Twitter testira novu opciju za prijavljivanje dezinformacija
Društvene mreže, 18.08.2021, 09:30 AM

Twitter je najavio da će započeti testiranje nove opcije koja će omogućiti korisnicima da prijave tvitove koji možda sadrže dezinformacije.
Korisnici će moći da prijavljuju dezinformacije na isti način kao i uznemiravanje ili drugi štetni sadržaj, putem padajućeg menija u gornjem desnom uglu svakog tvita. Korisnici će biti upitani da se izjasne da li je obmanjujući tvit političke prirode, zdravstveni ili spada u drugu kategoriju. Kategorija politika uključuje specifične vrste dezinformacija poput sadržaja vezanog za izbore. Kategorija zdravlja će uključivati opciju da korisnici označe dezinformacije koje su u vezi COVID-19.
Nova funkcija dostupna je od juče za većinu korisnika u SAD, Australiji i Južnoj Koreji. Twitter je rekao da će testiranje trajati nekoliko meseci pre nego što se odluči da se nova opcija omogući i korisnicima u drugim zemljama.
Twitter je rekao da se neće pregledati svaki izveštaj dok platforma testira ovu funkciju. Ali podaci dobijeni testiranjem nove opcije pomoći će kompaniji da utvrdi kako bi mogla da proširi ovu funkciju u narednih nekoliko nedelja. Test bi se mogao koristiti za identifikaciju tvitova koji sadrže dezinformacije a koji mogu postati viralni.
Prošlog meseca, Bajdenova administracija zauzela je oštar stav protiv dezinformacija zbog širenja novih sojeva COVID-19. Američki predsednik je prošlog meseca rekao novinarima da platforme društvenih mreža poput Facebooka “ubijaju ljude” dezinformacijama o vakcinama. Izjava je usledila nakon kampanje Bele kuće koja vrši pritisak na platforme da agresivnije uklanjaju dezinformacije o korona virusu. Američke vlasti traže od društvenih mreža “jasne posledice za naloge koji više puta krše pravila platforme", kao i da izmene svoje algoritme kako bi se sprečilo širenje lažnih informacija.

Izdvojeno
Instagram testira novi metod verifikacije starosti korisnika skeniranjem lica

Instagram testira nove opcije za verifikaciju starosti korisnika, uključujući AI alat koji je razvila kompanija Yoti, koji procenjuje koliko imate ... Dalje
Twitter se javno izvinio korisnicima zbog zloupotrebe njihovih podataka

Twitter je u sredu objavio izvinjenje zbog toga što je bez znanja i saglasnosti korisnika koristio podatke o bezbednosti naloga za ciljano oglašavan... Dalje
Otkrivena velika fišing kampanja na Facebooku, napadači za nekoliko meseci zaradili milione dolara

Istraživači iz američke firme za sajber-bezbednost PIXM, sa sedištem u Njujorku, otkrili su veliku fišing operaciju koja je zloupotrebljavala Fac... Dalje
LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva i blokira sve više lažnih naloga, zahvaljujući poboljšanjima u svojim automatizovanim sistemima, ali poboljšanja su primetna i ... Dalje
Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger

U nastojanju da Politiku privatnosti, ranije poznatu kao Politika podataka, učini manje komplikovanom, Meta je ponovo napisala i praktično redizajni... Dalje
Pratite nas
Nagrade