Appleova nova reklama pokazuje kakva je noćna mora postalo praćenje aplikacija
Mobilni telefoni, 27.05.2021, 10:00 AM

Apple nastavlja sa agresivnom kampanjom koja promoviše privatnost koju nudi iPhone, ovog puta reklamom koja bi trebalo da objasni svima da vas aplikacije ponekad mogu neprestano pratiti, dobijajući pristup svim vrstama informacija koje možda ne biste delili ni sa kim.
Sama reklama je smešna, ali Appleova poruka je prilično jasna: aplikacije mogu pratiti sve što radite na pametnom telefonu, a iPhone vam omogućava da to sprečite.
Apple je ponudio korisnicima dodatne kontrole privatnosti kao deo ažuriranja iOS 14.5, pa kompanija sada zahteva od aplikacija da traže saglasnost korisnika pre nego što počnu da ih prate u drugim aplikacijama i na veb sajtovima.
Apple insistira na tome da bi ovo ažuriranje trebalo samo da korisnicima omogući kontrolu nad njihovom privatnošću, odgovarajući na kritike oglašivača i drugih kompanija poput Facebooka.
Društvena mreža je više puta kritikovala Apple zbog uvođenja takvih kontrola, objašnjavajući da će nova politika značajno uticati na oglašavače.
„Oni nanose štetu malim preduzećima i izdavačima koji se već bore sa pandemijom. Ove promene će direktno uticati na njihovu sposobnost da efikasno koriste svoje budžete za oglašavanje. Naše studije pokazuju da bi bez personalizovanih oglasa zasnovanih na sopstvenim podacima mala preduzeća mogla da primete pad od preko 60% kada je reč o prodaji putem oglasa sa veb sajtova. Ne predviđamo da će predložene promene iOS 14 izazvati potpuni gubitak personalizacije, već će se dugoročno kretati u tom smeru“, kaže Facebook.
Facebook, Instagram i druge aplikacije su već ažurirane novim porukama koje se prikazuju prilikom pokretanja, kojima se korisnici pokušavaju ubediti da dozvole praćenje. Facebook ide dotle da tvrdi da omogućavanje praćenja omogućava kompaniji da održi aplikaciju besplatnom, sugerišući da bi u suprotnom korisnici mogli na kraju biti prinuđeni da plaćaju kako bi nastavili da koriste aplikaciju bez praćenja.

Izdvojeno
Na brojnim hakerskim forumima prodaje se novi bankarski trojanac za Android

Na hakerskim forumima prodaje se novi bankarski trojanac za Android pod nazivom Nexus koji cilja 450 finansijskih aplikacija. Analitičari italijanske... Dalje
Googleovi istraživači upozoravaju na opasne ranjivosti Samsungovih telefona koje hakeri mogu daljinski i neprimetno hakovati

Project Zero, Googleov tim koji se bavi bezbednosnim istraživanjima, otkrio je ranjivosti u Samsung modemima za uređaje poput Pixel 6, Pixel 7 i Gal... Dalje
Zašto bi umesto dvofaktorne autentifikacije sa SMS-om trebalo da koristite pouzdanu aplikaciju

Dvofaktorska autentifikacija (2FA) postala je imperativ u današnjem digitalnom svetu, pošto su kriminalci naučili da kompromituju skoro svaku lozin... Dalje
Bankovni trojanac za Android Xenomorph se vratio sa novom verzijom, i sada je opasniji nego ikada pre

Istraživači holandske kompanije ThreatFabric primetili su novu verziju bankovnog trojanca za Android Xenomorph, koju su njeni tvorci, Hadoken Securi... Dalje
Aplikacija kineskog modnog brenda Shein uhvaćena kako na Androidu radi nešto što ne bi smela

Shein, kineski modni brend, ponovo se našao pod lupom, nakon što je otkriveno da stara verzija njegove mobilne aplikacije povremeno pristupa sadrža... Dalje
Pratite nas
Nagrade