Prevaranti koriste Twitter oglase za kripto-prevare

Društvene mreže, 16.03.2021, 09:00 AM

Prevaranti koriste Twitter oglase za kripto-prevare

Prevaranti su počeli da koriste „Promovisane“ tvitove, koji su zapravo Twitter oglasi, za prevare sa kriptovalutama.

Već neko vreme prevaranti koriste hakovane verifikovane Twitter naloge za reklamiranje lažnih nagradnih igara. Sa naloga poznatih ljudi ili kompanija, kao što su Ilon Mask, Tesla, Gemini Exchange kreću ovakve prevare koje su se pokazale neverovatno uspešnim za organizatore, jer su, na primer, samo u jednom navratu, za nedelju dana, prevaranti zaradili više od 580000 dolara.

Da bi promovisali svoje usluge i sadržaj, korisnici Twittera mogu da plate „promociju“ tvita koji će se prikazivati drugim korisnicima.

Tu mogućnost iskoristili su i prevaranti, pa je primećen novi trend da oni koriste Twitter oglase za reklamiranje svojih prevara.

Takvi tvitovi sadrže URL-ove koje Twitterovi algoritmi za otkrivanje prevara sa oglasima ne detektuju. Ovi linkovi vode do lažnih sajtova koji su predstavljeni kao sajtovi kompanija kao što su Tesla, Social Capital i Gemini Exchange, a na njima su linkovi do sajtova gde “srećnike” čekaju obećani pokloni.

Krajnja destinacija su stranice koje sadrže Bitcoin, Ethereum ili Dogecoin adresu na koju korisnici treba da pošalju svoj novac u kriptovaluti da bi navodno, zauzvrat, bili nagrađeni dvostrukim iznosom.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje