Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Vesti, 17.12.2020, 12:00 PM

Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Facebook pojačava svoju kampanju protiv Appleovih promena u politici privatnosti. Kompanija je ponovo zakupila oglasni prostor u novinama kao što su Wall Street Journal, New York Times i Washington Post. U novom oglasu Facebook tvrdi da će Appleove promene politike privatnosti u iOS 14 „promeniti internet kakav poznajemo“ i primorati veb sajtove i blogove da „počnu da vam naplaćuju pretplatu“ ili da dodaju kupovine u aplikaciji zbog nedostatka personalizovanih oglasa. Sličan oglas je već objavljen u istim novinama.

Apple planira promene u iOS 14 početkom sledeće godine koje će zahtevati od programera da traže dozvolu za prikupljanje podataka i praćenje korisnika u mobilnim aplikacijama i veb sajtovima na Appleovim uređajima. Apple je najavio da će od korisnika iOS 14 biti zatraženo da se odluče za praćenje u aplikacijama, napominjući da programeri poput Facebooka mogu korisnicima objasniti zašto bi trebalo da dozvole praćenje.

Ove promene će uticati na Facebookov unosni posao sa oglasima, ali kompanija sada tvrdi da je to nešto daleko veće, što bi moglo uticati na mala preduzeća. Apple se ne slaže sa tim.

„Verujemo da je ovo prosto zalaganje za naše korisnike“, rekao je Appleov portparol reagujući na prvi Facebookov novinski oglas. „Korisnici bi trebalo da znaju kada se njihovi podaci prikupljaju i dele u drugim aplikacijama i na veb sajtovima i trebalo bi da imaju mogućnost da to dozvole ili ne. Transparentnost praćenja aplikacija u iOS 14 ne zahteva da Facebook promeni pristup praćenju korisnika i ciljanom oglašavanju, već jednostavno da korisnicima da izbor.“

Facebook u novom novinskom oglasu pokušava da ukaže čitaocima na to da se Appleove promene više odnose na prelazak veb sajtova i aplikacija u model koji se plaća, gde Apple ima koristi od kupovine u aplikacijama i pretplata. Oglasima na celoj stranici Wall Street Journala, New York Timesa i Washington Posta, Facebook takođe pokušava da ubedi regulatore da se pozabave Appleovim promenama privatnosti.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

WhatsApp dodaje opciju podrazumevanog nestajanja poruka za nova ćaskanja

WhatsApp dodaje opciju podrazumevanog nestajanja poruka za nova ćaskanja

WhatsApp je objavio da je proširio funkcije kontrole privatnosti dodatkom podrazumevanog nestajanja poruka za sva novozapočeta ćaskanja. „Kad... Dalje

Firefox dobija zaštitu od grešaka u sopstvenom kodu

Firefox dobija zaštitu od grešaka u sopstvenom kodu

Mozilla uvodi novu funkciju za koju tvrdi da će Firefox učiniti najbezbednijim veb pregledačem koji je dostupan korisnicima. Nova funkcija je dizaj... Dalje

Telefoni američkog Stejt departmenta hakovani špijunskim softverom izraelske NSO Grupe

Telefoni američkog Stejt departmenta hakovani špijunskim softverom izraelske NSO Grupe

iPhone uređaji najmanje devet službenika američkog Stejt departmenta koji rade u Ugandi ili sa Ugandom hakovani su pomoću špijunskog softvera iz... Dalje

Ruske vlasti zabranile još šest VPN servisa

Ruske vlasti zabranile još šest VPN servisa

Ruska savezna služba za nadzor u oblasti telekomunikacija, informacionih tehnologija i masovnih komunikacija Roskomnadzor, najavio je zabranu još š... Dalje

Hakeri napali Panasonic, kompanija potvrdila da su napadači pristupali podacima kompanije

Hakeri napali Panasonic, kompanija potvrdila da su napadači pristupali podacima kompanije

Japanski tehnološki gigant Panasonic potvrdio je da su hakeri pristupili njegovoj internoj mreži. Panasonic je u saopštenju za javnost od 26. novem... Dalje