Korisnici nerado odobravaju aplikacijama praćenje na iOS
Mobilni telefoni, 11.05.2021, 08:30 AM

Appleova nova funkcija za transparentnost praćenja aplikacija koja korisnicima omogućava da kažu da li se slažu da aplikacije prate njihove aktivnosti u aplikacijama drugih kompanija i na veb sajtovima, od prošlog meseca je deo iOS-a 14.5.
Do iOS 14.5 aplikacije su se kada je reč o ciljanom oglašavanju oslanjale na IDFA, identifikator za oglašivače za praćenje korisnika. Od iOS 14.5, aplikacije moraju da zatraže dozvolu od korisnika pre nego što započnu sa praćenjem njihovih podataka u aplikacijama ili na veb sajtovima u reklamne svrhe. Kada korisnici kažu da ne žele da da budu praćeni, aplikacije će morati da se uzdrže od deljenja informacija sa brokerima podataka.
Bilo je očekivano da će ova promena biti izazov za personalizovano oglašavanje, i da će uticati na industriju mobilnog oglašavanja.
Sada kada imaju mogućnost izbora, mnogi korisnici uskraćuju aplikacijama dozvolu za prikupljanje podataka.
U izveštaju firme Flurry Analytics koja je u vlasništvu kompanije Verizon Media, do druge nedelje od kada je funkcija omogućena samo 13% korisnika iOS-a iz celog sveta dozvolilo je aplikacijama praćenje.
Izveštaj firme Flurry sastavljen je iz objedinjenih uvida u 2 milijarde mobilnih uređaja.
Izveštaj je otkrio i da je oko 5% iOS korisnika sa statusom ograničenja, što znači da aplikacije ne mogu tražiti od tih korisnika da ih prate.
Ako korisnici odaberu „Zatraži da aplikacija ne prati“, programer aplikacije neće dobiti pristup identifikatoru oglašavanja na uređaju, koji se koristi za prikupljanje podataka o oglašavanju. Aplikacije koje nastave da prate korisnike koji su se isključili rizikuju da budu potpuno uklonjene iz App Storea.

Izdvojeno
Android 16 dobija zaštitu od povezivanja na lažne bazne stanice

Zamislite da ste negde u gradu, telefon vam pokazuje pun signal, ali vi ste zapravo povezani na lažnu mrežu koja može da vas špijunira. Zvuči kao... Dalje
Istraživanje otkriva: Besplatne VPN aplikacije ugrožavaju privatnost miliona korisnika

U eri kada sve više ljudi koristi VPN servise da bi zaštitili svoju privatnost, pojavljuju se ozbiljna upozorenja da neki od tih alata, naročito ak... Dalje
U aplikacijama u Apple App Store i Google Play pronađen novi malver SparkKitty koji krade slike i kriptovalute
.png)
Istraživači kompanije Kaspersky otkrili su novi mobilni malver za krađu kriptovaluta pod nazivom SparkKitty. Malver je pronađen u aplikacijama u z... Dalje
Novi trikovi starog prevaranta: otkrivena nova verzija Android malvera Godfather

Istraživači sajber bezbednosti u Zimperium zLabs-u otkrili su novu verziju Android malvera „Godfather“ koja koristi naprednu tehniku naz... Dalje
Skoro polovina korisnika mobilnih telefona svakodnevno se susreće sa prevarama

Skoro polovina (44%) korisnika mobilnih telefona navodi da su svakodnevno izloženi prevarama i pretnjama, a većina je zabrinuta zbog gubitka važni... Dalje
Pratite nas
Nagrade