Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger

Društvene mreže, 27.05.2022, 08:30 AM

Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger

U nastojanju da Politiku privatnosti, ranije poznatu kao Politika podataka, učini manje komplikovanom, Meta je ponovo napisala i praktično redizajnirala način na koji se te informacije predstavljaju.

Kompanija insistira da su promene u formi, a ne funkciji, podebljavajući neke redove, dodajući podnaslove i ilustracije umesto da te informacije budu kao do sada predstavljene kao predugačak gusto otkucani tekst. Iako tekst na mnogim mestima izgleda drugačije, on je i dalje uglavnom isti, ali Meta nastoji da umiri regulatore širom sveta koji pojačavaju kontrolu nad time kako platforme društvenih mreža informišu korisnike o tome kako štite i koriste njihove podatke.

Meta je takođe napravila slične promene u svojim Uslovima korišćenja usluge, da bi bolje objasnila pravila kojih se ljudi moraju pridržavati kako bi mogli da koriste njene platforme. Ova očekivanja uključuju prava i obaveze opisane u standardima zajednice, na primer kada Meta može da blokira ili ukine naloge koji krše uslove ili standarde zajednice ili prava intelektualne svojine drugih ili druge zakone. Neke promene Uslova korišćenja usluge odgovaraju ažuriranjima Politike privatnosti, uključujući dodatne detalje o tome šta se dešava kada izbrišete sadržaj.

„Jedan od izazova sa kojima se mi i mnoge druge kompanije suočavamo jeste da politike privatnosti zaista moraju da budu sveobuhvatne i da pruže eksplicitne detalje o tome kako se podaci ljudi koriste i štite, što znači više reči na stranici“, rekao je zamenik direktora za privatnost Mete Rob Šerman. „Ali oni takođe moraju da budu razumljivi, što znači da moramo učiniti više da pomognemo ljudima da se snalaze u onome što je napisano.”

Prepisana politika privatnosti pruža nove primere i infografike koje jasnije navode šta kompanija može, a šta ne može da uradi sa privatnim podacima korisnika. Ažurirana Politika privatnosti pokriva Facebook, Instagram, Messenger i druge Metine proizvode, ali ne i WhatsApp, Workplace, Free Basics, Messenger Kids ili upotrebu Quest uređaja bez Facebook naloga, koji imaju sopstvenu politiku privatnosti.

Ljudi koji koriste Metine proizvode počeće da dobijaju ažuriranja uz napomenu o izmenama Politike privatnosti i Uslova korišćenja usluge, koje stupaju na snagu 26. jula. Iako će korisnici možda misliti da se nešto promenilo u načinu na koji aplikacije kao što su Facebook i Instagram prikupljaju podatke, kompanija kaže da nema promena u količini informacija koje prikuplja.

Šerman kaže da je cilj ovih promena pre svega da se regulatorna tela za zaštitu privatnosti podataka uvere da kompanija ispunjava svoje obaveze, ali pored toga, i da ljudi razumeju kako se podaci koriste. Najavljene promene inspirisane su povratnim informacijama stručnjaka za privatnost, kreatora politike i ljudi koji koriste usluge kompanije.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Procureli snimci sa sastanaka u TikToku otkrili da kineski inženjeri pristupaju privatnim podacima američkih korisnika

Procureli snimci sa sastanaka u TikToku otkrili da kineski inženjeri pristupaju privatnim podacima američkih korisnika

Strah da bi Kina mogla da špijunira korisnike TikToka opravdan je snimcima koji su procurili sa internih sastanaka matične kompanije. Snimci su otkr... Dalje

Instagram testira novi metod verifikacije starosti korisnika skeniranjem lica

Instagram testira novi metod verifikacije starosti korisnika skeniranjem lica

Instagram testira nove opcije za verifikaciju starosti korisnika, uključujući AI alat koji je razvila kompanija Yoti, koji procenjuje koliko imate ... Dalje

Twitter se javno izvinio korisnicima zbog zloupotrebe njihovih podataka

Twitter se javno izvinio korisnicima zbog zloupotrebe njihovih podataka

Twitter je u sredu objavio izvinjenje zbog toga što je bez znanja i saglasnosti korisnika koristio podatke o bezbednosti naloga za ciljano oglašavan... Dalje

Otkrivena velika fišing kampanja na Facebooku, napadači za nekoliko meseci zaradili milione dolara

Otkrivena velika fišing kampanja na Facebooku, napadači za nekoliko meseci zaradili milione dolara

Istraživači iz američke firme za sajber-bezbednost PIXM, sa sedištem u Njujorku, otkrili su veliku fišing operaciju koja je zloupotrebljavala Fac... Dalje

LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva i blokira sve više lažnih naloga, zahvaljujući poboljšanjima u svojim automatizovanim sistemima, ali poboljšanja su primetna i ... Dalje