LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

Društvene mreže, 06.06.2022, 00:30 AM

LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva i blokira sve više lažnih naloga, zahvaljujući poboljšanjima u svojim automatizovanim sistemima, ali poboljšanja su primetna i kada je reč o uklanjanju dezinformacija u poslednjih šest meseci 2021. godine, tvrdi kompanija u svom najnovijem izveštaju o transparentnosti.

LinkedInov Izveštaj o transparentnosti za drugu polovinu 2021. (od jula do decembra) pruža potpun uvid u mere koje kompanija preduzima u vezi sa spamom, dezinformacijama, zahtevima vlasti i još mnogo toga.

I dok LinkedIn nije zanimljiv prevarantima na način na koji su zanimljivi Facebook ili YouTube, još uvek postoji mnogo „neautentičnih aktivnosti" u aplikaciji, sa prevarantima koji traže pristup informacijama i pokušavaju da prevare korisnike LinkedIna lažnim ponudama, zahtevima za povezivanje, itd.

A sa povećanjem aktivnosti LinkedIna za 34% u odnosu na prethodnu godinu, njegov glavni feed sada takođe vidi sve više i više ljudi, što ga čini privlačnijim za prevarante svih vrsta.

Kada je reč o lažnim nalozima, LinkedIn kaže da je njegova automatizovana odbrana blokirala 96% svih lažnih naloga u tom periodu, sa 11,9 miliona pokušaja zaustavljenih u procesu registracije.

LinkedIn kaže da je njegova poboljšana tehnologija otkrivanja doprinela povećanju od 19% broja uklonjenih lažnih naloga u periodu pre nego što su ih članovi prijavili. Taj broj je sa 3,7 miliona u prethodnom periodu skočio na 4,4 miliona.

Iako nema načina da dokaže da uklanja sve lažne naloge, na osnovu onoga što LinkedIn zna, njegovi sistemi za detekciju se poboljšavaju, što je pozitivno za stvarni angažman i interakciju u aplikaciji.

Što se tiče otkrivanja neželjenih poruka i prevara, LinkedInovi brojevi su ostali relativno stabilni u odnosu na prethodne izveštaje.

LinkedIn, međutim, uklanja više netačnih informacija, što je, kako objašnjava kompanija, posledica „poboljšane automatizovane odbrane koja omogućava LinkedInu da proaktivno bolje otkriva potencijalne dezinformacije“.

Broj dezinformacija na LinkedInu konstantno raste, od 110.742 slučaja obrađenih u drugoj polovini 2020. godine, na 147.490 u prvoj polovini 2021. godine do 207.000 koliko je zabeleženo u poslednjem periodu.

Sa povećanim angažovanjem, LinkedIn se takođe može smatrati sve privlačnijom platformom za širenje dezinformacija, mada u prilog tom trendu je i činjenica da je poslednjih godina sve više tema koje izazivaju podele.

Kada je reč o zahtevima vlasti za podacima u aplikaciji, i njihov broj je ostao stabilan, a većina zahteva dolazi iz SAD.

Treba napomenuti da je LinkedIn u oktobru povukao svoju aplikaciju iz Kine zbog sve većih zahteva za usklađenost koje je nametnula KPK.

Iako je iz ovog izveštaja jasno da se LinkedInovi sistemi poboljšavaju, teško je reći koliko je to tačno, jer LinkedIn ne može da izveštava o onome šta ne može da otkrije.

Na osnovu onoga što može, bolji je u blokiranju štetnih aktivnosti, ali to ne znači nužno da se svi lažni nalozi i spameri otkrivaju i uklanjaju sa platforme.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta pozvala korisnike da pregledaju svoja podešavanja privatnosti za Dan zaštite podataka

Meta pozvala korisnike da pregledaju svoja podešavanja privatnosti za Dan zaštite podataka

Međunarodni Dan zaštite podataka o ličnosti obeležava se 28. januara. Najavljujući ovaj događaj, Meta je pozvala korisnike da pregledaju svoja p... Dalje

Facebook proširuje testiranje podrazumevanog šifrovanja u Messengeru

Facebook proširuje testiranje podrazumevanog šifrovanja u Messengeru

Meta (Facebook) je objavila da proširuje globalno testiranje podrazumevane end-to-end enkripcije (E2EE) u Messengeru. „Znamo da ljudi žele da ... Dalje

Meta uvodi Centar za naloge za sva vaša podešavanja za Instagram, Facebook i Messenger

Meta uvodi Centar za naloge za sva vaša podešavanja za Instagram, Facebook i Messenger

Meta je objavila da uvodi novi Centar za naloge stavljajući tako podešavanja Instagram, Facebook i Messenger naloga na jedno mesto. Novi Centar za n... Dalje

Meta tužila proizvođača softvera zbog lažnih naloga i izvlačenja korisničkih podataka sa Facebooka i Instagrama

Meta tužila proizvođača softvera zbog lažnih naloga i izvlačenja korisničkih podataka sa Facebooka i Instagrama

Meta je podnela tužbu protiv kompanije Voyager Labs koju je optužila da je kreirala lažne naloge na Instagramu i Facebooku u svrhu izvlačenja (&ld... Dalje

TikTok kažnjen sa 5 miliona evra zbog kolačića za praćenje korisnika

TikTok kažnjen sa 5 miliona evra zbog kolačića za praćenje korisnika

Francuska regulatorna agencija za zaštitu podataka (CNIL) kaznila je TikTok sa 5 miliona evra zbog politike kolačića koji se korisnicima nameću b... Dalje