Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Vesti, 17.12.2020, 12:00 PM

Facebook ponovo zakupio oglasni prostor u novinama za kampanju protiv Applea

Facebook pojačava svoju kampanju protiv Appleovih promena u politici privatnosti. Kompanija je ponovo zakupila oglasni prostor u novinama kao što su Wall Street Journal, New York Times i Washington Post. U novom oglasu Facebook tvrdi da će Appleove promene politike privatnosti u iOS 14 „promeniti internet kakav poznajemo“ i primorati veb sajtove i blogove da „počnu da vam naplaćuju pretplatu“ ili da dodaju kupovine u aplikaciji zbog nedostatka personalizovanih oglasa. Sličan oglas je već objavljen u istim novinama.

Apple planira promene u iOS 14 početkom sledeće godine koje će zahtevati od programera da traže dozvolu za prikupljanje podataka i praćenje korisnika u mobilnim aplikacijama i veb sajtovima na Appleovim uređajima. Apple je najavio da će od korisnika iOS 14 biti zatraženo da se odluče za praćenje u aplikacijama, napominjući da programeri poput Facebooka mogu korisnicima objasniti zašto bi trebalo da dozvole praćenje.

Ove promene će uticati na Facebookov unosni posao sa oglasima, ali kompanija sada tvrdi da je to nešto daleko veće, što bi moglo uticati na mala preduzeća. Apple se ne slaže sa tim.

„Verujemo da je ovo prosto zalaganje za naše korisnike“, rekao je Appleov portparol reagujući na prvi Facebookov novinski oglas. „Korisnici bi trebalo da znaju kada se njihovi podaci prikupljaju i dele u drugim aplikacijama i na veb sajtovima i trebalo bi da imaju mogućnost da to dozvole ili ne. Transparentnost praćenja aplikacija u iOS 14 ne zahteva da Facebook promeni pristup praćenju korisnika i ciljanom oglašavanju, već jednostavno da korisnicima da izbor.“

Facebook u novom novinskom oglasu pokušava da ukaže čitaocima na to da se Appleove promene više odnose na prelazak veb sajtova i aplikacija u model koji se plaća, gde Apple ima koristi od kupovine u aplikacijama i pretplata. Oglasima na celoj stranici Wall Street Journala, New York Timesa i Washington Posta, Facebook takođe pokušava da ubedi regulatore da se pozabave Appleovim promenama privatnosti.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Chrome više neće prikazivati HTTPS indikator na sigurnim sajtovima

Chrome više neće prikazivati HTTPS indikator na sigurnim sajtovima

Google već godinama ulaže napore da podstakne veb sajtove na korišćenje HTTPS-a. Da bi dodatno podstakao programere da koriste samo HTTPS na svo... Dalje

WeTransfer se zloupotrebljava za krađu lozinki, oprezno sa e-mailovima koje dobijate od WeTransfera

WeTransfer se zloupotrebljava za krađu lozinki, oprezno sa e-mailovima koje dobijate od WeTransfera

WeTransfer, servis za deljenje fajlova koji su suviše veliki da biste ih mogli poslati e-mailom, trenutno se zloupotrebljava za krađu Office 365 e-m... Dalje

Zoom pristao da plati 86 miliona dolara zbog ugrožavanja privatnosti korisnika i hakerskih upada u sesije

Zoom pristao da plati 86 miliona dolara zbog ugrožavanja privatnosti korisnika i hakerskih upada u sesije

Platforma za video konferencije Zoom pristala je da plati 86 miliona dolara za rešavanje kolektivne tužbe zbog ugrožavanja privatnosti korisnika u ... Dalje

Izrael pokrenuo istragu protiv proizvođača špijunskog softvera Pegaz

Izrael pokrenuo istragu protiv proizvođača špijunskog softvera Pegaz

Izraelske vlasti pokrenule su istragu protiv proizvođača softvera za nadzor, izraelske kompanije NSO Grupa, zbog izveštaja koji je nedavno objavio ... Dalje

Ucenjeni ucenjivači: Napadnut forum ransomware bande, napadač traži 5000 dolara

Ucenjeni ucenjivači: Napadnut forum ransomware bande, napadač traži 5000 dolara

Rebrendiranje ransomware bande Babuk čini se ne ide baš najbolje. Izgleda da je ova kriminalna grupa i sama postala žrtva ucene. Poslednji poduhvat... Dalje