Dvostepena verifikacija dostupna i korisnicima LinkedIn-a

Društvene mreže, 03.06.2013, 08:54 AM

Dvostepena verifikacija dostupna i korisnicima LinkedIn-a

Nedelju dana posle Twitter-a, i profesionalna društvena mreža LinkedIn ponudila je svom milionskom članstvu dvostepenu verifikaciju naloga, kao dodatnu meru zaštite naloga.

LinkedIn koji je pokrenut 2002. godine sada ima više od 160 miliona korisnika širom sveta koji su povezani preko ove društvene mreže i koji posredstvom ove mreže mogu pronaći posao ili sadržaj koji je vezan za posao koji obavljaju. Zbog ogromnog broja korisnika, LinkedIn je zanimljiv hakerima kao i sve slične platforme.

Pre godinu dana LinkedIn se našao na udaru hakerskih napada prilikom kojih je ukradeno više od 6 miliona enkriptovanih lozinki koje su potom objavljene na internetu.

Zato se i LinkedIn pridružio brojnim kompanijama koje su korisnicima ponudile dvostepenu verifikaciju naloga, među kojima se nalaze Google, Apple, Microsoft, WordPress, Twitter i Evernote.

Iako su svi LinkedIn nalozi već zaštićeni nizom automatskih provera koje treba da spreče pokušaje neovlašćenog pristupanja nalozima, dvostepena verifikacija je ipak dobrodošla kao dodatni sloj zaštite naloga. Kao i u slučaju drugih sajtova, aktivirana dvostepena verifikacija na LinkedIn-u znači da će prilikom pristupanja nalogu sa nepoznatog računara ili uređaja, biti zatražen unos koda koji se šalje putem SMS-a na mobilni telefon vlasnika naloga.

To će značajno otežati posao hakerima koji treba da imaju lozinku naloga koji je meta napada ali i fizički pristup mobilnom telefonu vlasnika naloga.

Da biste aktivirali dvostepenu verifikaciju, u okviru podešavanja naloga (Settings), odaberite Account tab i kliknite na opciju “Manage security settings”.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram testira nove metode za vraćanje hakovanih naloga

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram testira nove metode za vraćanje hakovanih naloga

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram je juče saopštio da testira nove metode koje bi korisnicima olakšale da ponovo dobiju pristup nalozima ko... Dalje

Facebook će ponovo plaćati korisnicima da bi pratio šta rade na svojim telefonima

Facebook će ponovo plaćati korisnicima da bi pratio šta rade na svojim telefonima

Facebook će ponovo početi da plaća ljudima da bi pratio kako koriste svoj telefon preko nove aplikacije koja je nazvana Study. Aplikacija će, i... Dalje

Twitter pojednostavio svoja pravila o bezbednosti i privatnosti

Twitter pojednostavio svoja pravila o bezbednosti i privatnosti

Kako bi olakšao razumevanje pravila svoje platforme, Twitter je juče objavio da pojednostavljuje svoja pravila koja su sada napisana jednostavnim, j... Dalje

Propao pokušaj da se Zakerberg natera na povlačenje sa mesta predsednika Facebooka

Propao pokušaj da se Zakerberg natera na povlačenje sa mesta predsednika Facebooka

Pokušaj da se osnivač Facebooka Mark Zakerberg natera da se povuče sa mesta predsednika kompanije nije uspeo. Na godišnjoj generalnoj skupštini k... Dalje

Facebook će vam olakšati da prijavite grešku na sajtu, potrebno je samo da protresete telefon

Facebook će vam olakšati da prijavite grešku na sajtu, potrebno je samo da protresete telefon

Facebook želi da pojednostavi i olakša korisnicima prijavljivanje grešaka na sajtu društvene mreže. Zahvaljujući novoj funkciji, kada naiđete ... Dalje