Twitter testira novu opciju za prijavljivanje dezinformacija
Društvene mreže, 18.08.2021, 09:30 AM
Twitter je najavio da će započeti testiranje nove opcije koja će omogućiti korisnicima da prijave tvitove koji možda sadrže dezinformacije.
Korisnici će moći da prijavljuju dezinformacije na isti način kao i uznemiravanje ili drugi štetni sadržaj, putem padajućeg menija u gornjem desnom uglu svakog tvita. Korisnici će biti upitani da se izjasne da li je obmanjujući tvit političke prirode, zdravstveni ili spada u drugu kategoriju. Kategorija politika uključuje specifične vrste dezinformacija poput sadržaja vezanog za izbore. Kategorija zdravlja će uključivati opciju da korisnici označe dezinformacije koje su u vezi COVID-19.
Nova funkcija dostupna je od juče za većinu korisnika u SAD, Australiji i Južnoj Koreji. Twitter je rekao da će testiranje trajati nekoliko meseci pre nego što se odluči da se nova opcija omogući i korisnicima u drugim zemljama.
Twitter je rekao da se neće pregledati svaki izveštaj dok platforma testira ovu funkciju. Ali podaci dobijeni testiranjem nove opcije pomoći će kompaniji da utvrdi kako bi mogla da proširi ovu funkciju u narednih nekoliko nedelja. Test bi se mogao koristiti za identifikaciju tvitova koji sadrže dezinformacije a koji mogu postati viralni.
Prošlog meseca, Bajdenova administracija zauzela je oštar stav protiv dezinformacija zbog širenja novih sojeva COVID-19. Američki predsednik je prošlog meseca rekao novinarima da platforme društvenih mreža poput Facebooka “ubijaju ljude” dezinformacijama o vakcinama. Izjava je usledila nakon kampanje Bele kuće koja vrši pritisak na platforme da agresivnije uklanjaju dezinformacije o korona virusu. Američke vlasti traže od društvenih mreža “jasne posledice za naloge koji više puta krše pravila platforme", kao i da izmene svoje algoritme kako bi se sprečilo širenje lažnih informacija.
Izdvojeno
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece
Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje
Pratite nas
Nagrade