TikTok uvodi ograničenja za najmlađe korisnike

Društvene mreže, 14.01.2021, 12:00 PM

TikTok uvodi ograničenja za najmlađe korisnike

Deca na TikToku suočiće se sa novim, “revolucionarnim” ograničenjima, rekla je kompanija najavljujući stroga pravila za mlađe od 16 godina.

TikTok je rekao da korisnici mlađi od 16 godina više neće moći da dobijaju komentare od nepoznatih ljudi, da njihovi videi više neće moći da se koriste za duete ili da označuju svoje objave kao dostupne za preuzimanje. Njihovi nalozi biće podrazumevano privatni, što će sprečavati da bilo ko, osim prijatelja može da gleda njihove video snimke.

Kompanija takođe menja podrazumevana podešavanja u aplikaciji za korisnike mlađe od 18 godina. Ako sami ne promene postavke, njihovi video snimci će takođe biti nedostupni za preuzimanje, a samo će prijatelji moći da snimaju duete .

„Danas najavljene revolucionarne promene predstavljaju sledeći korak u našoj misiji da obezbedimo da TikTok bude sigurna platforma za sve naše korisnike“, rekla je Aleksandra Evans, evropska direktorka TikTokove službe za bezbednost dece, podsećajući na ranije promene koje su napravili, uključujući ograničavanje direktnih poruka i hostovanje direktnih prenosa za korisnike mlađe od 16 godina i omogućavanje roditeljima da postavljaju zaštite za TikTok nalog svoje dece preko funkcije Family Pairing.

Promene će uticati na desetine miliona najmlađih korisnika TikToka, kako na postojeće, tako i na novoregistrovane naloge. Oni će dobiti obaveštenje o promenama, za koje je kompanija rekla da su „usmerene na postizanje viših podrazumevanih standarda za privatnost i sigurnost korisnika“.

Iako nova podešavanja ne rešavaju sve probleme, očekuje se da će manje dece komunicirati sa ljudima koje ne poznaju.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok je pod istragom Irske komisije za zaštitu podataka (DPC), vodećeg regulatornog tela u Evropske unije, zbog dva pitanja vezana za privatnost.... Dalje

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Tviter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi lju... Dalje