Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame
Društvene mreže, 09.10.2019, 10:00 AM

Twitter je saopštio da su brojevi telefona i email adrese nekih korisnika, koji su korišćeni za zaštitu naloga, kao što je dvofaktorna autentifikacija, možda slučajno korišćeni za ciljane reklame.
Twitter ne zna tačan broj ljudi čiji su podaci korišćeni na ovaj način.
"Lični podaci nikada nisu eksterno deljeni sa našim partnerima ili bilo kim drugim", rekli su iz Twittera. „Od 17. septembra bavili smo se problemom zbog koga se to dogodilo i više ne koristimo telefonske brojeve ili email adrese prikupljene zbog bezbednosti ili u sigurnosne svrhe za reklamiranje.“
Twitterova Prilagođena publika je usluga osmišljena tako da omogućava oglašivačima iz celog sveta da šalju ciljane oglase kupcima koje imaju na svojim marketing listama na osnovu podataka kao što su telefonski brojevi i email adrese.
Ovaj sistem partnerskog oglašavanja, sa druge strane, omogućava oglašivačima da ciljaju korisnike sa lista koje pružaju partneri. Iz Twittera su objasnili da kada bi oglašivač poslao svoju marketing listu, oni su tu listu upoređivali sa ljudima na Twitteru na osnovu njihovih brojeva telefona i email adresa koje su korisnici davali Twitteru zbog zaštite naloga.
"To je bila greška", rekli su iz Twittera. “Veoma nam je žao što se ovo dogodilo i preduzimamo korake kako bismo bili sigurni da nećemo napraviti ponovo ovakvu grešku."
Korisnici koji žele da zatraže više informacija o ovom incidentu mogu se obratiti Twitterovoj Kancelariji za zaštitu podataka putem ovog obrasca.
Nešto slično se dogodilo prošle godine, kada je Facebook napravio kompleksne reklamne profile za sve svoje korisnike koji sadrže sve, od njihovih brojeva telefona za dvofaktornu autentifikaciju do informacija prikupljenih sa profila njihovih prijatelja.
Kasnije je Facebook koristio telefonske brojeve svojih korisnika koji su dodati za dvofaktornu autentifikaciju za potrebe ciljanog oglašavanja oglašivača koji koriste Facebookovu platformu za isporučivanje ciljanih oglasa.
Portparol Facebooka rekao je tada da je kompanija koristila "informacije koje korisnici pružaju da bi ponudila bolje, personalizovanije iskustvo na Facebooku, uključujući i oglase", i da su oni otvoreni u pogledu toga koje informacije prikupljaju, uključujući i kontakt podatke koje ljudi dodaju u svoje naloge, te da korisnici mogu da upravljaju ovim podacima i da ih obrišu u bilo kom trenutku.

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade