Sajt za upoznavanje isključio 30000 korisnika zato što nisu dovoljno lepi

Ostale vesti, 21.06.2011, 02:36 AM

Sajt za upoznavanje isključio 30000 korisnika zato što nisu dovoljno lepi

Ekskluzivni online dejting sajt, koji je zamišljen kao mesto susreta lepih muškaraca i žena izazvao je lavinu besa svojih sada već bivših korisnika nakon što je u ponedeljak isključio 30000 članova zato što su navodno “previše ružni”.

Beautifulpeople.com koji prihvata samo članove koji prođu svojevrsni test atraktivnosti se prošlog meseca našao na udaru sajber napada kada je takozvani Shrek virus, nazvan po ružnom liku iz animiranog filma, napao softver koji obezbeđuje ulazak u klub izabranih samo onih korisnika koji dobiju prelaznu ocenu već registrovanih članova sajta.

Tako se dogodilo da je u roku od šest nedelja sajt dobio priliv od nekoliko desetina hiljada novih članova koji su praktično izbegli proceduru prolaska kroz estetske standarde sajta.

Pokušavajući da stišaju bes korisnika, administratori sajta bili su prinuđeni da otvore SOS liniju za pomoć korisnicima kako bi im olakšali bol zbog odbacivanja.

“Moramo se držati naših osnovnih principa da prihvatamo samo lepe ljude - to je ono što naši korisnici plaćaju,” kažu iz BeautifulPeople.com. “Ne možemo sakriti 30000 ružnih ljudi pod tepih.”

“Iskreno nam je žao nesrećnih ljudi koji su greškom primljeni na sajt i koji su poverovali, na krako, da su lepi.”

Princip rada veb sajta je takav da je članovima omogućeno da rangiraju kandidate za prijem u članstvo na skali lepote. Odluka da 30000 novih članova bude odbačeno na ovakav način koštaće kompaniju 100000 dolara koje će BeautifulPeople.com morati da vrati korisnicima jer mesečna članarina iznosi 25 dolara.

Kompanija je pokrenula istragu povodom sajber napada koji je navodni uzrok incidenta, a glavni osumnjičeni je bivši zaposleni koji je zarazio sistem virusom.

Međutim, mnogi smatraju da je ovde reč o medijskoj provokaciji iza koje stoji PR tim kompanije. Iz kompanije Sophos sumnjaju da je reč o virusu, jer sajt nije ni pokušao da obavesti bilo kog proizvođača antivirusa o zlonamernom softveru koji je navodno oštetio sistem ocenjivanja korisnika.

Ovo ne bi bilo prvi put da sajt izaziva polemike u javnosti na ovakav način. Kompanija je 2010. godine osvojila i nagradu “Najbolja globalna kampanja” koju joj je dodelio britanski CRPR koji reprezentuje one koji se profesionalno bave odnosima sa javnošću.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google otkrio da su ruski agenti kupovali oglase na Gmailu, YouTubeu i drugim servisima

Google otkrio da su ruski agenti kupovali oglase na Gmailu, YouTubeu i drugim servisima

Google je pronašao dokaze da su ruski agenti potrošili na desetine hiljada dolara na reklame pokušavajući da utiču na prošlogodišnje američke ... Dalje

Kineski korisnici interneta moraće da objavljuju komentare pod pravim imenom

Kineski korisnici interneta moraće da objavljuju komentare pod pravim imenom

Anonimno surfovanje internetom u Kini više nije moguće jer je u Kini stupio na snagu zakon koji obavezuje korisnike interneta da otkriju svoj identi... Dalje

Google testira novu opciju za Chrome, za isključivanje zvuka sa web sajtova

Google testira novu opciju za Chrome, za isključivanje zvuka sa web sajtova

Google testira novu opciju koja će omogućiti korisnicima Chromea da trajno isključe zvuk sa web sajtova. Nova opcija za sada je dostupna samo u Goo... Dalje

Mozilla testira novu funkciju prikupljanja telemetrijskih podataka

Mozilla testira novu funkciju prikupljanja telemetrijskih podataka

Mozilla planira da počne da prikuplja više podataka o pretraživanju korisnika Firefoxa, jer su kompaniji potrebne relevantnije informacije koje bi ... Dalje

Dizni tužen zbog praćenja dece preko mobilnih igrica

Dizni tužen zbog praćenja dece preko mobilnih igrica

Jedna nezadovoljna majka pokrenula je tužbu protiv kompanije Dizni i tri programerske fime zbog prikupljanja privatnih informacijama o njenom detetu ... Dalje