, alkohol i kontrolu rađanja.

Pored ovoga, Instagram će narednih nedelja uvesti opciju za blokiranje poruka od ljudi koji nisu pratioci, kao i opciju za firme i popularne korisnike, takozvane "kreatore sadržaja", koja će im omogućiti da maloletnicima lakše ograniče gledanje njihovih objava.

Kompanija je rekla da će narednih nedelja podstaći mlade članove da uključe više postavki privatnosti.

Trenutno se od već registovanih članova neće tražiti da navedu svoje godine, jer Instagram nije siguran da li bi to bilo previše nametljivo pitanje, prenosi Rojters.

Instagram takođe neće proveravati da li mladi korisnici govore istinu o svojim rođendanima. Kompanija očekuje da će većina ljudi biti iskrena u vezi sa datumom rođenja ali je rekla i da bi veštačka inteligencija na kraju mogla da pomogne u proveri.

Kritikujući planove Instagrama, organizacija "Nacionalno društvo za sprečavanje okrutnosti prema deci" (NSPCC) sa sedištem u Londonu, rekla je da traženje od korisnika da navedu neverifikovani datum rođenja neće u praksi učiniti ništa što bi zaštitilo decu od štetnih ili za uzrast neprikladnih sadržaja.

Instagram, zajedno sa matičnom kompanijom Facebook, već dugo je predmet kritika zbog toga što nije uspeo da primenjuje pravila koja kažu da bi korisnici trebalo da imaju 13 ili više godina. Neke procene govore da su milioni maloletne dece na obe platforme.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje