Instagram testira skrivanje lajkova, korisnicima se ova promena dopada
Društvene mreže, 23.07.2019, 01:00 AM

Instagram je u aprilu najavio veliku promenu: korisnici u Kanadi će testirati novu funkciju koja sakriva broj lajkova koji imaju njihove objave. Reakcije su bile različite ali bilo je i onih koji su bili zabrinuti zbog toga kako će ovo promeniti način na koji koristimo Instagram. Ali nakon nekoliko meseci testiranja, izgleda da se ova promena ljudima dopada.
Zadovoljni korisnici kažu da su sada više fokusirani na sadržaj koji objavljuju i da su manje opterećeni brojem lajkova i utiskom koji taj broj ostavlja na druge korisnike. Takođe, korisnici kažu da sada češće postavljaju one što žele, umesto onoga za šta znaju da će dobiti mnogo lajkova.
Ljudi u test grupi još uvek mogu da vide broj onih koje su njihove objave privukle, naravno, kada to žele. Međutim, svi drugi ne mogu. Instagram kaže da je cilj da se ljudi “fokusiraju na fotografije i video zapise koje dele, a ne na to koliko lajkova dobijaju”.
Korisnici se automatski uključuju u grupu koja testira novu funkciju ali se mogu isključiti iz nje. Kompanija tek treba da podeli podatke o tome kako je uticalo sakrivanje lajkova na navike korisnika u vezi sa objavljivanjem sadržaja, ali prošle nedelje Instagram je proširio test na još šest zemalja, što ukazuje na to da su rezultati ohrabrujući.
Za kompanije ili kreatore sadržaja, promena nije donela veliku razliku. Njihovi nalozi i dalje daju veoma detaljne podatke, uključujući i to koliko je ljudi otpratilo njihove naloge određenog dana. Osim toga, oni i dalje mogu da vide broj lajkova za svoje objave.
Lajkovi su bili sastavni deo Instagrama od samog početka. Neke ljude su izdigli iz gomile, a neki su ostali tu gde su i bili. Lajkovi su služili kao lakmus papir za sadržaj. Iako je sakrivanje lajkova moglo biti nagla, nepoželjna promena, korisnici je izgleda vole, i to može postati jedna od najvećih promena koje je platforma napravila svih ovih godina.

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade