Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Društvene mreže, 09.10.2019, 10:00 AM

Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Twitter je saopštio da su brojevi telefona i email adrese nekih korisnika, koji su korišćeni za zaštitu naloga, kao što je dvofaktorna autentifikacija, možda slučajno korišćeni za ciljane reklame.

Twitter ne zna tačan broj ljudi čiji su podaci korišćeni na ovaj način.

"Lični podaci nikada nisu eksterno deljeni sa našim partnerima ili bilo kim drugim", rekli su iz Twittera. „Od 17. septembra bavili smo se problemom zbog koga se to dogodilo i više ne koristimo telefonske brojeve ili email adrese prikupljene zbog bezbednosti ili u sigurnosne svrhe za reklamiranje.“

Twitterova Prilagođena publika je usluga osmišljena tako da omogućava oglašivačima iz celog sveta da šalju ciljane oglase kupcima koje imaju na svojim marketing listama na osnovu podataka kao što su telefonski brojevi i email adrese.

Ovaj sistem partnerskog oglašavanja, sa druge strane, omogućava oglašivačima da ciljaju korisnike sa lista koje pružaju partneri. Iz Twittera su objasnili da kada bi oglašivač poslao svoju marketing listu, oni su tu listu upoređivali sa ljudima na Twitteru na osnovu njihovih brojeva telefona i email adresa koje su korisnici davali Twitteru zbog zaštite naloga.

"To je bila greška", rekli su iz Twittera. “Veoma nam je žao što se ovo dogodilo i preduzimamo korake kako bismo bili sigurni da nećemo napraviti ponovo ovakvu grešku."

Korisnici koji žele da zatraže više informacija o ovom incidentu mogu se obratiti Twitterovoj Kancelariji za zaštitu podataka putem ovog obrasca.

Nešto slično se dogodilo prošle godine, kada je Facebook napravio kompleksne reklamne profile za sve svoje korisnike koji sadrže sve, od njihovih brojeva telefona za dvofaktornu autentifikaciju do informacija prikupljenih sa profila njihovih prijatelja.

Kasnije je Facebook koristio telefonske brojeve svojih korisnika koji su dodati za dvofaktornu autentifikaciju za potrebe ciljanog oglašavanja oglašivača koji koriste Facebookovu platformu za isporučivanje ciljanih oglasa.

Portparol Facebooka rekao je tada da je kompanija koristila "informacije koje korisnici pružaju da bi ponudila bolje, personalizovanije iskustvo na Facebooku, uključujući i oglase", i da su oni otvoreni u pogledu toga koje informacije prikupljaju, uključujući i kontakt podatke koje ljudi dodaju u svoje naloge, te da korisnici mogu da upravljaju ovim podacima i da ih obrišu u bilo kom trenutku.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Aplikacija za špijuniranje privatnih Instagram profila uklonjena iz Play prodavnice

Aplikacija za špijuniranje privatnih Instagram profila uklonjena iz Play prodavnice

Aplikacija Ghosty koja korisnicima omogućava pristup privatnim profilima, uklonjena je iz Google Play prodavnice. Taj potez usledio je nakon što je... Dalje

Facebook uklonio sa platforme 3,2 milijarde lažnih naloga i milione objava sa zlostavljanjem dece

Facebook uklonio sa platforme 3,2 milijarde lažnih naloga i milione objava sa zlostavljanjem dece

Facebook je u periodu od aprila do septembra ove godine sa svoje platforme uklonio 3,2 milijarde lažnih naloga, zajedno sa milionima objava koje prik... Dalje

Facebook ispravio bag u aplikaciji za iOS zbog kog se uključivala kamera telefona bez dozvole korisnika

Facebook ispravio bag u aplikaciji za iOS zbog kog se uključivala kamera telefona bez dozvole korisnika

Neki korisnici Facebookove aplikacije za iOS žalili su se na društvenim mrežama da aplikacija, bez znanja korisnika, aktivira kameru pametnog telef... Dalje

Neki korisnici iPhonea tvrde da Facebook krišom uključuje kameru telefona

Neki korisnici iPhonea tvrde da Facebook krišom uključuje kameru telefona

Na društvenim mrežama pojavili su se korisnici iPhone uređaja koji se žale da aplikacija Facebook krišom aktivira kameru pametnog telefona u poza... Dalje

Dva radnika Twittera optužena za špijuniranje korisnika

Dva radnika Twittera optužena za špijuniranje korisnika

Dvojica bivših radnika Twittera optužena su za špijuniranje hiljade korisničkih naloga na Twitteru u ime vlade Saudijske Arabije, verovatno sa cil... Dalje