I posle upozorenja, lažni antivirus se i dalje nudi posetiocima sajta DailyMotion
Vesti, 03.02.2014, 07:06 AM
Više od tri nedelje pošto je kompanija Invincea obavestila web sajt DailyMotion o malicioznim reklamama na sajtu, ništa se nije promenilo - sajt je i dalje zaražen.
Napad je prvi put prijavljen 7. januara kada je Invincea otkrila maliciozne reklame na sajtu koje posetioce sajta usmeravaju na stranicu sa lažnim antivirusom. U kompaniji veruju da je reč o istom napadu i da sajt DailyMotion, uprkos upozorenju, nije nikada očišćen od infekcije.
DailyMotion, sajt koji omogućava korisnicima da postavljaju i dele video snimke, je 96. po redu najpopularnija destinacija na internetu, sa 17 miliona poseta mesečno.
Invincea je objavila video koji prikazuje šta se dešava posetiocu web sajta DailyMotion.
Na početnoj stranici sajta posetiocu se prikazuje dijalog prozor sa upozorenjem da je “Microsoft Antivirus” identifikovao problem na računaru korisnika i da pretnju treba ukloniti. Zatim se prikazuje lista potencijalnih pretnji i time se korisnik pokušava pridobiti da pokrene nešto što je navodno antivirusni softver.
Nakon instalacije, sistem se restartuje i korisnik će tada videti prozor koji prikazuje da je u toku “skeniranje” sistema. Kada se navodno skeniranje završi, žrtvi se predlaže da “aktivira” program i ukloni nepostojeće pretnje sa računara. “Aktivacija” košta “samo” 99,9 dolara.
Zaraženi računar komunicira sa serverima u SAD i Rumuniji.
U upozorenju objavljenom početkom januara navodi se da maliciozne reklame preusmeravaju posetioce sajta DailyMotion na domen u Poljskoj webantivirusprorh(.)pl.
Samo 10 od 74 antivirusa VirusTotal-a detektuje pretnju, i to većina kao Trojanca Graftor.
Koncept prevara sa lažnim antivirusima je sledeći: žrtvu treba prevariti i ubediti je da instalira program koji je predstavljen kao antivirusni softver. Umesto antivirusa, žrtva će instalirati malver da bi zatim bila obaveštena da će morati da plati da bi računar bio očišćen od malvera.
Malvertajzing (maliciozno reklamiranje), postaje sve uobičajenije sredstvo za širenje lažnih antivirusa.
Pogledajte kako izgleda napad na sajtu DailyMotion:
Izdvojeno
Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta
Istraživači iz kompanije Sekoia.io otkrili su masovnu fišing kampanju koja koristi kompromitovane hotelske naloge za napade na ljude koji su rezerv... Dalje
Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu
Istraživači kompanije Check Point otkrili su ozbiljne bezbednosne propuste u Microsoft Teamsu, koji su omogućavali napadačima da se predstave kao ... Dalje
Google redizajnira reCAPTCHA: pametniji filter za botove
Google je najavio veliku nadogradnju svog besplatnog servisa reCAPTCHA, koji štiti veb sajtove od spama i zloupotrebe. Novi sistem sada inteligentno ... Dalje
Bez zvanične zabrane, Rusija blokira verifikaciju na Telegramu i WhatsAppu
Ruski korisnici sve teže mogu da se registruju na Telegram i WhatsApp, jer su ruski mobilni operateri počeli da blokiraju SMS i kodove za verifikaci... Dalje
WhatsApp uvodi passkey - kraj lozinkama za bekape
WhatsApp je najavio da uvodi novu opciju zaštite razgovora - passkey-šifrovane bekape, koja korisnicima omogućava da šifruju rezervne kopije ćas... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





