''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Društvene mreže, 12.10.2021, 11:30 AM

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”.

Instagram testira novu funkciju koja će obavestiti korisnike kada dođe do kvara ili tehničkih problema, kao i kada će se to rešiti. Ovakvo obaveštenje će se pojaviti u korisničkom feedu aktivnosti.

Kada Facebook, Messenger, WhatsApp i Instagram zakažu, kao prošle nedelje, mnogi ljudi se pitaju da li je sve u redu sa njihovom vezom, internetom ili nalogom. Obaveštenje koje govori korisnicima: „Ne brinite, nije do vas, do nas je“ verovatno će rešiti takve zabune u budućnosti.

“Nećemo slati obaveštenja svaki put kada dođe do prekida, već kada vidimo da su ljudi zbunjeni i traže odgovore”, kaže Instagram.

Instagram kaže da će testirati ovu funkciju u SAD „narednih nekoliko meseci“, a ako se pokaže da je od pomoći, možda će je uvesti i za korisnike širom sveta.

U istom saopštenju, Instagram je rekao da uvodi novi alat pod nazivom „Status naloga“ koji će obaveštavati korisnike ako je njihov sadržaj prijavljen kao neprikladan zbog čega mogu izgubiti nalog. „U narednim mesecima planiramo da dodamo više informacija ovom alatu, dajući ljudima bolji uvid u to kako se njihov sadržaj distribuira i preporučuje u različitim delovima Instagrama.“

Ako korisnik misli da je Instagram pogrešio, može se žaliti pritiskom na “Zatraži pregled”, direktno iz statusa naloga.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Korisnici Facebooka i Instagrama dobijaju AI podršku 24/7 i jednostavniji oporavak hakovanih naloga

Korisnici Facebooka i Instagrama dobijaju AI podršku 24/7 i jednostavniji oporavak hakovanih naloga

Meta je najavila da uvodi niz novih alata za Facebook i Instagram kako bi korisnicima omogućila jednostavniji pristup podršci 24/7, brži oporavak n... Dalje

Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese

Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese

Istraživači iz kompanije Check Point otkrili su veliku fišing kampanju u kojoj napadači šalju lažne pozivnice koje izgledaju kao da dolaze direk... Dalje

X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra

X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra

Korisnici X-a koji za dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) koriste sigurnosne ključeve moraju ih ponovo registrovati do 10. novembra 2025. Kompanija X ... Dalje

YouTube Ghost Network: 3.000 lažnih tutorijala šire malvere preko hakovanih YouTube kanala

YouTube Ghost Network: 3.000 lažnih tutorijala šire malvere preko hakovanih YouTube kanala

Mreža YouTube naloga, nazvana YouTube Ghost Network, koristi popularnost platforme za širenje malvera kroz tutorijale za piratske programe i varalic... Dalje

Meta uvodi nove opcije za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a

Meta uvodi nove opcije za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a

Kompanija Meta predstavila je nove alate za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a od prevara. Cilj je da se spreče situacije u kojima prevarant... Dalje