Google će 15. februara aktivirati ad blocker u Chromeu

Ostale vesti, 20.12.2017, 11:00 AM

Google će 15. februara aktivirati ad blocker u Chromeu

Google je najavio da će 15. februara aktivirati ugrađeni ad blocker na kome se radilo od početka ove godine pošto se Google priključio Koaliciji za bolje oglase, grupi koja pomaže kompanijama kao što je Google da poboljšaju korisničko iskustvo sa reklamama na internetu.

Ranije ove godine, ova grupa je objavila "Standarde za bolje oglase", vodič za ono što se smatra prihvatljivim oglasima.

Juče je Koalicija najavila da će standardi imati pun efekat za sve članove počev od januara 2018. To znači da oglasne mreže koje se pridržavaju standarda neće prikazivati nametljive reklame koje krše pravila koja propisuju standardi.

Google koji se takođe bavi oglašavanjem, i koji ima i svoj browser, počeće da primenjuje ovu politiku, i na svojoj oglašivačkoj platformi i u Chromeu.

U Chromeu, Googleov novi ad blocker će blokirati ceo oglasni porfolio web sajta ako su prekršeni pomenuti standardi.

Tokom prošle godine, Googleovi inženjeri su radili na novoj funkciji nazvanoj Ad Experience Report. Ova nova usluga će skenirati web sajtove i kreirati listu sajtova koji prikazuju nametljive oglase koji ne poštuju nove standarde za bolje oglase.

Kada se aktivira ugrađeni Chromeov ad blocker, Chrome neće učitavati nijedan oglas sa web sajtova koji se nalaze na crnoj listi Ad Experience Report više od 30 dana.

Vlasnici web sajtova moći će da pristupe Ad Experience Reportu da bi videli da li je njihov sajt označen kao onaj koji je prekršio pravila. Oni imaju 30 dana da isprave ponašanje oglasa i tako spreče njihovo blokiranje u Chromeu.

Vlasnici web sajtova takođe mogu da zatraže da njihovi sajtovi budu pregledani ako je prošao rok od 30 dana i Chrome blokira sve oglase na njihovim domenima.

Googleov plan je da primora vlasnike web sajtova da se ponašaju na adekvatan način tako što će im smanjiti prihode od reklama. U kompaniji se nadaju da će korisnici biti spremni da vide manje prihvatljivih oglasa i podrže online kreatore, umesto da koriste ad blockere koji blokiraju sve oglase bez razlike.

Google nije saopštio sa kojom će verzijom Chromea isporučiti ad blocker komponentu. Jeduno izdanje Chromea koje se očekuje od sada do 15. februara je Chrome 64 koji treba da bude objavljen krajem januara 2018.

Novi ad blocker će verovatno biti isporučen sa Chrome 64, a Google će najverovatnije u početku aktivirati funkciju blokiranja oglasa za manji broj korisnika, dok se ne završi faza testiranja i isprave eventualni propusti.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Microsoft reklamira Edge u Windowsu 10 na račun konkurentskog Firefoxa

Microsoft reklamira Edge u Windowsu 10 na račun konkurentskog Firefoxa

Microsoft je nedavno objavio novu verziju Microsoft Edgea baziranu na Chromiumu, tako da ne iznenađuje to što kompanija sada pokušava da ubedi kori... Dalje

Google uvodi nova ograničenja za oglase u Chromeu i na YouTubeu

Google uvodi nova ograničenja za oglase u Chromeu i na YouTubeu

Google postavlja nova ograničenja za video oglase u Chromeu i na YouTubeu. Chrome će blokirati oglase koji se reprodukuju usred kratkih videa, duž... Dalje

Da li spremni dočekujete 14. januar i ukidanje podrške za Windows 7?

Da li spremni dočekujete 14. januar i ukidanje podrške za Windows 7?

Samo nekoliko dana nas deli od trenutka kada će Windows 7 dobiti poslednji paket bezbednosnih ispravki, posle čega će Microsoft ukinuti podršku za... Dalje

Booking.com obećao da će prestati da obmanjuje i vrši pritisak na korisnike

Booking.com obećao da će prestati da obmanjuje i vrši pritisak na korisnike

Popularni sajt Booking.com pristao je da izvrši niz promena na platformi nakon razgovora sa Evropskom komisijom i nacionalnim potrošačkim organizac... Dalje

Zbog Googleovog kršenja zakona o konkurenciji, novi Android telefoni u Turkoj ostaju bez Play prodavnice, Gmaila i YouTubea

Zbog Googleovog kršenja zakona o konkurenciji, novi Android telefoni u Turkoj ostaju bez Play prodavnice, Gmaila i YouTubea

Google je prestao da izdaje licence za nove modele Android telefona koji se prodaju u Turskoj, što znači da se oni neće prodavati sa Googleovim se... Dalje