Prevaranti koriste Twitter oglase za kripto-prevare

Društvene mreže, 16.03.2021, 09:00 AM

Prevaranti koriste Twitter oglase za kripto-prevare

Prevaranti su počeli da koriste „Promovisane“ tvitove, koji su zapravo Twitter oglasi, za prevare sa kriptovalutama.

Već neko vreme prevaranti koriste hakovane verifikovane Twitter naloge za reklamiranje lažnih nagradnih igara. Sa naloga poznatih ljudi ili kompanija, kao što su Ilon Mask, Tesla, Gemini Exchange kreću ovakve prevare koje su se pokazale neverovatno uspešnim za organizatore, jer su, na primer, samo u jednom navratu, za nedelju dana, prevaranti zaradili više od 580000 dolara.

Da bi promovisali svoje usluge i sadržaj, korisnici Twittera mogu da plate „promociju“ tvita koji će se prikazivati drugim korisnicima.

Tu mogućnost iskoristili su i prevaranti, pa je primećen novi trend da oni koriste Twitter oglase za reklamiranje svojih prevara.

Takvi tvitovi sadrže URL-ove koje Twitterovi algoritmi za otkrivanje prevara sa oglasima ne detektuju. Ovi linkovi vode do lažnih sajtova koji su predstavljeni kao sajtovi kompanija kao što su Tesla, Social Capital i Gemini Exchange, a na njima su linkovi do sajtova gde “srećnike” čekaju obećani pokloni.

Krajnja destinacija su stranice koje sadrže Bitcoin, Ethereum ili Dogecoin adresu na koju korisnici treba da pošalju svoj novac u kriptovaluti da bi navodno, zauzvrat, bili nagrađeni dvostrukim iznosom.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook ima nove igre za decu koje treba da ih nauče kako da bezbedno koriste internet

Facebook ima nove igre za decu koje treba da ih nauče kako da bezbedno koriste internet

Facebook je najavio nove aktivnosti na svojoj platformi za decu, Messenger Kids, koje treba da pomognu deci da nauče kako da bezbedno koriste interne... Dalje

Prevaranti koriste video snimke ukradene sa TikToka da bi prevarili gledaoce YouTube Shortsa

Prevaranti koriste video snimke ukradene sa TikToka da bi prevarili gledaoce YouTube Shortsa

Prevaranti zloupotrebljavaju YouTube Shorts, koji se pokazao kao odlična platforma za prikazivanje sadržaja ukradenog sa TikToka milionima gledalaca... Dalje

Meta objavila novi vodič za bezbednosti i privatnost na Facebooku, Instagramu i WhatsAppu

Meta objavila novi vodič za bezbednosti i privatnost na Facebooku, Instagramu i WhatsAppu

Meta je objavila vodič sa savetima za novinare koji treba da im pomognu da njihove informacije i nalozi budu bezbedni, kao i da zaštite svoje izvore... Dalje

Facebook uvodi Centar za privatnost

Facebook uvodi Centar za privatnost

Meta (kompanija ranije poznata kao Facebook) predstavila je Centar za privatnost, za koji kaže da ga možete koristiti da biste saznali kako kompanij... Dalje

VKontakte uvodi verifikaciju u dva koraka koja će od februara biti obavezna

VKontakte uvodi verifikaciju u dva koraka koja će od februara biti obavezna

VK konačno uvodi dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) na svim svojim servisima i planira da ona postane obavezna od februara sledeće godine za adminis... Dalje