Još jedan pokušaj fišera da ukradu podatke korisnika Facebooka
Društvene mreže, 25.03.2015, 00:00 AM

Ako dobijete email od Facebooka u kome vam se saopštava da su vaš Facebook nalog prijavili drugi korisnici i da će biti trajno ugašen ukoliko ne pružite određene podatke, ignorišite ga. Reč je o pokušaju fišinga, upozorava Malwarebytes.
Prevaranti od korisnika traže email adresu i lozinku, broj telefona sa kojim je povezan Facebook nalog i datum rođenja.
Osim pravopisnih i gramatičkih grešaka, fišere odaje i to što je njihova stranica hostovana na Dropboxu, što nije novina, jer su i ranije kriminalci koristili tu tehniku.
Ovakav email je najbolje ignorisati, a možete ga proslediti i na email adresu [email protected] koju je korisnicima društvene mreže Facebook ostavio da bi mogli da prijavljuju slučajeve kao što je ovaj, kada kriminalci pokušavaju da dođu do njihovih privatnih informacija.
I Dropbox i Facebook su obavešteni o ovom slučaju.

Izdvojeno
TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje
Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje
Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje
Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje
Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga
.jpg)
Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje
Pratite nas
Nagrade