Mobilno oglašavanje - novi udar Facebook-a na privatnost korisnika
Društvene mreže, 09.07.2012.
Jedan od najvećih problema Facebook-a koji je možda i glavni uzrok lošeg poslovanja ove kompanije na berzi jeste nedostatak mobilne strategije, odnosno nemogućnost zarađivanja na velikom broju korisnika koji ovoj društvenoj mreži pristupaju putem mobilnih i pametnih telefona. Upravo zbog toga Zuckerberg je platio milijardu dolara za preuzimanje Instagram-a, a u The Wall Street Journalu objavili su kako u ovoj kompaniji pripremaju novu strategiju mobilnog oglašavanja putem koje bi mogli zaraditi milione, ali koja bi ponovno mogla biti udar na privatnost korisnika. Dalje
Facebook omogućio korisnicima besplatno antivirusno skeniranje
Društvene mreže, 12.07.2012.
Facebook je u utorak aktivirao novu funkciju koja omogućava korisnicima da zaključaju svoje naloge i skeniraju računare ukoliko sumnjaju da su zaraženi nekim virusom. Facebook već koristi interne skenere za otkrivanje spama i zlonamernih poruka koje mogu biti poslate sa hakovanih naloga. Kada otkriju nešto sumnjivo u vezi naloga, takav nalog se privremeno zaključava a od njegovog vlasnika se zahteva da prođe kroz proces oporavka naloga... Dalje
Twitter: Vlasti SAD najčešće traže informacije o korisnicima
Društvene mreže, 03.07.2012.
Prema podacima iz izveštaja koje je objavio Twitter a koji se odnose na period od januara do juna tekuće godine, vlasti SAD su kompaniji uputile najviše zahteva za informacijama o nalozima i aktivnostima korisnika ove društvene mreže. SAD su 679 puta uputile ovakve zahteve Twitter-u, a zahtevi su se ticali informacija o 948 korisničkih naloga. U 75% slučajeva Twitter je pozitivno odgovorio na ove zahteve predajući vlastima neke od traženih informacija. Dalje
Slučaj Twitter naloga @NeedADebitCard: Ne objavljujte fotografije svojih debitnih kartica na internetu
Društvene mreže, 04.07.2012.
Ne objavljujte fotografije svoje kreditne ili debitne kartice na Twitter-u, Instagram-u ili bilo gde na internetu. Kako vam izgleda ovakav savet? Sigurno ste već pomisli da je izlišan, ali priča koja sledi uveriće vas u suprotno. Twitter nalog @NeedADebitCard koji prati oko 6000 folovera pokazao je koliko je opasno objavljivanje previše informacija na internetu. I ne samo to. Tvitovi sa tog naloga ne govore pohvalno o ljudskoj inteligenciji. Dalje
Twitter planira mere za sprečavanje postavljanja uvredljivih poruka
Društvene mreže, 29.06.2012.
Izvršni direktor Twitter-a Dik Kostolo izjavio je da ta društvena mreža razmatra načine za borbu protiv korisnika koji ostavljaju uvredljive poruke. Po njegovim rečima broj uvredljivih, rasističkih i psovačkih poruka na Twitteru je postao “neprihvatljiv”. Jedna od mera moglo bi da bude neobjavljivanje komentara korisnika koji u svom profilu na Twitteru nemaju sliku ili biografiju, ili koji na toj društvenoj mreži nemaju prijatelje. Dalje
Zbrka zbog promene email adresa na Facebook-u: promenjene adrese u mobilnim telefonima i izgubljeni emailovi
Društvene mreže, 02.07.2012.
Tek što se stišala buka zbog promene kontakt email adresa email adresama koje koriste domen facebook.com, usledio je talas novih prigovora korisnika. Naime, prema pisanju sajta CNET ta promena je, osim nezadovljstva korisnika imala još neke negativne efekte - promenu adresara mobilnih uređaja i izgubljene emailove. To se izgleda dogodilo Facebook korisnicima sa mobilnim telefonima koji su sinhronizovali adresare svojih telefona sa Facebook kontaktima. Dalje