Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Vesti, 17.12.2020, 12:00 PM

Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Facebook pojačava svoju kampanju protiv Appleovih promena u politici privatnosti. Kompanija je ponovo zakupila oglasni prostor u novinama kao što su Wall Street Journal, New York Times i Washington Post. U novom oglasu Facebook tvrdi da će Appleove promene politike privatnosti u iOS 14 „promeniti internet kakav poznajemo“ i primorati veb sajtove i blogove da „počnu da vam naplaćuju pretplatu“ ili da dodaju kupovine u aplikaciji zbog nedostatka personalizovanih oglasa. Sličan oglas je već objavljen u istim novinama.

Apple planira promene u iOS 14 početkom sledeće godine koje će zahtevati od programera da traže dozvolu za prikupljanje podataka i praćenje korisnika u mobilnim aplikacijama i veb sajtovima na Appleovim uređajima. Apple je najavio da će od korisnika iOS 14 biti zatraženo da se odluče za praćenje u aplikacijama, napominjući da programeri poput Facebooka mogu korisnicima objasniti zašto bi trebalo da dozvole praćenje.

Ove promene će uticati na Facebookov unosni posao sa oglasima, ali kompanija sada tvrdi da je to nešto daleko veće, što bi moglo uticati na mala preduzeća. Apple se ne slaže sa tim.

„Verujemo da je ovo prosto zalaganje za naše korisnike“, rekao je Appleov portparol reagujući na prvi Facebookov novinski oglas. „Korisnici bi trebalo da znaju kada se njihovi podaci prikupljaju i dele u drugim aplikacijama i na veb sajtovima i trebalo bi da imaju mogućnost da to dozvole ili ne. Transparentnost praćenja aplikacija u iOS 14 ne zahteva da Facebook promeni pristup praćenju korisnika i ciljanom oglašavanju, već jednostavno da korisnicima da izbor.“

Facebook u novom novinskom oglasu pokušava da ukaže čitaocima na to da se Appleove promene više odnose na prelazak veb sajtova i aplikacija u model koji se plaća, gde Apple ima koristi od kupovine u aplikacijama i pretplata. Oglasima na celoj stranici Wall Street Journala, New York Timesa i Washington Posta, Facebook takođe pokušava da ubedi regulatore da se pozabave Appleovim promenama privatnosti.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Sajber kriminalci imaju novi alat za krađu Microsoft 365 i Google naloga

Sajber kriminalci imaju novi alat za krađu Microsoft 365 i Google naloga

Istraživači iz Okta Threat Intelligence otkrili su novu platformu za onlajn prevare pod nazivom VoidProxy. U izveštaju objavljenom 11. septembra, i... Dalje

Apple upozorio korisnike na nove napade špijunskog softvera

Apple upozorio korisnike na nove napade špijunskog softvera

Apple je upozorio korisnike da su njihovi uređaji meta nove serije napada špijunskog softvera. Apple je ove godine do sada poslao najmanje četiri s... Dalje

Temu kažnjen sa 2 miliona dolara zbog kršenja zakona o pravima potrošača

Temu kažnjen sa 2 miliona dolara zbog kršenja zakona o pravima potrošača

Temu je pristao da plati 2 miliona dolara u nagodbi sa američkom Federalnom trgovinskom komisijom (FTC) i Ministastvom pravde (DoJ), zbog optužbi da... Dalje

Hakeri zloupotrebljavaju iCloud Calendar za slanje fišing poruka

Hakeri zloupotrebljavaju iCloud Calendar za slanje fišing poruka

Sajber kriminalci pronašli su način da zloupotrebe Apple-ovu iCloud Calendar funkcionalnost i da šalju fišing mejlove koji na prvi pogled izgledaj... Dalje

Nova ClickFix prevara: Lažni AnyDesk širi malver MetaStealer

Nova ClickFix prevara: Lažni AnyDesk širi malver MetaStealer

Istraživači sajber bezbednosti u Huntress-u otkrili su novu kampanju koja koristi novu ClickFix tehniku za širenje malvera MetaStealer. Napadači k... Dalje