Facebook odgovara na optužbe da je svojim partnerima davao pristup porukama korisnika
Društvene mreže, 20.12.2018, 10:30 AM

Kao odgovor na članak Njujork Tajmsa koji je došao u posed dokumenata koji otkrivaju da je Facebook svojim partnerima, velikim tehnološkim kompanijama, omogućavao “poseban”, intruzivniji pristup ličnim podacima korisnika, Facebook je reagovao objašnjenjem zašto je pojedinim partnerima, kao što su Netflix i Spotify, dao pristup privatnim porukama korisnika. I dok su ove kompanije u prvom momentu rekle da ili nisu koristile ovaj pristup ili nisu bile upoznate sa tim, Facebook je objavio tekst na svom blogu u kome je kompanija pokušala da odgovori na pitanja zašto je to bilo uopšte potrebno.
“Optuženi smo da smo našim partnerima otkrivali privatne poruke ljudi bez njihovog znanja. To nije istina”, kažu iz Facebooka.
“Blisko smo sarađivali sa četiri partnera da bismo integrisali mogućnost razmene poruka u njihove proizvode kako bi ljudi mogli da pošalju poruku prijateljima na Facebooku - ali samo ako su izabrali da koriste Facebook Login. Ljudi su mogli da obaveštavaju svoje prijatelje o tome šta slušaju na Spotify ili gledaju na Netflixu, dele foldere na Dropboxu ili dobijaju potvrde o transferima novca preko aplikacije Royal Bank of Canada. O ovim iskustvima se javno raspravljalo. I to je bilo jasno korisnicima i dostupno samo kada su ljudi bili prijavljeni na ove servise preko Facebooka.”
“Da biste na primer napisali poruku Facebook prijatelju iz Spotify, morali smo da damo Spotifyju "pristup pisanju". Da biste mogli da čitate odgovore, morali smo da damo Spotifyju "pristup za čitanje". Pristup za brisanje znači da ako ste obrisali poruku iz Spotify, ona će se takođe izbrisati i sa Facebooka. Niko nije čitao vaše privatne poruke ili pisao poruke vašim prijateljima bez vaše dozvole.”
Ova vrsta integracije je bila "eksperimentalna" i kako tvrde iz Facebooka, ona je ukinuta pre tri godine.
"Ova partnerstva su dogovorena putem ekstenzivnih pregovora i dokumentacije, detaljno kako će treća strana koristiti API i kojim podacima su mogli pristupiti a kojim ne", kažu iz kompanije.

Izdvojeno
Zloupotreba veštačke inteligencije u prevarama na TikToku
.jpg)
TikTok se pokazao kao plodno tlo za finansijske prevare, posebno prevare koje uključuju kriptovalute, upozorava kompanija Avast. Širok domet platfor... Dalje
TikTok u bezbednosti zaostaje za konkurentskim platformama

Istraživanje koje je sprovela kompanija Cerby otkrilo je da, kada je reč o bezbednosti, TikTok značajno zaostaje za konkurentskim platformama, kao ... Dalje
Malver NodeStealer ponovo otima naloge korisnika Facebooka, mamac za žrtve su provokativne fotografije

Istraživači iz kompanije Bitdefender upozoravaju da sajber kriminalci koriste Facebook oglase za širenje malvera i otimanje korisničkih naloga na ... Dalje
EU će zabraniti ciljano oglašavanje na Facebooku i Instagramu

Evropski odbor za zaštitu podataka produžio je privremenu zabranu ciljanog oglašavanja na Facebooku i Instagramu, koju je u julu uvela Norveška ag... Dalje
Facebook i Instagram tuženi zbog svesnog nanošenja štete mentalnom zdravlju dece

Desetine američkih država tužile su Meta Platforms, navodeći da kompanija u čijem su vlasništvu Facebook i Instagram, svesno obmanjuje javnost o... Dalje
Pratite nas
Nagrade