Prevaranti koriste Twitter oglase za kripto-prevare

Društvene mreže, 16.03.2021, 09:00 AM

Prevaranti koriste Twitter oglase za kripto-prevare

Prevaranti su počeli da koriste „Promovisane“ tvitove, koji su zapravo Twitter oglasi, za prevare sa kriptovalutama.

Već neko vreme prevaranti koriste hakovane verifikovane Twitter naloge za reklamiranje lažnih nagradnih igara. Sa naloga poznatih ljudi ili kompanija, kao što su Ilon Mask, Tesla, Gemini Exchange kreću ovakve prevare koje su se pokazale neverovatno uspešnim za organizatore, jer su, na primer, samo u jednom navratu, za nedelju dana, prevaranti zaradili više od 580000 dolara.

Da bi promovisali svoje usluge i sadržaj, korisnici Twittera mogu da plate „promociju“ tvita koji će se prikazivati drugim korisnicima.

Tu mogućnost iskoristili su i prevaranti, pa je primećen novi trend da oni koriste Twitter oglase za reklamiranje svojih prevara.

Takvi tvitovi sadrže URL-ove koje Twitterovi algoritmi za otkrivanje prevara sa oglasima ne detektuju. Ovi linkovi vode do lažnih sajtova koji su predstavljeni kao sajtovi kompanija kao što su Tesla, Social Capital i Gemini Exchange, a na njima su linkovi do sajtova gde “srećnike” čekaju obećani pokloni.

Krajnja destinacija su stranice koje sadrže Bitcoin, Ethereum ili Dogecoin adresu na koju korisnici treba da pošalju svoj novac u kriptovaluti da bi navodno, zauzvrat, bili nagrađeni dvostrukim iznosom.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok je pod istragom Irske komisije za zaštitu podataka (DPC), vodećeg regulatornog tela u Evropske unije, zbog dva pitanja vezana za privatnost.... Dalje

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Tviter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi lju... Dalje