Zbog prošlogodišnjeg hakovanja Twitter uveo sigurnosne ključeve za zaposlene u kompaniji

Društvene mreže, 28.10.2021, 08:30 AM

Zbog prošlogodišnjeg hakovanja Twitter uveo sigurnosne ključeve za zaposlene u kompaniji

Zbog prošlogodišnjeg hakovanja Twitter je uveo sigurnosne ključeve za sve svoje zaposlene i dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) kao obaveznu za pristup internim sistemima.

Zaposleni u kompaniji će umesto SMS ili aplikacije za autentifikaciju za 2FA koristiti sigurnosne ključeve kako bi se sprečili bezbednosni incidenti poput onog koji je Twitter pretrpeo prošle godine.

Nakon hakovanja u julu 2020., Twitter je otkrio da su napadači preuzeli kontrolu nad desetinama naloga poznatih ličnosti i kompanija nakon što su ukrali podatke za prijavljivanje zaposlenih u kompaniji u telefonskom fišing napadu 15. jula 2020.

Grejem Klark, 17-godišnjak koji je priznao da je kriv za napad, iskoristio je verifikovane Twitter naloge kompanija, političara, direktora i poznatih ličnosti za prevaru sa kriptovalutama. Klark je uhapšen je početkom avgusta prošle godine, nekoliko nedelja posle napada.

Twitter je kontinuirano nadograđivao i poboljšavao 2FA podršku platforme poslednjih nekoliko godina, sa fokusom na sigurnosne ključeve kao primarni 2FA metod.

Najpre je 2018. godine kompanija dodala opciju korišćenja sigurnosnih ključeva kao jednu od nekoliko metoda dvofaktorske verifikacije. To je funkcionisalo samo za Twitter.com, ali ne i za mobilnu aplikaciju, pa su nalozi morali da imaju omogućenu još jednu metodu 2FA.

Sledeće godine, Twitter je nadogradio podršku za sigurnosne ključeve na WebAuthn standard, koji obezbeđuje bezbednu autentifikaciju preko veba i omogućava korišćenje 2FA bez telefonskog broja.

2020. godine, dodata je podrška za sigurnosne ključeve na iOS i Androidu, a ove godine i podrška za korišćenje više ključeva na nalozima sa 2FA. Počev od jula, sigurnosni ključevi mogu da se koriste kao jedini 2FA metod dok su svi drugi načini prijavljivanja onemogućeni.

Međutim, uprkos tim naporima, kompanija je letos objavila da je stopa primene 2FA iznenađujuće mala - samo 2,3% svih aktivnih Twitter naloga je omogućilo najmanje jednu 2FA metodu u periodu od jula do decembra 2020. Od 2,3% svih korisnika koji su imali omogućenu 2FA tokom ovog perioda, 79,6% koristilo je SMS 2FA, 30,9% aplikaciju za višefaktorsku autentifikaciju, a samo 0,5% sigurnosni ključ.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Instagram testira novi metod verifikacije starosti korisnika skeniranjem lica

Instagram testira novi metod verifikacije starosti korisnika skeniranjem lica

Instagram testira nove opcije za verifikaciju starosti korisnika, uključujući AI alat koji je razvila kompanija Yoti, koji procenjuje koliko imate ... Dalje

Twitter se javno izvinio korisnicima zbog zloupotrebe njihovih podataka

Twitter se javno izvinio korisnicima zbog zloupotrebe njihovih podataka

Twitter je u sredu objavio izvinjenje zbog toga što je bez znanja i saglasnosti korisnika koristio podatke o bezbednosti naloga za ciljano oglašavan... Dalje

Otkrivena velika fišing kampanja na Facebooku, napadači za nekoliko meseci zaradili milione dolara

Otkrivena velika fišing kampanja na Facebooku, napadači za nekoliko meseci zaradili milione dolara

Istraživači iz američke firme za sajber-bezbednost PIXM, sa sedištem u Njujorku, otkrili su veliku fišing operaciju koja je zloupotrebljavala Fac... Dalje

LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva i blokira sve više lažnih naloga, zahvaljujući poboljšanjima u svojim automatizovanim sistemima, ali poboljšanja su primetna i ... Dalje

Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger

Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger

U nastojanju da Politiku privatnosti, ranije poznatu kao Politika podataka, učini manje komplikovanom, Meta je ponovo napisala i praktično redizajni... Dalje