Facebook će ponovo plaćati korisnicima da bi pratio šta rade na svojim telefonima
Društvene mreže, 12.06.2019.
Facebook će ponovo početi da plaća ljudima da bi pratio kako koriste svoj telefon preko nove aplikacije koja je nazvana Study. Aplikacija će, između ostalog, pratiti koje aplikacije su instalirane na telefonu, vreme koje ste potrošili koristeći te aplikacije, zemlju u kojoj se nalazite i dodatne podatke o aplikacijama koji mogu da otkriju određene funkcije koje koristite. Facebook kaže da neće imati uvid u bilo kakav specifičan sadržaj, uključujući poruke, lozinke i web sajtove koje posećujete. Aplikacija Study dolazi nekoliko meseci nakon... Dalje
Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram testira nove metode za vraćanje hakovanih naloga
Društvene mreže, 18.06.2019.
Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram je juče saopštio da testira nove metode koje bi korisnicima olakšale da ponovo dobiju pristup nalozima koje su hakeri preuzeli, kao i sigurnosne funkcije koje bi otežale krađu Instagram korisničkih imena. Ova vest je usledila posle brojnih žalbi korisnika koji su izgubili pristup svojim nalozima, nakon čega su se suočili sa problemom vraćanja pristupa nalozima, kao i priče koju je objavio sajt Motherboard o tome kako su se neke od žrtava, frustrirane zbog nedostatka korisničke podrške... Dalje
Propao pokušaj da se Zakerberg natera na povlačenje sa mesta predsednika Facebooka
Društvene mreže, 03.06.2019.
Pokušaj da se osnivač Facebooka Mark Zakerberg natera da se povuče sa mesta predsednika kompanije nije uspeo. Na godišnjoj generalnoj skupštini kompanije u četvrtak, akcionari su imali priliku da glasaju o Zakerbergovom rukovođenju. Zakerberg je i izvršni direktor Facebooka i predsednik upravnog odbora kompanije. On kontroliše oko 60% glasačke moći i izgubio bi samo ako bi glasao protiv sebe. Neki investitori su ga pozvali da se povuče sa funkcije predsedavajućeg jer veruju da će mu to pomoći da se fokusira na vođenje kompanije. Dalje
Twitter pojednostavio svoja pravila o bezbednosti i privatnosti
Društvene mreže, 07.06.2019.
Kako bi olakšao razumevanje pravila svoje platforme, Twitter je juče objavio da pojednostavljuje svoja pravila koja su sada napisana jednostavnim, jasnim jezikom. Svako pravilo je opisano sa 280 ili manje karaktera, što je ograničenje koje se primenjuje i na tvitove. Takođe pravila kompanije su sada opisana sa samo 600 reči što je značajno manje od onoga kako je bilo do sada (2500 reči). Kao deo promene, Twitter je reorganizovao svoja pravila kako bi napravio kategorije koje olakšavaju pronalaženje određenih tema. Dalje
Facebook za 6 meseci obrisao više od 3 milijarde lažnih naloga
Društvene mreže, 24.05.2019.
Facebook je objavio izveštaj sa podacima o tome koliko je objava i naloga bilo protiv kojih su preduzete određene mere u periodu između oktobra 2018. i marta 2019. godine. Tokom tog šestomesečnog perioda, Facebook je uklonio više od tri milijarde lažnih naloga, što je dvostruko više u odnosu na prethodni šestomesečni period. Uklonjeno je i više od sedam miliona objava koje su ocenjene kao "govor mržnje", što je takođe rekord. Po prvi put Facebook je objavio i broj uklonjenih objava i koliko ih je ponovo objavljeno nakon pregleda. Dalje
Facebook će vam olakšati da prijavite grešku na sajtu, potrebno je samo da protresete telefon
Društvene mreže, 29.05.2019.
Facebook želi da pojednostavi i olakša korisnicima prijavljivanje grešaka na sajtu društvene mreže. Zahvaljujući novoj funkciji, kada naiđete na grešku, možete jednostavno protresti telefon i tako prijaviti grešku preko iskačućeg menija koji će se pojaviti na ekranu. Metoda "protresi za prijavu" je ranije bila dostupna kao opcija koja se mogla aktivirati u iOS a uskoro će biti podrazumevana postavka i za iOS i za Android. I dalje ćete moći da prijavite greške iz Facebookovog menija Help & Support (Pomoć i podrška), ali kompanija kaže da se nada da će... Dalje