Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Društvene mreže, 09.10.2019, 10:00 AM

Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Twitter je saopštio da su brojevi telefona i email adrese nekih korisnika, koji su korišćeni za zaštitu naloga, kao što je dvofaktorna autentifikacija, možda slučajno korišćeni za ciljane reklame.

Twitter ne zna tačan broj ljudi čiji su podaci korišćeni na ovaj način.

"Lični podaci nikada nisu eksterno deljeni sa našim partnerima ili bilo kim drugim", rekli su iz Twittera. „Od 17. septembra bavili smo se problemom zbog koga se to dogodilo i više ne koristimo telefonske brojeve ili email adrese prikupljene zbog bezbednosti ili u sigurnosne svrhe za reklamiranje.“

Twitterova Prilagođena publika je usluga osmišljena tako da omogućava oglašivačima iz celog sveta da šalju ciljane oglase kupcima koje imaju na svojim marketing listama na osnovu podataka kao što su telefonski brojevi i email adrese.

Ovaj sistem partnerskog oglašavanja, sa druge strane, omogućava oglašivačima da ciljaju korisnike sa lista koje pružaju partneri. Iz Twittera su objasnili da kada bi oglašivač poslao svoju marketing listu, oni su tu listu upoređivali sa ljudima na Twitteru na osnovu njihovih brojeva telefona i email adresa koje su korisnici davali Twitteru zbog zaštite naloga.

"To je bila greška", rekli su iz Twittera. “Veoma nam je žao što se ovo dogodilo i preduzimamo korake kako bismo bili sigurni da nećemo napraviti ponovo ovakvu grešku."

Korisnici koji žele da zatraže više informacija o ovom incidentu mogu se obratiti Twitterovoj Kancelariji za zaštitu podataka putem ovog obrasca.

Nešto slično se dogodilo prošle godine, kada je Facebook napravio kompleksne reklamne profile za sve svoje korisnike koji sadrže sve, od njihovih brojeva telefona za dvofaktornu autentifikaciju do informacija prikupljenih sa profila njihovih prijatelja.

Kasnije je Facebook koristio telefonske brojeve svojih korisnika koji su dodati za dvofaktornu autentifikaciju za potrebe ciljanog oglašavanja oglašivača koji koriste Facebookovu platformu za isporučivanje ciljanih oglasa.

Portparol Facebooka rekao je tada da je kompanija koristila "informacije koje korisnici pružaju da bi ponudila bolje, personalizovanije iskustvo na Facebooku, uključujući i oglase", i da su oni otvoreni u pogledu toga koje informacije prikupljaju, uključujući i kontakt podatke koje ljudi dodaju u svoje naloge, te da korisnici mogu da upravljaju ovim podacima i da ih obrišu u bilo kom trenutku.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook ide na sud zbog tehnologije prepoznavanja lica, kompaniji preti kazna od 35 milijardi dolara

Facebook ide na sud zbog tehnologije prepoznavanja lica, kompaniji preti kazna od 35 milijardi dolara

Facebook je izgubio još jednu bitku u ratu koji vodi ne bi li zaustavio kolektivnu tužbu u slučaju vrednom 35 milijardi dolara koji je pokrenut zbo... Dalje

Instagram želi da vam pomogne da odlučite koga ćete otpratiti

Instagram želi da vam pomogne da odlučite koga ćete otpratiti

Ako ste od onih koji na Instagramu prate stotine a možda i hiljade profila, velike su šanse da ne znate koga sve pratite jer većinu profila uopšte... Dalje

Facebook ne planira da odustane od šifrovanja poruka zbog zaštite dece od pedofila

Facebook ne planira da odustane od šifrovanja poruka zbog zaštite dece od pedofila

Direktor kompanije Facebook Mark Zakerberg najavio je ranije ove godine da kompanija planira šifrovanje poruka na svojim platformama. Od tada, vlasti... Dalje

Facebook najavio da će nagrađivati one koji otkriju bagove u aplikacijama drugih proizvođača

Facebook najavio da će nagrađivati one koji otkriju bagove u aplikacijama drugih proizvođača

Nakon niza sigurnosnih propusta i zloupotrebe podataka korisnika, Facebook je najavio da proširuje svoj program nagrada kako bi poboljšao sigurnost ... Dalje

Korisnici Facebooka se žale da su im nalozi blokirani nakon što su Facebooku prijavili lažne naloge

Korisnici Facebooka se žale da su im nalozi blokirani nakon što su Facebooku prijavili lažne naloge

Zamislite da dobijete Facebook poruku od pokojnog rođaka ili prijatelja? Šta biste uradili? Verovatno biste lažni nalog prijavili Facebooku? To je ... Dalje