Zbog prošlogodišnjeg hakovanja Twitter uveo sigurnosne ključeve za zaposlene u kompaniji
Društvene mreže, 28.10.2021, 08:30 AM
Zbog prošlogodišnjeg hakovanja Twitter je uveo sigurnosne ključeve za sve svoje zaposlene i dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) kao obaveznu za pristup internim sistemima.
Zaposleni u kompaniji će umesto SMS ili aplikacije za autentifikaciju za 2FA koristiti sigurnosne ključeve kako bi se sprečili bezbednosni incidenti poput onog koji je Twitter pretrpeo prošle godine.
Nakon hakovanja u julu 2020., Twitter je otkrio da su napadači preuzeli kontrolu nad desetinama naloga poznatih ličnosti i kompanija nakon što su ukrali podatke za prijavljivanje zaposlenih u kompaniji u telefonskom fišing napadu 15. jula 2020.
Grejem Klark, 17-godišnjak koji je priznao da je kriv za napad, iskoristio je verifikovane Twitter naloge kompanija, političara, direktora i poznatih ličnosti za prevaru sa kriptovalutama. Klark je uhapšen je početkom avgusta prošle godine, nekoliko nedelja posle napada.
Twitter je kontinuirano nadograđivao i poboljšavao 2FA podršku platforme poslednjih nekoliko godina, sa fokusom na sigurnosne ključeve kao primarni 2FA metod.
Najpre je 2018. godine kompanija dodala opciju korišćenja sigurnosnih ključeva kao jednu od nekoliko metoda dvofaktorske verifikacije. To je funkcionisalo samo za Twitter.com, ali ne i za mobilnu aplikaciju, pa su nalozi morali da imaju omogućenu još jednu metodu 2FA.
Sledeće godine, Twitter je nadogradio podršku za sigurnosne ključeve na WebAuthn standard, koji obezbeđuje bezbednu autentifikaciju preko veba i omogućava korišćenje 2FA bez telefonskog broja.
2020. godine, dodata je podrška za sigurnosne ključeve na iOS i Androidu, a ove godine i podrška za korišćenje više ključeva na nalozima sa 2FA. Počev od jula, sigurnosni ključevi mogu da se koriste kao jedini 2FA metod dok su svi drugi načini prijavljivanja onemogućeni.
Međutim, uprkos tim naporima, kompanija je letos objavila da je stopa primene 2FA iznenađujuće mala - samo 2,3% svih aktivnih Twitter naloga je omogućilo najmanje jednu 2FA metodu u periodu od jula do decembra 2020. Od 2,3% svih korisnika koji su imali omogućenu 2FA tokom ovog perioda, 79,6% koristilo je SMS 2FA, 30,9% aplikaciju za višefaktorsku autentifikaciju, a samo 0,5% sigurnosni ključ.
Izdvojeno
Profit ispred bezbednosti: Meta zaradila milijarde od prevarantskih oglasa na Facebooku i Instagramu
Meta se ponovo našla na udaru kritika nakon istrage Rojtersa, koja navodi da je kompanija ostvarila milijarde dolara prihoda od prevarantskih oglasa ... Dalje
U strahu od novih kazni, Meta uvodi opciju smanjenog deljenja podataka
Evropska komisija je u ponedeljak odobrila Metin predlog kojim se korisnicima Instagrama i Fejsbuka pruža mogućnost da dele manje ličnih podataka ... Dalje
Korisnici Facebooka i Instagrama dobijaju AI podršku 24/7 i jednostavniji oporavak hakovanih naloga
Meta je najavila da uvodi niz novih alata za Facebook i Instagram kako bi korisnicima omogućila jednostavniji pristup podršci 24/7, brži oporavak n... Dalje
Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese
Istraživači iz kompanije Check Point otkrili su veliku fišing kampanju u kojoj napadači šalju lažne pozivnice koje izgledaju kao da dolaze direk... Dalje
X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra
Korisnici X-a koji za dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) koriste sigurnosne ključeve moraju ih ponovo registrovati do 10. novembra 2025. Kompanija X ... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





