WhatsApp 15. maja ipak neće deaktivirati naloge korisnika koji ne prihvate nove uslove, evo šta će se dogoditi

Vesti, 10.05.2021, 09:30 AM

WhatsApp 15. maja ipak neće deaktivirati naloge korisnika koji ne prihvate nove uslove, evo šta će se dogoditi

WhatsApp je rekao da ipak neće deaktivirati naloge korisnika koji ne prihvataju novu politiku privatnosti koja će se primenjivati od 15. maja, dodajući da će ih i dalje podsećati da prihvate nove uslove.

„Nikome nalog neće biti izbrisan niti će izgubiti funkcionalnost WhatsAppa 15. maja zbog ovog ažuriranja“, navodi se u saopštenju kompanije koja je u vlasništvu Facebooka.

Ovo je preokret s obzirom na to da je WhatsApp početkom godine rekao da oni koji ne budu prihvatili nove uslove o deljenju podataka i odluče da ne dele svoje podatke o WhatsApp nalogu sa Facebookom neće moći da pristupe nalozima.

“Ako ne prihvatite do [15. maja], WhatsApp neće izbrisati vaš nalog. Međutim, nećete imati punu funkcionalnost WhatsAppa dok ne prihvatite”, rekla je kompanija ranije. „Kratko vreme ćete moći da primate pozive i obaveštenja, ali nećete moći da čitate ili šaljete poruke iz aplikacije.“

Nova politika privatnosti stupiće na snagu za tačno pet dana od danas. WhatsApp ipak neće onemogućiti funkcije za ljude koji ne prihvate promene. Umesto toga, nastaviće da podseća korisnike da prihvate izmene sa „trajnim podsetnikom“ umesto sa „ograničenom funkcionalnošću“.

„Nećete moći da pristupite listi ćaskanja, ali i dalje možete da odgovarate na dolazne telefonske i video pozive“, rekao je WhatsApp. „Ako su vam omogućena obaveštenja, možete ih dodirnuti da biste pročitali poruku ili odgovorili na nju ili odgovorili na propušteni telefonski ili video poziv.“

Ipak, korisnici koji se ne slože sa izmenjenim uslovima ni nakon nekoliko nedelja biće sprečeni da primaju dolazne pozive ili obaveštenja, kao i poruke na svoje uređaje.

Nalozi koji su u toku ovog procesa neaktivni će biti izbrisani nakon 120 dana, u skladu sa standardnom politikom uklanjanja neaktivnih naloga sa platforme iz razloga privatnosti i bezbednosti.

Prvobitno je planirano da nova politika privatnosti stupi na snagu 8. februara, ali se WhatsApp suočio sa žestokim reakcijama zbog zabrinutosti korisnika zbog deljenja njihovih podataka sa Facebookom, što je primoralo kompaniju da odloži primenu novih pravila do 15. maja.

WhatsApp je to odlaganje iskoristio da objasni da se ovim izmenama ne proširuje mogućnost deljenja korisničkih razgovora ili drugih informacija o profilu sa Facebookom, već jednostavno pruža dodatna transparentnost o načinu prikupljanja i deljenja korisničkih podataka prilikom upotrebe aplikacije za interakciju sa preduzećima.

Foto: WhatsApp


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Časopis PLOS ONE objavio je 10. aprila naučni rad pod nazivom „Mapiranje globalne geografije sajber kriminala sa svetskim indeksom sajber krim... Dalje

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

LastPass je objavio da su prevaranti pokušali da prevare jednog od zaposlenih u kompaniji koristeći lažnu glasovnu poruku izvršnog direktora Last... Dalje

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Hteli to ili ne, onlajn nalozi su sada sastavni deo naših života. Broj naloga na mreži koje neko ima direktno je propcionalan šansi da postane žr... Dalje