Twitter ponudio korisnicima jednostavniju i sigurniju dvostepenu verifikaciju

Društvene mreže, 07.08.2013, 08:31 AM

Twitter ponudio korisnicima jednostavniju i sigurniju dvostepenu verifikaciju

Nepuna dva meseca pošto je korisnicima ponudio uslugu dvostepene verifikacije, Twitter je još jednom promenio procedure prijavljivanja na naloge, kako bi poboljšao bezbednost svojih korisnika i omogućio korišćenje usluge dvostepene verifikacije većem broju korisnika Twitter-a iz celog sveta.

Dugo očekivani servis dvostepene verifikacije koji je Twitter pokrenuo krajem maja oslanja se na SMS poruke putem kojih korisnicima koji su aktivirali ovu opciju stižu verifikacioni kodovi.

Iako je uvođenje dvostepene verifikacije bilo korak u dobrom pravcu, već tada su se mogle čuti primedbe na račun nove Twitter-ove usluge. Jedna od njih je se odnosi na to što se verifikacioni kodovi mogu dobiti samo putem SMS poruka, što sužava krug potencijalnih korisnika dvostepene verifikacije jer ne podržavaju svi mobilni operateri ovu uslugu. Pored toga, osporvana je i bezbednost ovog načina dostavljanja verifikacionih kodova.

Juče je Twitter ponudio unapređenu verziju dvostepene verifikacije, koja pruža mogućnost korišćenja Twitter mobilnih aplikacija za Android i iOS onima koji ne žele da koriste SMS.

Aplikacije, osim što su jednostavnije za korišćenje, imaju i druge prednosti. Najpre, ovaj pristup je bezbedniji od isporuke verifikacionog koda putem SMS poruke. Mobilna aplikacija generiše javni i privatni ključ, tako da Twitter ima javni ključ dok privatni ključ nikada ne napušta korisnikov telefon. To znači da potencijalni napadač neće moći da se prijavi na nalog čak i u slučaju da je Twitter-ov server za verifikaciju kompromitovan.

Kada aplikacija dobije zahtev za verifikacijom prilikom prijavljivanja, ona će prikazati i podatke o browser-u koji se koristi za prijavljivanje na nalog, kao i podatak o približnoj lokaciji korisnika, tako da ako se nalazite u Srbiji a vidite da pokušaj prijavljivanja na nalog dolazi iz Irana, znaćete da nešto nije u redu i nećete odobriti prijavljivanje.

Pored toga, aplikacija generiše i rezervni kod, koji bi trebalo zapisati i čuvati na sigurnom mestu. U slučaju da izgubite telefon, možete iskoristiti rezervni kod za prijavljivanje na Twitter, odjaviti svoj stari telefon iz procesa verifikacije i prijaviti novi telefon.

Jedno se nije promenilo - dvostepena verifikacija je opcionalna i može se aktivirati u panelu Settings. Da bi koristili novi metod dvostepene verifikacije, potrebno je da ažurirarte Twitter aplikaciju za iOS na verziju 5.9 ili Twitter za Android na verziju 4.1.4 koje su objavljene u utorak.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje