Meta pozvala korisnike da pregledaju svoja podešavanja privatnosti za Dan zaštite podataka

Društvene mreže, 24.01.2023, 13:30 PM

Meta pozvala korisnike da pregledaju svoja podešavanja privatnosti za Dan zaštite podataka

Međunarodni Dan zaštite podataka o ličnosti obeležava se 28. januara. Najavljujući ovaj događaj, Meta je pozvala korisnike da pregledaju svoja podešavanja privatnosti. Kompanija je iskoristila priliku da podseti na svoje različite inicijative za zaštitu korisnika, kao i na to da je korisnicima dala veću kontrolu nad korišćenjem njihovih podataka.

Međutim, to nije uvek bilo tako. Podsećanja radi, Meta i dan danas trpi posledice skandala sa britanskom analitičkom firmom Cambridge Analytica, kada je otkrivena zloupotreba podataka korisnika Facebooka, koji su dospeli u pogrešne ruke a zatim iskorišćeni za profilisanje i ciljanje birača na izborima.

Od tada je Meta uložila značajne napore da bolje zaštiti korisnike svojih platformi.

U najnovijoj verziji svog Ažuriranja o napretku privatnosti, Meta je podsetila na svoje različite inicijative koje imaju za cilj bolju zaštitu korisničkih podataka. To uključuje:

√ Pokretanje novog Centra za privatnost i ažuriranu Politiku privatnosti. I jedno i drugo imaju za cilj da pomognu korisnicima da bolje razumeju svoje mogućnosti u kontroli načina na koje se njihovi podaci koriste u Meta aplikacijama.

√ Podrazumevana podešavanja koja štite privatnost mladih korisnika Facebooka i Instagrama

Nova ograničenja za oglase koji se na Facebooku i Instagramu prikazuju maloletnim korisnicima

Za Dan zaštite podataka, Meta kaže da će obaveštavati korisnike da obave proveru privatnosti, koja će ih provesti kroz različite elemente koje mogu da kontrolišu i podstaći ih da pregledaju svoja podešavanja.

„Bilo da podešavate postavke za publiku ili podešavate autentifikaciju sa dva faktora, treba redovno pregledavati podešavanja, a ljudi sada mogu da podese ponavljajući podsetnik za proveru privatnosti kako bi bili automatski obavešteni...“

Meta je takođe podsetila na uvođenje podrazumevanog šifrovanja u svojim aplikacijama, koje je i dalje predmet spora tehnoloških kompanija i vlasti širom sveta. I dok šifrovanje zaista može da zaštiti kriminalce koji komuniciraju u Metinim aplikacijama, ono garantuje da obični korisnici mogu biti sigurni da ih Veliki brat ne nadgleda i da su slobodni da podele ono što žele sa svojim kontaktima.


Naslovna fotografija: Brett Jordan, Pexels


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje