Twitter objasnio kako je izveden napad na naloge poznatih ličnosti i kompanija

Društvene mreže, 31.07.2020, 08:30 AM

Twitter objasnio kako je izveden napad na naloge poznatih ličnosti i kompanija

U nizu tvitova objavljenih noćas, Twitter je podelio svoja saznanja o dosad neviđenom napadu koji se dogodio 15. jula a koji je omogućio hakerima da tvituju sa nekih od najpopularnijih naloga na društvenoj mreži. Twiter je objasnio da su neki od zaposlenih u kompaniji bili žrtve telefonskog fišing napada. Iako kompanija nije precizirala, to verovatno znači da su hakeri pozvali zaposlene u Twitteru predstavljajući se kao kolege ili članovi Twitterovog bezbednosnog tima i naterali ih da otkriju lozinke koje koriste za pristup internim sistemima.

Twitter je ranije rekao da su njegovi alati kompromitovani u napadu, ali do ovog trenutka kompanija nije objasnila kako se to dogodilo.

Twitter je takođe ponovio da su hakeri napali 130 naloga, objavili tvitove sa 45 i pristupili direktnim porukama 36 naloga, ali je objavio da je manji broj naloga čije su podatke napadači preuzimali (podaci uključuju i privatne poruke). Prvobitno je objavljeno da je reč o 8 a sada o 7 naloga.

Twitter je brzo reagovao, ograničio funkcije i zaključao naloge nekih korisnika odmah nakon napada.

Kompanija je takođe rekla da je sada „značajno ograničila“ pristup svojim internim alatima i da poboljšava svoje metode za otkrivanje i sprečavanje nedozvoljenog pristupa svojim internim sistemima.

Tokom napada, hakeri su izveli bitcoin prevaru sa Twitter naloga Baraka Obame, američkog demokratskog predsedničkog kandidata Džoa Bajdena, izvršnog direktora Tesle i SpaceX Ilona Maska, suosnivača Microsofta Bila Gejtsa i mnogih drugih. FBI je pokrenuo istragu o napadu.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok je pod istragom Irske komisije za zaštitu podataka (DPC), vodećeg regulatornog tela u Evropske unije, zbog dva pitanja vezana za privatnost.... Dalje

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Tviter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi lju... Dalje