Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Vesti, 17.12.2020, 12:00 PM

Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Facebook pojačava svoju kampanju protiv Appleovih promena u politici privatnosti. Kompanija je ponovo zakupila oglasni prostor u novinama kao što su Wall Street Journal, New York Times i Washington Post. U novom oglasu Facebook tvrdi da će Appleove promene politike privatnosti u iOS 14 „promeniti internet kakav poznajemo“ i primorati veb sajtove i blogove da „počnu da vam naplaćuju pretplatu“ ili da dodaju kupovine u aplikaciji zbog nedostatka personalizovanih oglasa. Sličan oglas je već objavljen u istim novinama.

Apple planira promene u iOS 14 početkom sledeće godine koje će zahtevati od programera da traže dozvolu za prikupljanje podataka i praćenje korisnika u mobilnim aplikacijama i veb sajtovima na Appleovim uređajima. Apple je najavio da će od korisnika iOS 14 biti zatraženo da se odluče za praćenje u aplikacijama, napominjući da programeri poput Facebooka mogu korisnicima objasniti zašto bi trebalo da dozvole praćenje.

Ove promene će uticati na Facebookov unosni posao sa oglasima, ali kompanija sada tvrdi da je to nešto daleko veće, što bi moglo uticati na mala preduzeća. Apple se ne slaže sa tim.

„Verujemo da je ovo prosto zalaganje za naše korisnike“, rekao je Appleov portparol reagujući na prvi Facebookov novinski oglas. „Korisnici bi trebalo da znaju kada se njihovi podaci prikupljaju i dele u drugim aplikacijama i na veb sajtovima i trebalo bi da imaju mogućnost da to dozvole ili ne. Transparentnost praćenja aplikacija u iOS 14 ne zahteva da Facebook promeni pristup praćenju korisnika i ciljanom oglašavanju, već jednostavno da korisnicima da izbor.“

Facebook u novom novinskom oglasu pokušava da ukaže čitaocima na to da se Appleove promene više odnose na prelazak veb sajtova i aplikacija u model koji se plaća, gde Apple ima koristi od kupovine u aplikacijama i pretplata. Oglasima na celoj stranici Wall Street Journala, New York Timesa i Washington Posta, Facebook takođe pokušava da ubedi regulatore da se pozabave Appleovim promenama privatnosti.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google Chrome ima nova, jasnija upozorenja za opasne fajlove koje preuzimate sa interneta

Google Chrome ima nova, jasnija upozorenja za opasne fajlove koje preuzimate sa interneta

Google Chrome će vas od sada upozoravati kada preuzimate rizične fajlove zaštićene lozinkom i prikazivati vam upozorenja sa više informacija o p... Dalje

Na Telegramu objavljena cela baza podataka hakerskog sajta BreachForums v1

Na Telegramu objavljena cela baza podataka hakerskog sajta BreachForums v1

Cela baza podataka zloglasnog hakerskog foruma, BreachForums v1, objavljena je na Telegramu u utorak uveče. Ona sadrži obilje podataka, uključujuc�... Dalje

Posle mnogo odugovlačenja, Google odustao od planova o ukidanju kolačića trećih strana u Chrome pretraživaču

Posle mnogo odugovlačenja, Google odustao od planova o ukidanju kolačića trećih strana u Chrome pretraživaču

Google je odustao od planova o postepenom ukidanju kolačića za praćenje trećih strana u svom Chrome veb pretraživaču skoro tri meseca nakon n... Dalje

Budite oprezni: U oglasima na Facebooku za GTA VI Beta verziju krije se malver

Budite oprezni: U oglasima na Facebooku za GTA VI Beta verziju krije se malver

Fanovi GTA upozoreni su na lažne oglase za preuzimanje GTA VI Beta koji su se pojavili na društvenim mrežama. Rockstar Games, koji stoji iza GTA, n... Dalje

Sajber kriminalci iskoristili haos koji je u petak izazvao CrowdStrike za širenje malvera Remcos RAT

Sajber kriminalci iskoristili haos koji je u petak izazvao CrowdStrike za širenje malvera Remcos RAT

Petak, 19. juli, ostaće upamćen po tehničkim problemima širom sveta, najvećim u novijoj istoriji, koji su bili posledica neuspelog ažuriranja so... Dalje