Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger
Društvene mreže, 27.05.2022, 08:30 AM
U nastojanju da Politiku privatnosti, ranije poznatu kao Politika podataka, učini manje komplikovanom, Meta je ponovo napisala i praktično redizajnirala način na koji se te informacije predstavljaju.
Kompanija insistira da su promene u formi, a ne funkciji, podebljavajući neke redove, dodajući podnaslove i ilustracije umesto da te informacije budu kao do sada predstavljene kao predugačak gusto otkucani tekst. Iako tekst na mnogim mestima izgleda drugačije, on je i dalje uglavnom isti, ali Meta nastoji da umiri regulatore širom sveta koji pojačavaju kontrolu nad time kako platforme društvenih mreža informišu korisnike o tome kako štite i koriste njihove podatke.
Meta je takođe napravila slične promene u svojim Uslovima korišćenja usluge, da bi bolje objasnila pravila kojih se ljudi moraju pridržavati kako bi mogli da koriste njene platforme. Ova očekivanja uključuju prava i obaveze opisane u standardima zajednice, na primer kada Meta može da blokira ili ukine naloge koji krše uslove ili standarde zajednice ili prava intelektualne svojine drugih ili druge zakone. Neke promene Uslova korišćenja usluge odgovaraju ažuriranjima Politike privatnosti, uključujući dodatne detalje o tome šta se dešava kada izbrišete sadržaj.
„Jedan od izazova sa kojima se mi i mnoge druge kompanije suočavamo jeste da politike privatnosti zaista moraju da budu sveobuhvatne i da pruže eksplicitne detalje o tome kako se podaci ljudi koriste i štite, što znači više reči na stranici“, rekao je zamenik direktora za privatnost Mete Rob Šerman. „Ali oni takođe moraju da budu razumljivi, što znači da moramo učiniti više da pomognemo ljudima da se snalaze u onome što je napisano.”
Prepisana politika privatnosti pruža nove primere i infografike koje jasnije navode šta kompanija može, a šta ne može da uradi sa privatnim podacima korisnika. Ažurirana Politika privatnosti pokriva Facebook, Instagram, Messenger i druge Metine proizvode, ali ne i WhatsApp, Workplace, Free Basics, Messenger Kids ili upotrebu Quest uređaja bez Facebook naloga, koji imaju sopstvenu politiku privatnosti.
Ljudi koji koriste Metine proizvode počeće da dobijaju ažuriranja uz napomenu o izmenama Politike privatnosti i Uslova korišćenja usluge, koje stupaju na snagu 26. jula. Iako će korisnici možda misliti da se nešto promenilo u načinu na koji aplikacije kao što su Facebook i Instagram prikupljaju podatke, kompanija kaže da nema promena u količini informacija koje prikuplja.
Šerman kaže da je cilj ovih promena pre svega da se regulatorna tela za zaštitu privatnosti podataka uvere da kompanija ispunjava svoje obaveze, ali pored toga, i da ljudi razumeju kako se podaci koriste. Najavljene promene inspirisane su povratnim informacijama stručnjaka za privatnost, kreatora politike i ljudi koji koriste usluge kompanije.
Izdvojeno
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Pratite nas
Nagrade