Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Društvene mreže, 09.10.2019, 10:00 AM

Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Twitter je saopštio da su brojevi telefona i email adrese nekih korisnika, koji su korišćeni za zaštitu naloga, kao što je dvofaktorna autentifikacija, možda slučajno korišćeni za ciljane reklame.

Twitter ne zna tačan broj ljudi čiji su podaci korišćeni na ovaj način.

"Lični podaci nikada nisu eksterno deljeni sa našim partnerima ili bilo kim drugim", rekli su iz Twittera. „Od 17. septembra bavili smo se problemom zbog koga se to dogodilo i više ne koristimo telefonske brojeve ili email adrese prikupljene zbog bezbednosti ili u sigurnosne svrhe za reklamiranje.“

Twitterova Prilagođena publika je usluga osmišljena tako da omogućava oglašivačima iz celog sveta da šalju ciljane oglase kupcima koje imaju na svojim marketing listama na osnovu podataka kao što su telefonski brojevi i email adrese.

Ovaj sistem partnerskog oglašavanja, sa druge strane, omogućava oglašivačima da ciljaju korisnike sa lista koje pružaju partneri. Iz Twittera su objasnili da kada bi oglašivač poslao svoju marketing listu, oni su tu listu upoređivali sa ljudima na Twitteru na osnovu njihovih brojeva telefona i email adresa koje su korisnici davali Twitteru zbog zaštite naloga.

"To je bila greška", rekli su iz Twittera. “Veoma nam je žao što se ovo dogodilo i preduzimamo korake kako bismo bili sigurni da nećemo napraviti ponovo ovakvu grešku."

Korisnici koji žele da zatraže više informacija o ovom incidentu mogu se obratiti Twitterovoj Kancelariji za zaštitu podataka putem ovog obrasca.

Nešto slično se dogodilo prošle godine, kada je Facebook napravio kompleksne reklamne profile za sve svoje korisnike koji sadrže sve, od njihovih brojeva telefona za dvofaktornu autentifikaciju do informacija prikupljenih sa profila njihovih prijatelja.

Kasnije je Facebook koristio telefonske brojeve svojih korisnika koji su dodati za dvofaktornu autentifikaciju za potrebe ciljanog oglašavanja oglašivača koji koriste Facebookovu platformu za isporučivanje ciljanih oglasa.

Portparol Facebooka rekao je tada da je kompanija koristila "informacije koje korisnici pružaju da bi ponudila bolje, personalizovanije iskustvo na Facebooku, uključujući i oglase", i da su oni otvoreni u pogledu toga koje informacije prikupljaju, uključujući i kontakt podatke koje ljudi dodaju u svoje naloge, te da korisnici mogu da upravljaju ovim podacima i da ih obrišu u bilo kom trenutku.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta uklonila 63.000 Instagram naloga povezanih sa seksualnom iznudom

Meta uklonila 63.000 Instagram naloga povezanih sa seksualnom iznudom

Meta je obrisala 63.000 Instagram naloga iz Nigerije koji su bili umešani u prevare i seksualne ucene, među kojima i mrežu od 2.500 naloga povezani... Dalje

Meti dat rok do septembra da odgovori na zabrinutost EU zbog primoravanja korisnika da plaćaju svoje pravo na privatnost

Meti dat rok do septembra da odgovori na zabrinutost EU zbog primoravanja korisnika da plaćaju svoje pravo na privatnost

Meta je dobila rok do 1. septembra da odgovori na pitanja Evropske komisije u vezi sa svojim novim modelom oglašavanja koji primorava korisnike da bi... Dalje

Epidemija oglasa na Facebooku koji nude besplatan popularni softver a dovode do infekcije uređaja

Epidemija oglasa na Facebooku koji nude besplatan popularni softver a dovode do infekcije uređaja

Sajber kriminalci koriste poslovne Facebook stranice i oglase za reklamiranje lažnih Windows tema, piratskih igara i softvera Sora AI, 3D image creat... Dalje

Zbog obmane korisnika i netransparentnosti EU preti platformi X kaznom od 6% godišnjeg prometa

Zbog obmane korisnika i netransparentnosti EU preti platformi X kaznom od 6% godišnjeg prometa

Evropska komisija je u petak zvanično rekla da veruje da je X (bivši Twitter) prekršio tehnološke propise EU i da bi mogao da se suoči sa kaznom ... Dalje

Meta krši evropski zakon primoravanjem korisnika Facebooka i Instagrama da pristanu na prikupljanje podataka

Meta krši evropski zakon primoravanjem korisnika Facebooka i Instagrama da pristanu na prikupljanje podataka

Evropska komisija je obavestila Metu da njen model „plati ili pristani“ krši zakon EU jer ne dozvoljava korisnicima da bez prisile odluč... Dalje