Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger
Društvene mreže, 27.05.2022, 08:30 AM

U nastojanju da Politiku privatnosti, ranije poznatu kao Politika podataka, učini manje komplikovanom, Meta je ponovo napisala i praktično redizajnirala način na koji se te informacije predstavljaju.
Kompanija insistira da su promene u formi, a ne funkciji, podebljavajući neke redove, dodajući podnaslove i ilustracije umesto da te informacije budu kao do sada predstavljene kao predugačak gusto otkucani tekst. Iako tekst na mnogim mestima izgleda drugačije, on je i dalje uglavnom isti, ali Meta nastoji da umiri regulatore širom sveta koji pojačavaju kontrolu nad time kako platforme društvenih mreža informišu korisnike o tome kako štite i koriste njihove podatke.
Meta je takođe napravila slične promene u svojim Uslovima korišćenja usluge, da bi bolje objasnila pravila kojih se ljudi moraju pridržavati kako bi mogli da koriste njene platforme. Ova očekivanja uključuju prava i obaveze opisane u standardima zajednice, na primer kada Meta može da blokira ili ukine naloge koji krše uslove ili standarde zajednice ili prava intelektualne svojine drugih ili druge zakone. Neke promene Uslova korišćenja usluge odgovaraju ažuriranjima Politike privatnosti, uključujući dodatne detalje o tome šta se dešava kada izbrišete sadržaj.
„Jedan od izazova sa kojima se mi i mnoge druge kompanije suočavamo jeste da politike privatnosti zaista moraju da budu sveobuhvatne i da pruže eksplicitne detalje o tome kako se podaci ljudi koriste i štite, što znači više reči na stranici“, rekao je zamenik direktora za privatnost Mete Rob Šerman. „Ali oni takođe moraju da budu razumljivi, što znači da moramo učiniti više da pomognemo ljudima da se snalaze u onome što je napisano.”
Prepisana politika privatnosti pruža nove primere i infografike koje jasnije navode šta kompanija može, a šta ne može da uradi sa privatnim podacima korisnika. Ažurirana Politika privatnosti pokriva Facebook, Instagram, Messenger i druge Metine proizvode, ali ne i WhatsApp, Workplace, Free Basics, Messenger Kids ili upotrebu Quest uređaja bez Facebook naloga, koji imaju sopstvenu politiku privatnosti.
Ljudi koji koriste Metine proizvode počeće da dobijaju ažuriranja uz napomenu o izmenama Politike privatnosti i Uslova korišćenja usluge, koje stupaju na snagu 26. jula. Iako će korisnici možda misliti da se nešto promenilo u načinu na koji aplikacije kao što su Facebook i Instagram prikupljaju podatke, kompanija kaže da nema promena u količini informacija koje prikuplja.
Šerman kaže da je cilj ovih promena pre svega da se regulatorna tela za zaštitu privatnosti podataka uvere da kompanija ispunjava svoje obaveze, ali pored toga, i da ljudi razumeju kako se podaci koriste. Najavljene promene inspirisane su povratnim informacijama stručnjaka za privatnost, kreatora politike i ljudi koji koriste usluge kompanije.

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade