Appleova nova reklama pokazuje kakva je noćna mora postalo praćenje aplikacija

Mobilni telefoni, 27.05.2021, 10:00 AM

Appleova nova reklama pokazuje kakva je noćna mora postalo praćenje aplikacija

Apple nastavlja sa agresivnom kampanjom koja promoviše privatnost koju nudi iPhone, ovog puta reklamom koja bi trebalo da objasni svima da vas aplikacije ponekad mogu neprestano pratiti, dobijajući pristup svim vrstama informacija koje možda ne biste delili ni sa kim.

Sama reklama je smešna, ali Appleova poruka je prilično jasna: aplikacije mogu pratiti sve što radite na pametnom telefonu, a iPhone vam omogućava da to sprečite.

Apple je ponudio korisnicima dodatne kontrole privatnosti kao deo ažuriranja iOS 14.5, pa kompanija sada zahteva od aplikacija da traže saglasnost korisnika pre nego što počnu da ih prate u drugim aplikacijama i na veb sajtovima.

Apple insistira na tome da bi ovo ažuriranje trebalo samo da korisnicima omogući kontrolu nad njihovom privatnošću, odgovarajući na kritike oglašivača i drugih kompanija poput Facebooka.

Društvena mreža je više puta kritikovala Apple zbog uvođenja takvih kontrola, objašnjavajući da će nova politika značajno uticati na oglašavače.

„Oni nanose štetu malim preduzećima i izdavačima koji se već bore sa pandemijom. Ove promene će direktno uticati na njihovu sposobnost da efikasno koriste svoje budžete za oglašavanje. Naše studije pokazuju da bi bez personalizovanih oglasa zasnovanih na sopstvenim podacima mala preduzeća mogla da primete pad od preko 60% kada je reč o prodaji putem oglasa sa veb sajtova. Ne predviđamo da će predložene promene iOS 14 izazvati potpuni gubitak personalizacije, već će se dugoročno kretati u tom smeru“, kaže Facebook.

Facebook, Instagram i druge aplikacije su već ažurirane novim porukama koje se prikazuju prilikom pokretanja, kojima se korisnici pokušavaju ubediti da dozvole praćenje. Facebook ide dotle da tvrdi da omogućavanje praćenja omogućava kompaniji da održi aplikaciju besplatnom, sugerišući da bi u suprotnom korisnici mogli na kraju biti prinuđeni da plaćaju kako bi nastavili da koriste aplikaciju bez praćenja.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

NSO grupa kažnjena sa 168 miliona dolara zbog špijuniranja korisnika WhatsApp-a

NSO grupa kažnjena sa 168 miliona dolara zbog špijuniranja korisnika WhatsApp-a

Proizvođač špijunskog softvera NSO grupa moraće da plati WhatsApp-u skoro 168 miliona dolara, više od četiri meseca nakon što je američki sud ... Dalje

Hakovana nezvanična verzija aplikacije Signal koju su koristili Trampovi saradnici

Hakovana nezvanična verzija aplikacije Signal koju su koristili Trampovi saradnici

TeleMessage, izraelska kompanija koja pruža usluge arhiviranja poruka za preduzeća i državne entitete, uključujući alate za arhiviranje poruka ... Dalje

Polovina svih mobilnih uređaja radi na zastarelim operativnim sistemima

Polovina svih mobilnih uređaja radi na zastarelim operativnim sistemima

Polovina svih mobilnih uređaja radi na zastarelim operativnim sistemima, što ih čini veoma ranjivim na sajber napade. Ovo je podatak iz izveštaja ... Dalje

Bag u iOS može da blokira iPhone slanjem zlonamernih notifikacija

Bag u iOS može da blokira iPhone slanjem zlonamernih notifikacija

Programer aplikacija i istraživač bezbednosti Giljerme Rembo otkrio je ranjivost u iOS-u koja može omogućiti napadačima da daljinski blokiraju i... Dalje

WhatsApp uvodi novu opciju za zaštitu privatnosti

WhatsApp uvodi novu opciju za zaštitu privatnosti

WhatsApp je uveo novu funkciju za zaštitu privatnosti pod nazivom „Advanced Chat Privacy“ koja omogućava korisnicima da spreče učesni... Dalje