Zašto bi trebalo da pregledate poruke u Facebook-ovom ''antispam'' folderu ''Other''
Društvene mreže, 23.07.2013, 08:52 AM

Kada ste poslednji put pregleđivali poruke u folderu „Other“ koji je svojevremeno Facebook promovisao kao meru odbrane od spama? Jeste li uopšte svesni da postoji takav folder? Evo razloga zbog čega bi možda trebalo da pogledate šta se tamo nalazi.
U članku objavljenom na blogu Njujork Tajmsa, stručnjak za tehnologiju Dejvid Poug kaže da je bio iznenađen kada je otkrio da je Facebook-ov "tajni" folder pun poruka koje nikada nije video. Među njima su se nalazile i važne poruke i pozivnice njegovih prijatelja od pre nekoliko godina.
Iako je smešten odmah pored foldera Inbox, folder Other uspeva da korisnicima bude skoro nevidljiv ne samo zbog fonta koji je korišćen da istakne važnost jednog u odnosu na drugi folder, već i zbog toga što kada stigne poruka koja se smešta u folder Other korisnik o tome ne dobija obaveštenje.
Ovaj neupadljivi folder je izgleda deo Facebook-ovog projekta poruka za 1 dolar.
Naime, Facebook je početkom godine počeo da naplaćuje dolar za poruke koje korisnici šalju drugim korisnicima koji nisu među njihovim Facebook prijateljima.
Ako pokušate da kontaktirate nekog ko nije vaš prijatelj na društvenoj mreži, pojaviće se dijalog prozor u kome će vam biti ponuđena mogućnost da platite kako bi vaša poruka nepoznatoj osobi umesto u folder Other dospela u folder Inbox.
Svrha ovoga je, kako su svojevremeno objasnili iz Facebook-a, da folder Other posluži kao filter za spam kako bi se zaustavilo zatrpavanje korisnika porukama koje šalju nepoznati ljudi.
Međutim, nekoliko dana pošto je objavljen članak u Njujork Tajmsu, Pougu se javilo stotine čitalaca koji su izneli svoja iskustva sa onim što su zatekli u folderu Other nakon što su pročitali njegov članak. Neki od njih su zatekli samo spam. Drugi su u ovom folderu pronašli poruke nepoznatih ljudi koji bi želeli da ih upoznaju i koji su komentarisali njihov izgled.
U mnogim od ovih slučajeva, folder Other je dobro uradio svoj posao, kaže Poug.
Ali bilo je i drugačijih iskustava. Neki čitaoci su se požalili da su bili iznenađeni kada su u folderu Other zatekli važne poruke starijeg datuma, kao što su obaveštenja o smrti kolega i prijatelja, obaveštenja o nagradama koje su dobili pa čak i upražnjenim radnim mestima.
Nekima su promakle poruke od prijatelja sa kojima su davno izgubili kontakt.
Nekima se dogodilo da ne odgovore na poruke poštenih nalazača njihovih izgubljenih novčanika i kreditnih kartica.
A neki su se požalili Pougu da će morati da se izvinjavaju svojim poznanicima kojima nisu odgovorili na poruke koje su završile u folderu Other.
Izgleda da će Facebook morati da pronađe bolje rešenje za filtiranje poruka od aktuelnog. I dok čekamo da se to dogodi, proverite i vi vaš Other folder, uz podsećanje da to ne možete uraditi sa telefona ili tableta, odnosno uz pomoć Facebook aplikacije, osim ako Facebook-u ne pristupite iz web browser-a na mobilnom uređaju.

Izdvojeno
TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje
Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje
Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje
Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje
Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga
.jpg)
Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje
Pratite nas
Nagrade