Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Društvene mreže, 09.10.2019, 10:00 AM

Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Twitter je saopštio da su brojevi telefona i email adrese nekih korisnika, koji su korišćeni za zaštitu naloga, kao što je dvofaktorna autentifikacija, možda slučajno korišćeni za ciljane reklame.

Twitter ne zna tačan broj ljudi čiji su podaci korišćeni na ovaj način.

"Lični podaci nikada nisu eksterno deljeni sa našim partnerima ili bilo kim drugim", rekli su iz Twittera. „Od 17. septembra bavili smo se problemom zbog koga se to dogodilo i više ne koristimo telefonske brojeve ili email adrese prikupljene zbog bezbednosti ili u sigurnosne svrhe za reklamiranje.“

Twitterova Prilagođena publika je usluga osmišljena tako da omogućava oglašivačima iz celog sveta da šalju ciljane oglase kupcima koje imaju na svojim marketing listama na osnovu podataka kao što su telefonski brojevi i email adrese.

Ovaj sistem partnerskog oglašavanja, sa druge strane, omogućava oglašivačima da ciljaju korisnike sa lista koje pružaju partneri. Iz Twittera su objasnili da kada bi oglašivač poslao svoju marketing listu, oni su tu listu upoređivali sa ljudima na Twitteru na osnovu njihovih brojeva telefona i email adresa koje su korisnici davali Twitteru zbog zaštite naloga.

"To je bila greška", rekli su iz Twittera. “Veoma nam je žao što se ovo dogodilo i preduzimamo korake kako bismo bili sigurni da nećemo napraviti ponovo ovakvu grešku."

Korisnici koji žele da zatraže više informacija o ovom incidentu mogu se obratiti Twitterovoj Kancelariji za zaštitu podataka putem ovog obrasca.

Nešto slično se dogodilo prošle godine, kada je Facebook napravio kompleksne reklamne profile za sve svoje korisnike koji sadrže sve, od njihovih brojeva telefona za dvofaktornu autentifikaciju do informacija prikupljenih sa profila njihovih prijatelja.

Kasnije je Facebook koristio telefonske brojeve svojih korisnika koji su dodati za dvofaktornu autentifikaciju za potrebe ciljanog oglašavanja oglašivača koji koriste Facebookovu platformu za isporučivanje ciljanih oglasa.

Portparol Facebooka rekao je tada da je kompanija koristila "informacije koje korisnici pružaju da bi ponudila bolje, personalizovanije iskustvo na Facebooku, uključujući i oglase", i da su oni otvoreni u pogledu toga koje informacije prikupljaju, uključujući i kontakt podatke koje ljudi dodaju u svoje naloge, te da korisnici mogu da upravljaju ovim podacima i da ih obrišu u bilo kom trenutku.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook razvija novi metod za borbu protiv dipfejka

Facebook razvija novi metod za borbu protiv dipfejka

Facebook planira dalje istraživanje deepfake tehnologije kako bi se zaštitio od budućih pretnji, iako to trenutno nije veliki problem za kompaniju... Dalje

Kako neko može videti sve slike i video snimke na vašem zaključanom telefonu zahvaljujući Facebook bagu

Kako neko može videti sve slike i video snimke na vašem zaključanom telefonu zahvaljujući Facebook bagu

U Facebookovoj funkciji Messenger Rooms otkriven je bag koji omogućava napadaču da pristupi svim privatnim fotografijama i video snimcima, kao i dru... Dalje

Facebook najavio da će kažnjavati one koji objavljuju dezinformacije

Facebook najavio da će kažnjavati one koji objavljuju dezinformacije

Kako ne bi važio za leglo dezinformacija, bez obzira da li se radi o lažnim tvrdnjama u vezi COVID-19 ili o vakcinama, klimatskim promenama, izborim... Dalje

Twitter izazvao paniku greškom poslatim e-mailovima za potvrdu naloga

Twitter izazvao paniku greškom poslatim e-mailovima za potvrdu naloga

Twitter je u četvrtak uveče izazvao paniku kod jednog dela svojih korisnika, koji su od kompanije dobili e-mail u kome se tražilo da potvrde svoj n... Dalje

Facebook ignorisao bag koji omogućava hakerima da masovno povezuju e-mail adrese sa Facebook profilima korisnika

Facebook ignorisao bag koji omogućava hakerima da masovno povezuju e-mail adrese sa Facebook profilima korisnika

Početkom meseca saznali smo da su podaci oko 533 miliona korisnika Facebooka objavljeni na jednom hakerskom forumu. Tri nedelje kasnije, Facebook se ... Dalje