Šta vaš email govori o vama

Ostale vesti, 10.03.2011, 09:15 AM

Šta vaš email govori o vama

Kako izgleda profil korisnika Gmail, Yahoo, Hotmail i AOL email servisa? Na ovo pitanje odgovor je dala veb aplikacija Hunch, koja daje grafički prikaz afiniteta svakog korisnika na internetu koristeći za to određene algoritme u kombinaciji sa interesovanjima korisnika, a zaključci koje je Hunch objavio u blog-postu nastali su na osnovu analize korisnika iz njihove baze.

Na osnovu raspoloživih podataka o korisnicima, konstruisani su arhetipovi korisnika četiri veb email servisa.

Gmail, koji je najpopularniji među korisicima Hunch-a, najviše privlači vitke, fakultetski obrazovane muškarce, starosne dobi između 18 i 34 godine. Reč je o urbanom delu populacije, čije je političko opredeljenje većinski liberalne provinijencije. Prosečan Gmail korisnik čita blogove, poseduje iPhone i laptop.

Hotmail privlači žene slične starosne strukture kao i kad je reč o Gmail korisnicima. Njihovo političko opredeljenje moglo bi se okarakterisati kao umereno. One većinski imaju završenu srednju školu, stanovnice su predgrađa, uživaju u čitanju magazina i savremenoj belestristici i obično poseduju sopstveni laptop.

Korisnici obe grupe su često samci, bez dece, vole putovanja i dosta putuju.

Yahoo okuplja korisnike potpuno drugačijeg profila. Uglavnom su to žene, starosne dobi između 18 i 49 godina, koje imaju prekomernu težinu, nalaze se u vezama koje u proseku traju od jedne do pet godina, imaju decu i žive u predgrađima gradova ili u seoskim sredinama.

AOL korisnici su takođe žene, starosti između 35 i 64 godine, koje se nalaze u vezama koje traju duže od deset godina, i kao i korisince Yahoo email servisa i one imaju decu. Takođe, često imaju probleme sa prekomernom težinom i žive u predgrađima.

Korisnici poslednje dve grupe u proseku imaju završenu srednju školu i umerene političke stavove. Oni poseduju laptop ili desktop računar, slušaju radio i CD-ove, gledaju televiziju i ne putuju puno.

Zanimljiva je tendencija da korisnici iz sve četiri grupe nisu religiozni.

Hunch se bavio i intimnijim detaljima vezano za korisnike sva četiri email servisa. Tako Gmail i Hotmail korisnici, prema nalazima Hunch-a, zajednički preferiraju majice i džins, ali razilaze se kad je reč o poslasticama - dok prvi vole slane grickalice, Hotmail korisnici radije se odlučuju za slatkiše.

Više o svemu ovome na stranici http://blog.hunch.com/?p=34824


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Microsoft Edge krišom uvozi podatke iz Firefoxa na Windows 10

Microsoft Edge krišom uvozi podatke iz Firefoxa na Windows 10

Microsoft je započeo automatsko uvođenje novog pregledača Microsoft Edge baziranog na Chromiumu na Windows 10 uređajima ali izgleda da se to nije ... Dalje

Microsoft Edge uspeo da pretekne Mozilla Firefox, sada je drugi najpopularniji internet pregledač

Microsoft Edge uspeo da pretekne Mozilla Firefox, sada je drugi najpopularniji internet pregledač

Microsoftova odluka da za svoj pregledač Edge koristi Chromiumov endžin, kako sada stvari stoje, bila je dobitna karta. Pre samo godinu dana, Micros... Dalje

Procureli dokumenti koji navodno otkrivaju da je Huawei kršio američke sankcije

Procureli dokumenti koji navodno otkrivaju da je Huawei kršio američke sankcije

Interni dokumenti u koje je Rojters imao uvid pokazuju da je Huawei računarsku opremu kompanije Hewlett-Packard isporučio najvećem iranskom mobiln... Dalje

Microsoft reklamira Edge u Windowsu 10 na račun konkurentskog Firefoxa

Microsoft reklamira Edge u Windowsu 10 na račun konkurentskog Firefoxa

Microsoft je nedavno objavio novu verziju Microsoft Edgea baziranu na Chromiumu, tako da ne iznenađuje to što kompanija sada pokušava da ubedi kori... Dalje

Google uvodi nova ograničenja za oglase u Chromeu i na YouTubeu

Google uvodi nova ograničenja za oglase u Chromeu i na YouTubeu

Google postavlja nova ograničenja za video oglase u Chromeu i na YouTubeu. Chrome će blokirati oglase koji se reprodukuju usred kratkih videa, duž... Dalje