Dvostepena verifikacija dostupna i korisnicima LinkedIn-a

Društvene mreže, 03.06.2013, 08:54 AM

Dvostepena verifikacija dostupna i korisnicima LinkedIn-a

Nedelju dana posle Twitter-a, i profesionalna društvena mreža LinkedIn ponudila je svom milionskom članstvu dvostepenu verifikaciju naloga, kao dodatnu meru zaštite naloga.

LinkedIn koji je pokrenut 2002. godine sada ima više od 160 miliona korisnika širom sveta koji su povezani preko ove društvene mreže i koji posredstvom ove mreže mogu pronaći posao ili sadržaj koji je vezan za posao koji obavljaju. Zbog ogromnog broja korisnika, LinkedIn je zanimljiv hakerima kao i sve slične platforme.

Pre godinu dana LinkedIn se našao na udaru hakerskih napada prilikom kojih je ukradeno više od 6 miliona enkriptovanih lozinki koje su potom objavljene na internetu.

Zato se i LinkedIn pridružio brojnim kompanijama koje su korisnicima ponudile dvostepenu verifikaciju naloga, među kojima se nalaze Google, Apple, Microsoft, WordPress, Twitter i Evernote.

Iako su svi LinkedIn nalozi već zaštićeni nizom automatskih provera koje treba da spreče pokušaje neovlašćenog pristupanja nalozima, dvostepena verifikacija je ipak dobrodošla kao dodatni sloj zaštite naloga. Kao i u slučaju drugih sajtova, aktivirana dvostepena verifikacija na LinkedIn-u znači da će prilikom pristupanja nalogu sa nepoznatog računara ili uređaja, biti zatražen unos koda koji se šalje putem SMS-a na mobilni telefon vlasnika naloga.

To će značajno otežati posao hakerima koji treba da imaju lozinku naloga koji je meta napada ali i fizički pristup mobilnom telefonu vlasnika naloga.

Da biste aktivirali dvostepenu verifikaciju, u okviru podešavanja naloga (Settings), odaberite Account tab i kliknite na opciju “Manage security settings”.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje