Instagram testira skrivanje lajkova, korisnicima se ova promena dopada

Društvene mreže, 23.07.2019, 01:00 AM

Instagram testira skrivanje lajkova, korisnicima se ova promena dopada

Instagram je u aprilu najavio veliku promenu: korisnici u Kanadi će testirati novu funkciju koja sakriva broj lajkova koji imaju njihove objave. Reakcije su bile različite ali bilo je i onih koji su bili zabrinuti zbog toga kako će ovo promeniti način na koji koristimo Instagram. Ali nakon nekoliko meseci testiranja, izgleda da se ova promena ljudima dopada.

Zadovoljni korisnici kažu da su sada više fokusirani na sadržaj koji objavljuju i da su manje opterećeni brojem lajkova i utiskom koji taj broj ostavlja na druge korisnike. Takođe, korisnici kažu da sada češće postavljaju one što žele, umesto onoga za šta znaju da će dobiti mnogo lajkova.

Ljudi u test grupi još uvek mogu da vide broj onih koje su njihove objave privukle, naravno, kada to žele. Međutim, svi drugi ne mogu. Instagram kaže da je cilj da se ljudi “fokusiraju na fotografije i video zapise koje dele, a ne na to koliko lajkova dobijaju”.

Korisnici se automatski uključuju u grupu koja testira novu funkciju ali se mogu isključiti iz nje. Kompanija tek treba da podeli podatke o tome kako je uticalo sakrivanje lajkova na navike korisnika u vezi sa objavljivanjem sadržaja, ali prošle nedelje Instagram je proširio test na još šest zemalja, što ukazuje na to da su rezultati ohrabrujući.

Za kompanije ili kreatore sadržaja, promena nije donela veliku razliku. Njihovi nalozi i dalje daju veoma detaljne podatke, uključujući i to koliko je ljudi otpratilo njihove naloge određenog dana. Osim toga, oni i dalje mogu da vide broj lajkova za svoje objave.

Lajkovi su bili sastavni deo Instagrama od samog početka. Neke ljude su izdigli iz gomile, a neki su ostali tu gde su i bili. Lajkovi su služili kao lakmus papir za sadržaj. Iako je sakrivanje lajkova moglo biti nagla, nepoželjna promena, korisnici je izgleda vole, i to može postati jedna od najvećih promena koje je platforma napravila svih ovih godina.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok je pod istragom Irske komisije za zaštitu podataka (DPC), vodećeg regulatornog tela u Evropske unije, zbog dva pitanja vezana za privatnost.... Dalje

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Tviter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi lju... Dalje