Zbog prošlogodišnjeg hakovanja Twitter uveo sigurnosne ključeve za zaposlene u kompaniji

Društvene mreže, 28.10.2021, 08:30 AM

Zbog prošlogodišnjeg hakovanja Twitter uveo sigurnosne ključeve za zaposlene u kompaniji

Zbog prošlogodišnjeg hakovanja Twitter je uveo sigurnosne ključeve za sve svoje zaposlene i dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) kao obaveznu za pristup internim sistemima.

Zaposleni u kompaniji će umesto SMS ili aplikacije za autentifikaciju za 2FA koristiti sigurnosne ključeve kako bi se sprečili bezbednosni incidenti poput onog koji je Twitter pretrpeo prošle godine.

Nakon hakovanja u julu 2020., Twitter je otkrio da su napadači preuzeli kontrolu nad desetinama naloga poznatih ličnosti i kompanija nakon što su ukrali podatke za prijavljivanje zaposlenih u kompaniji u telefonskom fišing napadu 15. jula 2020.

Grejem Klark, 17-godišnjak koji je priznao da je kriv za napad, iskoristio je verifikovane Twitter naloge kompanija, političara, direktora i poznatih ličnosti za prevaru sa kriptovalutama. Klark je uhapšen je početkom avgusta prošle godine, nekoliko nedelja posle napada.

Twitter je kontinuirano nadograđivao i poboljšavao 2FA podršku platforme poslednjih nekoliko godina, sa fokusom na sigurnosne ključeve kao primarni 2FA metod.

Najpre je 2018. godine kompanija dodala opciju korišćenja sigurnosnih ključeva kao jednu od nekoliko metoda dvofaktorske verifikacije. To je funkcionisalo samo za Twitter.com, ali ne i za mobilnu aplikaciju, pa su nalozi morali da imaju omogućenu još jednu metodu 2FA.

Sledeće godine, Twitter je nadogradio podršku za sigurnosne ključeve na WebAuthn standard, koji obezbeđuje bezbednu autentifikaciju preko veba i omogućava korišćenje 2FA bez telefonskog broja.

2020. godine, dodata je podrška za sigurnosne ključeve na iOS i Androidu, a ove godine i podrška za korišćenje više ključeva na nalozima sa 2FA. Počev od jula, sigurnosni ključevi mogu da se koriste kao jedini 2FA metod dok su svi drugi načini prijavljivanja onemogućeni.

Međutim, uprkos tim naporima, kompanija je letos objavila da je stopa primene 2FA iznenađujuće mala - samo 2,3% svih aktivnih Twitter naloga je omogućilo najmanje jednu 2FA metodu u periodu od jula do decembra 2020. Od 2,3% svih korisnika koji su imali omogućenu 2FA tokom ovog perioda, 79,6% koristilo je SMS 2FA, 30,9% aplikaciju za višefaktorsku autentifikaciju, a samo 0,5% sigurnosni ključ.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje