Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Vesti, 17.12.2020, 12:00 PM

Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Facebook pojačava svoju kampanju protiv Appleovih promena u politici privatnosti. Kompanija je ponovo zakupila oglasni prostor u novinama kao što su Wall Street Journal, New York Times i Washington Post. U novom oglasu Facebook tvrdi da će Appleove promene politike privatnosti u iOS 14 „promeniti internet kakav poznajemo“ i primorati veb sajtove i blogove da „počnu da vam naplaćuju pretplatu“ ili da dodaju kupovine u aplikaciji zbog nedostatka personalizovanih oglasa. Sličan oglas je već objavljen u istim novinama.

Apple planira promene u iOS 14 početkom sledeće godine koje će zahtevati od programera da traže dozvolu za prikupljanje podataka i praćenje korisnika u mobilnim aplikacijama i veb sajtovima na Appleovim uređajima. Apple je najavio da će od korisnika iOS 14 biti zatraženo da se odluče za praćenje u aplikacijama, napominjući da programeri poput Facebooka mogu korisnicima objasniti zašto bi trebalo da dozvole praćenje.

Ove promene će uticati na Facebookov unosni posao sa oglasima, ali kompanija sada tvrdi da je to nešto daleko veće, što bi moglo uticati na mala preduzeća. Apple se ne slaže sa tim.

„Verujemo da je ovo prosto zalaganje za naše korisnike“, rekao je Appleov portparol reagujući na prvi Facebookov novinski oglas. „Korisnici bi trebalo da znaju kada se njihovi podaci prikupljaju i dele u drugim aplikacijama i na veb sajtovima i trebalo bi da imaju mogućnost da to dozvole ili ne. Transparentnost praćenja aplikacija u iOS 14 ne zahteva da Facebook promeni pristup praćenju korisnika i ciljanom oglašavanju, već jednostavno da korisnicima da izbor.“

Facebook u novom novinskom oglasu pokušava da ukaže čitaocima na to da se Appleove promene više odnose na prelazak veb sajtova i aplikacija u model koji se plaća, gde Apple ima koristi od kupovine u aplikacijama i pretplata. Oglasima na celoj stranici Wall Street Journala, New York Timesa i Washington Posta, Facebook takođe pokušava da ubedi regulatore da se pozabave Appleovim promenama privatnosti.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Hakeri izmenili ukradene podatke o Fajzerovoj vakcini da bi sabotirali vakcinaciju

Hakeri izmenili ukradene podatke o Fajzerovoj vakcini da bi sabotirali vakcinaciju

Hakeri koji su ukrali informacije o Phizer/BioNTech vakcini protiv COVID-19 u sajber napadu na medicinsku agenciju Evropske unije koji se dogodio pro... Dalje

Zatvara se Joker's Stash, najveća prodavnica ukradenih kreditnih kartica

Zatvara se Joker's Stash, najveća prodavnica ukradenih kreditnih kartica

Administrator Joker's Stasha, popularnog i jednog od najdugovečnijih sajtova mračnog veba za kupovinu ukradenih kreditnih kartica, najavio je u peta... Dalje

Zbog egzodusa korisnika, WhatsApp odložio primenu novih kontroverznih smernica o deljenju podataka korisnika sa Facebookom

Zbog egzodusa korisnika, WhatsApp odložio primenu novih kontroverznih smernica o deljenju podataka korisnika sa Facebookom

WhatsApp je saopštio da do 15. maja neće primenjivati nedavno najavljeno kontroverzno ažuriranje smernica o deljenju podataka koje je, kako je prv... Dalje

Facebook tužio dvojicu programera ekstenzija za Chrome zbog prikupljanja podataka korisnika

Facebook tužio dvojicu programera ekstenzija za Chrome zbog prikupljanja podataka korisnika

Facebook je tužio dvojicu portugalskih programera zbog ekstenzija za Chrome koje su prikupljale korisničke podatke sa Facebookovih veb sajtova. &bdq... Dalje

Procurili podaci o Fajzerovoj vakcini koje su ukrali nepoznati hakeri

Procurili podaci o Fajzerovoj vakcini koje su ukrali nepoznati hakeri

Evropska agencija za lekove (EMA) je saopštila da su neki podaci o vakcini protiv COVID-19 koju proizvode Pfizer i BioNTech ukradeni sa njenih server... Dalje