LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

Društvene mreže, 06.06.2022, 00:30 AM

LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva i blokira sve više lažnih naloga, zahvaljujući poboljšanjima u svojim automatizovanim sistemima, ali poboljšanja su primetna i kada je reč o uklanjanju dezinformacija u poslednjih šest meseci 2021. godine, tvrdi kompanija u svom najnovijem izveštaju o transparentnosti.

LinkedInov Izveštaj o transparentnosti za drugu polovinu 2021. (od jula do decembra) pruža potpun uvid u mere koje kompanija preduzima u vezi sa spamom, dezinformacijama, zahtevima vlasti i još mnogo toga.

I dok LinkedIn nije zanimljiv prevarantima na način na koji su zanimljivi Facebook ili YouTube, još uvek postoji mnogo „neautentičnih aktivnosti" u aplikaciji, sa prevarantima koji traže pristup informacijama i pokušavaju da prevare korisnike LinkedIna lažnim ponudama, zahtevima za povezivanje, itd.

A sa povećanjem aktivnosti LinkedIna za 34% u odnosu na prethodnu godinu, njegov glavni feed sada takođe vidi sve više i više ljudi, što ga čini privlačnijim za prevarante svih vrsta.

Kada je reč o lažnim nalozima, LinkedIn kaže da je njegova automatizovana odbrana blokirala 96% svih lažnih naloga u tom periodu, sa 11,9 miliona pokušaja zaustavljenih u procesu registracije.

LinkedIn kaže da je njegova poboljšana tehnologija otkrivanja doprinela povećanju od 19% broja uklonjenih lažnih naloga u periodu pre nego što su ih članovi prijavili. Taj broj je sa 3,7 miliona u prethodnom periodu skočio na 4,4 miliona.

Iako nema načina da dokaže da uklanja sve lažne naloge, na osnovu onoga što LinkedIn zna, njegovi sistemi za detekciju se poboljšavaju, što je pozitivno za stvarni angažman i interakciju u aplikaciji.

Što se tiče otkrivanja neželjenih poruka i prevara, LinkedInovi brojevi su ostali relativno stabilni u odnosu na prethodne izveštaje.

LinkedIn, međutim, uklanja više netačnih informacija, što je, kako objašnjava kompanija, posledica „poboljšane automatizovane odbrane koja omogućava LinkedInu da proaktivno bolje otkriva potencijalne dezinformacije“.

Broj dezinformacija na LinkedInu konstantno raste, od 110.742 slučaja obrađenih u drugoj polovini 2020. godine, na 147.490 u prvoj polovini 2021. godine do 207.000 koliko je zabeleženo u poslednjem periodu.

Sa povećanim angažovanjem, LinkedIn se takođe može smatrati sve privlačnijom platformom za širenje dezinformacija, mada u prilog tom trendu je i činjenica da je poslednjih godina sve više tema koje izazivaju podele.

Kada je reč o zahtevima vlasti za podacima u aplikaciji, i njihov broj je ostao stabilan, a većina zahteva dolazi iz SAD.

Treba napomenuti da je LinkedIn u oktobru povukao svoju aplikaciju iz Kine zbog sve većih zahteva za usklađenost koje je nametnula KPK.

Iako je iz ovog izveštaja jasno da se LinkedInovi sistemi poboljšavaju, teško je reći koliko je to tačno, jer LinkedIn ne može da izveštava o onome šta ne može da otkrije.

Na osnovu onoga što može, bolji je u blokiranju štetnih aktivnosti, ali to ne znači nužno da se svi lažni nalozi i spameri otkrivaju i uklanjaju sa platforme.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje