Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Društvene mreže, 09.10.2019, 10:00 AM

Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Twitter je saopštio da su brojevi telefona i email adrese nekih korisnika, koji su korišćeni za zaštitu naloga, kao što je dvofaktorna autentifikacija, možda slučajno korišćeni za ciljane reklame.

Twitter ne zna tačan broj ljudi čiji su podaci korišćeni na ovaj način.

"Lični podaci nikada nisu eksterno deljeni sa našim partnerima ili bilo kim drugim", rekli su iz Twittera. „Od 17. septembra bavili smo se problemom zbog koga se to dogodilo i više ne koristimo telefonske brojeve ili email adrese prikupljene zbog bezbednosti ili u sigurnosne svrhe za reklamiranje.“

Twitterova Prilagođena publika je usluga osmišljena tako da omogućava oglašivačima iz celog sveta da šalju ciljane oglase kupcima koje imaju na svojim marketing listama na osnovu podataka kao što su telefonski brojevi i email adrese.

Ovaj sistem partnerskog oglašavanja, sa druge strane, omogućava oglašivačima da ciljaju korisnike sa lista koje pružaju partneri. Iz Twittera su objasnili da kada bi oglašivač poslao svoju marketing listu, oni su tu listu upoređivali sa ljudima na Twitteru na osnovu njihovih brojeva telefona i email adresa koje su korisnici davali Twitteru zbog zaštite naloga.

"To je bila greška", rekli su iz Twittera. “Veoma nam je žao što se ovo dogodilo i preduzimamo korake kako bismo bili sigurni da nećemo napraviti ponovo ovakvu grešku."

Korisnici koji žele da zatraže više informacija o ovom incidentu mogu se obratiti Twitterovoj Kancelariji za zaštitu podataka putem ovog obrasca.

Nešto slično se dogodilo prošle godine, kada je Facebook napravio kompleksne reklamne profile za sve svoje korisnike koji sadrže sve, od njihovih brojeva telefona za dvofaktornu autentifikaciju do informacija prikupljenih sa profila njihovih prijatelja.

Kasnije je Facebook koristio telefonske brojeve svojih korisnika koji su dodati za dvofaktornu autentifikaciju za potrebe ciljanog oglašavanja oglašivača koji koriste Facebookovu platformu za isporučivanje ciljanih oglasa.

Portparol Facebooka rekao je tada da je kompanija koristila "informacije koje korisnici pružaju da bi ponudila bolje, personalizovanije iskustvo na Facebooku, uključujući i oglase", i da su oni otvoreni u pogledu toga koje informacije prikupljaju, uključujući i kontakt podatke koje ljudi dodaju u svoje naloge, te da korisnici mogu da upravljaju ovim podacima i da ih obrišu u bilo kom trenutku.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Korisnici TikToka bi uskoro mogli da saznaju kako aplikacija koristi njihove podatke da bi ih kontrolisala

Korisnici TikToka bi uskoro mogli da saznaju kako aplikacija koristi njihove podatke da bi ih kontrolisala

Nemački projekat DataSkop ispitaće TikTokov alat za preporuku videa „Za vas“. DataSkop je zato pozvao korisnike platforme u vlasništvu ... Dalje

Zbog greške u Facebookom Centru za naloge hakeri vam mogu isključiti 2FA zaštitu naloga

Zbog greške u Facebookom Centru za naloge hakeri vam mogu isključiti 2FA zaštitu naloga

Greška u Metinom (ranije Facebook) novom centralizovanom sistemu pod nazivom Centar za naloge koji omogućava korisnicima da sa jednog mesta upravlja... Dalje

Meta pozvala korisnike da pregledaju svoja podešavanja privatnosti za Dan zaštite podataka

Meta pozvala korisnike da pregledaju svoja podešavanja privatnosti za Dan zaštite podataka

Međunarodni Dan zaštite podataka o ličnosti obeležava se 28. januara. Najavljujući ovaj događaj, Meta je pozvala korisnike da pregledaju svoja p... Dalje

Facebook proširuje testiranje podrazumevanog šifrovanja u Messengeru

Facebook proširuje testiranje podrazumevanog šifrovanja u Messengeru

Meta (Facebook) je objavila da proširuje globalno testiranje podrazumevane end-to-end enkripcije (E2EE) u Messengeru. „Znamo da ljudi žele da ... Dalje

Meta uvodi Centar za naloge za sva vaša podešavanja za Instagram, Facebook i Messenger

Meta uvodi Centar za naloge za sva vaša podešavanja za Instagram, Facebook i Messenger

Meta je objavila da uvodi novi Centar za naloge stavljajući tako podešavanja Instagram, Facebook i Messenger naloga na jedno mesto. Novi Centar za n... Dalje