Dvostepena verifikacija dostupna i korisnicima LinkedIn-a
Društvene mreže, 03.06.2013, 08:54 AM
Nedelju dana posle Twitter-a, i profesionalna društvena mreža LinkedIn ponudila je svom milionskom članstvu dvostepenu verifikaciju naloga, kao dodatnu meru zaštite naloga.
LinkedIn koji je pokrenut 2002. godine sada ima više od 160 miliona korisnika širom sveta koji su povezani preko ove društvene mreže i koji posredstvom ove mreže mogu pronaći posao ili sadržaj koji je vezan za posao koji obavljaju. Zbog ogromnog broja korisnika, LinkedIn je zanimljiv hakerima kao i sve slične platforme.
Pre godinu dana LinkedIn se našao na udaru hakerskih napada prilikom kojih je ukradeno više od 6 miliona enkriptovanih lozinki koje su potom objavljene na internetu.
Zato se i LinkedIn pridružio brojnim kompanijama koje su korisnicima ponudile dvostepenu verifikaciju naloga, među kojima se nalaze Google, Apple, Microsoft, WordPress, Twitter i Evernote.
Iako su svi LinkedIn nalozi već zaštićeni nizom automatskih provera koje treba da spreče pokušaje neovlašćenog pristupanja nalozima, dvostepena verifikacija je ipak dobrodošla kao dodatni sloj zaštite naloga. Kao i u slučaju drugih sajtova, aktivirana dvostepena verifikacija na LinkedIn-u znači da će prilikom pristupanja nalogu sa nepoznatog računara ili uređaja, biti zatražen unos koda koji se šalje putem SMS-a na mobilni telefon vlasnika naloga.
To će značajno otežati posao hakerima koji treba da imaju lozinku naloga koji je meta napada ali i fizički pristup mobilnom telefonu vlasnika naloga.
Da biste aktivirali dvostepenu verifikaciju, u okviru podešavanja naloga (Settings), odaberite Account tab i kliknite na opciju “Manage security settings”.
Izdvojeno
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece
Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje
Pratite nas
Nagrade