Korisnici nerado odobravaju aplikacijama praćenje na iOS

Mobilni telefoni, 11.05.2021, 08:30 AM

Korisnici nerado odobravaju aplikacijama praćenje na iOS

Appleova nova funkcija za transparentnost praćenja aplikacija koja korisnicima omogućava da kažu da li se slažu da aplikacije prate njihove aktivnosti u aplikacijama drugih kompanija i na veb sajtovima, od prošlog meseca je deo iOS-a 14.5.

Do iOS 14.5 aplikacije su se kada je reč o ciljanom oglašavanju oslanjale na IDFA, identifikator za oglašivače za praćenje korisnika. Od iOS 14.5, aplikacije moraju da zatraže dozvolu od korisnika pre nego što započnu sa praćenjem njihovih podataka u aplikacijama ili na veb sajtovima u reklamne svrhe. Kada korisnici kažu da ne žele da da budu praćeni, aplikacije će morati da se uzdrže od deljenja informacija sa brokerima podataka.

Bilo je očekivano da će ova promena biti izazov za personalizovano oglašavanje, i da će uticati na industriju mobilnog oglašavanja.

Sada kada imaju mogućnost izbora, mnogi korisnici uskraćuju aplikacijama dozvolu za prikupljanje podataka.

U izveštaju firme Flurry Analytics koja je u vlasništvu kompanije Verizon Media, do druge nedelje od kada je funkcija omogućena samo 13% korisnika iOS-a iz celog sveta dozvolilo je aplikacijama praćenje.

Izveštaj firme Flurry sastavljen je iz objedinjenih uvida u 2 milijarde mobilnih uređaja.

Izveštaj je otkrio i da je oko 5% iOS korisnika sa statusom ograničenja, što znači da aplikacije ne mogu tražiti od tih korisnika da ih prate.

Ako korisnici odaberu „Zatraži da aplikacija ne prati“, programer aplikacije neće dobiti pristup identifikatoru oglašavanja na uređaju, koji se koristi za prikupljanje podataka o oglašavanju. Aplikacije koje nastave da prate korisnike koji su se isključili rizikuju da budu potpuno uklonjene iz App Storea.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na brojnim hakerskim forumima prodaje se novi bankarski trojanac za Android

Na brojnim hakerskim forumima prodaje se novi bankarski trojanac za Android

Na hakerskim forumima prodaje se novi bankarski trojanac za Android pod nazivom Nexus koji cilja 450 finansijskih aplikacija. Analitičari italijanske... Dalje

Googleovi istraživači upozoravaju na opasne ranjivosti Samsungovih telefona koje hakeri mogu daljinski i neprimetno hakovati

Googleovi istraživači upozoravaju na opasne ranjivosti Samsungovih telefona koje hakeri mogu daljinski i neprimetno hakovati

Project Zero, Googleov tim koji se bavi bezbednosnim istraživanjima, otkrio je ranjivosti u Samsung modemima za uređaje poput Pixel 6, Pixel 7 i Gal... Dalje

Zašto bi umesto dvofaktorne autentifikacije sa SMS-om trebalo da koristite pouzdanu aplikaciju

Zašto bi umesto dvofaktorne autentifikacije sa SMS-om trebalo da koristite pouzdanu aplikaciju

Dvofaktorska autentifikacija (2FA) postala je imperativ u današnjem digitalnom svetu, pošto su kriminalci naučili da kompromituju skoro svaku lozin... Dalje

Bankovni trojanac za Android Xenomorph se vratio sa novom verzijom, i sada je opasniji nego ikada pre

Bankovni trojanac za Android Xenomorph se vratio sa novom verzijom, i sada je opasniji nego ikada pre

Istraživači holandske kompanije ThreatFabric primetili su novu verziju bankovnog trojanca za Android Xenomorph, koju su njeni tvorci, Hadoken Securi... Dalje

Aplikacija kineskog modnog brenda Shein uhvaćena kako na Androidu radi nešto što ne bi smela

Aplikacija kineskog modnog brenda Shein uhvaćena kako na Androidu radi nešto što ne bi smela

Shein, kineski modni brend, ponovo se našao pod lupom, nakon što je otkriveno da stara verzija njegove mobilne aplikacije povremeno pristupa sadrža... Dalje