Dvostepena verifikacija narednih dana dostupna i za Microsoft naloge
Vesti, 18.04.2013, 10:04 AM
Microsoft će narednih dana ponuditi svim korisnicima Outlook-a, SkyDrive-a i drugih Microsoft-ovih servisa uslugu dvostepene verifikacije, dodatni sloj zaštite naloga.
Glasine da će se Microsoft pridružiti sve većem broju kompanija koje su već ponudile svojim korisnicima dvostepenu verifikaciju potvrdili su iz kompanije juče.
Kao što i samo ime kaže, dvostepena verifikacija zahteva od korisnika još jednu potvrdu identiteta osim uobičajene koja podrazumeva korisničko ime i lozinku.
Dodatna potvrda identiteta znači da će korisnici koji odluče da koriste opciju dvostepene verifikacije, morati da unesu kod koji im šalje Microsoft putem SMS-a ili emaila, i to onda kada se prvi put sa nekog uređaja prijavljuju na nalog. Takav uređaj možete označiti kao “omiljen”, kako ne biste morali da unosite novi kod prilikom svakog prijavljivanja.
Verifikacija će biti poništena ukoliko sa istog uređaja ne pristupate nalogu duže od 60 dana ili ukoliko opozovete pristup sa tog uređaja na Microsoft-ovom web sajtu.
U slučaju da iz nekog razloga (npr. putovanje) ne možete da primate SMS sa kodom, možete koristiti aplikaciju Authenticator za Windows Phone koja sama generiše kod. Iako Microsoft nije ponudio korisnicima aplikaciju za iOS ili Android, druge aplikacije za generisanje kodova radiće sa Microsoft-ovim nalozima, iako iz kompanije nisu naveli koje aplikacije su podržane.
Dvostepena verifikacija je odličan način da zaštitite svoj nalog od upada uz pomoć korisničkog imena i lozinke, jer uljez mora da ima pristup vašem email nalogu ili telefonu.
Imajući u vidu koliko često i sa kakvim posledicama su u nedavnoj prošlosti veliki web servisi bili meta hakerskih napada, ovaj dodatni vid zaštite naloga je više nego poželjan.
Microsoft je poslednja u nizu velikh kompanija koje su ponudile korisnicima ovaj vid zaštite naloga. Google je bio pionir, a njemu su se pridružili Facebook 2011. godine, Dropbox 2012. godine, i Apple prošlog meseca.
Izdvojeno
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova
Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje
Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala
Časopis PLOS ONE objavio je 10. aprila naučni rad pod nazivom „Mapiranje globalne geografije sajber kriminala sa svetskim indeksom sajber krim... Dalje
Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju
LastPass je objavio da su prevaranti pokušali da prevare jednog od zaposlenih u kompaniji koristeći lažnu glasovnu poruku izvršnog direktora Last... Dalje
Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći
Hteli to ili ne, onlajn nalozi su sada sastavni deo naših života. Broj naloga na mreži koje neko ima direktno je propcionalan šansi da postane žr... Dalje
Pratite nas
Nagrade