Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Društvene mreže, 09.10.2019, 10:00 AM

Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Twitter je saopštio da su brojevi telefona i email adrese nekih korisnika, koji su korišćeni za zaštitu naloga, kao što je dvofaktorna autentifikacija, možda slučajno korišćeni za ciljane reklame.

Twitter ne zna tačan broj ljudi čiji su podaci korišćeni na ovaj način.

"Lični podaci nikada nisu eksterno deljeni sa našim partnerima ili bilo kim drugim", rekli su iz Twittera. „Od 17. septembra bavili smo se problemom zbog koga se to dogodilo i više ne koristimo telefonske brojeve ili email adrese prikupljene zbog bezbednosti ili u sigurnosne svrhe za reklamiranje.“

Twitterova Prilagođena publika je usluga osmišljena tako da omogućava oglašivačima iz celog sveta da šalju ciljane oglase kupcima koje imaju na svojim marketing listama na osnovu podataka kao što su telefonski brojevi i email adrese.

Ovaj sistem partnerskog oglašavanja, sa druge strane, omogućava oglašivačima da ciljaju korisnike sa lista koje pružaju partneri. Iz Twittera su objasnili da kada bi oglašivač poslao svoju marketing listu, oni su tu listu upoređivali sa ljudima na Twitteru na osnovu njihovih brojeva telefona i email adresa koje su korisnici davali Twitteru zbog zaštite naloga.

"To je bila greška", rekli su iz Twittera. “Veoma nam je žao što se ovo dogodilo i preduzimamo korake kako bismo bili sigurni da nećemo napraviti ponovo ovakvu grešku."

Korisnici koji žele da zatraže više informacija o ovom incidentu mogu se obratiti Twitterovoj Kancelariji za zaštitu podataka putem ovog obrasca.

Nešto slično se dogodilo prošle godine, kada je Facebook napravio kompleksne reklamne profile za sve svoje korisnike koji sadrže sve, od njihovih brojeva telefona za dvofaktornu autentifikaciju do informacija prikupljenih sa profila njihovih prijatelja.

Kasnije je Facebook koristio telefonske brojeve svojih korisnika koji su dodati za dvofaktornu autentifikaciju za potrebe ciljanog oglašavanja oglašivača koji koriste Facebookovu platformu za isporučivanje ciljanih oglasa.

Portparol Facebooka rekao je tada da je kompanija koristila "informacije koje korisnici pružaju da bi ponudila bolje, personalizovanije iskustvo na Facebooku, uključujući i oglase", i da su oni otvoreni u pogledu toga koje informacije prikupljaju, uključujući i kontakt podatke koje ljudi dodaju u svoje naloge, te da korisnici mogu da upravljaju ovim podacima i da ih obrišu u bilo kom trenutku.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok se saglasio da isplati 92 miliona dolara po tužbi za prikupljanje podataka korisnika

TikTok se saglasio da isplati 92 miliona dolara po tužbi za prikupljanje podataka korisnika

TikTok se složio da plati 92 miliona dolara za namirenje kolektivne tužbe u kojoj se tvrdi da je kompanija ugrozila privatnost korisnika. Popularna ... Dalje

Lopovi pratili Instagram profile poznatih da bi ih opljačkali

Lopovi pratili Instagram profile poznatih da bi ih opljačkali

U Milanu je uhapšena četvoročlana banda zbog obijanja stanova poznatih ličnosti koje su članovi grupe pratili na Instagramu kako bi prikupili inf... Dalje

Napad nije bio razlog za masovno odjavljivanje korisnika sa Facebook naloga

Napad nije bio razlog za masovno odjavljivanje korisnika sa Facebook naloga

Ako ste u petak iznenada bili odjavljeni sa Facebook naloga, niste jedini. Masovno odjavljivanje sa Facebooka dogodilo se u petak, a korisnike je izne... Dalje

TikTok uvodi ograničenja za najmlađe korisnike

TikTok uvodi ograničenja za najmlađe korisnike

Deca na TikToku suočiće se sa novim, “revolucionarnim” ograničenjima, rekla je kompanija najavljujući stroga pravila za mlađe od 16 g... Dalje

Facebook izmenio opciju ''Pristup vašim informacijama'', evo kako ona sada izgleda

Facebook izmenio opciju ''Pristup vašim informacijama'', evo kako ona sada izgleda

Facebook je 2018. godine predstavio svoj alat "Pristup vašim informacijama", omogućavajući korisnicima da na jednom mestu vide koje podatke je dr... Dalje