Appleova nova reklama pokazuje kakva je noćna mora postalo praćenje aplikacija

Mobilni telefoni, 27.05.2021, 10:00 AM

Appleova nova reklama pokazuje kakva je noćna mora postalo praćenje aplikacija

Apple nastavlja sa agresivnom kampanjom koja promoviše privatnost koju nudi iPhone, ovog puta reklamom koja bi trebalo da objasni svima da vas aplikacije ponekad mogu neprestano pratiti, dobijajući pristup svim vrstama informacija koje možda ne biste delili ni sa kim.

Sama reklama je smešna, ali Appleova poruka je prilično jasna: aplikacije mogu pratiti sve što radite na pametnom telefonu, a iPhone vam omogućava da to sprečite.

Apple je ponudio korisnicima dodatne kontrole privatnosti kao deo ažuriranja iOS 14.5, pa kompanija sada zahteva od aplikacija da traže saglasnost korisnika pre nego što počnu da ih prate u drugim aplikacijama i na veb sajtovima.

Apple insistira na tome da bi ovo ažuriranje trebalo samo da korisnicima omogući kontrolu nad njihovom privatnošću, odgovarajući na kritike oglašivača i drugih kompanija poput Facebooka.

Društvena mreža je više puta kritikovala Apple zbog uvođenja takvih kontrola, objašnjavajući da će nova politika značajno uticati na oglašavače.

„Oni nanose štetu malim preduzećima i izdavačima koji se već bore sa pandemijom. Ove promene će direktno uticati na njihovu sposobnost da efikasno koriste svoje budžete za oglašavanje. Naše studije pokazuju da bi bez personalizovanih oglasa zasnovanih na sopstvenim podacima mala preduzeća mogla da primete pad od preko 60% kada je reč o prodaji putem oglasa sa veb sajtova. Ne predviđamo da će predložene promene iOS 14 izazvati potpuni gubitak personalizacije, već će se dugoročno kretati u tom smeru“, kaže Facebook.

Facebook, Instagram i druge aplikacije su već ažurirane novim porukama koje se prikazuju prilikom pokretanja, kojima se korisnici pokušavaju ubediti da dozvole praćenje. Facebook ide dotle da tvrdi da omogućavanje praćenja omogućava kompaniji da održi aplikaciju besplatnom, sugerišući da bi u suprotnom korisnici mogli na kraju biti prinuđeni da plaćaju kako bi nastavili da koriste aplikaciju bez praćenja.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Ažurirajte Telegram na Androidu: greška u aplikaciji omogućava hakerima da vam pošalju malver maskiran u video snimak

Ažurirajte Telegram na Androidu: greška u aplikaciji omogućava hakerima da vam pošalju malver maskiran u video snimak

Istraživači iz kompanije ESET otkrili su ranjivost nultog dana Telegrama za Android koja omogućava napadačima da pošalju malver maskiran u video... Dalje

Više od 250 aplikacija sa Google Play koristi se za sakrivanje ''zlonamernih blizanačkih aplikacija'' i prevaru sa oglasima

Više od 250 aplikacija sa Google Play koristi se za sakrivanje ''zlonamernih blizanačkih aplikacija'' i prevaru sa oglasima

Istraživači iz kompanije HUMAN Security otkrili su masovnu prevaru sa oglasima koja koristi stotine aplikacija u Google Play prodavnici koje služe ... Dalje

Nove verzije Android bankarskog trojanca Medusa šire se po svetu

Nove verzije Android bankarskog trojanca Medusa šire se po svetu

Bankarski trojanac za Android pod nazivom Medusa ponovo se pojavio nakon skoro godinu dana. On se trenutno koristi za napade na uređaje korisnika u K... Dalje

Opasni trojanac Rafel RAT inficira i zaključava starije Android telefone

Opasni trojanac Rafel RAT inficira i zaključava starije Android telefone

Sve više hakerskih grupa koristi moćnog trojanca za Android otvorenog koda pod nazivom „Rafel RAT“ za napade na starije uređaje. Neki o... Dalje

Isključujete li nekad svoj pametni telefon? Evo zašto bi to trebalo raditi barem jednom nedeljno

Isključujete li nekad svoj pametni telefon? Evo zašto bi to trebalo raditi barem jednom nedeljno

Isključujete li nekad svoj telefon? Ako je odgovor ne, trebalo bi da promenite to i bar jednom nedeljno isključite i uključite telefon. Ovo je samo... Dalje