LinkedIn sledi kritikovanu praksu Facebook-a: uvođenje nove funkcije bez dozvole korisnika
Društvene mreže, 12.08.2011.
Nakon protesta korisnika zbog novog načina reklamiranja na sajtu koji podrazumeva korišćenje imena i fotografija korisnika mreže za reklamiranje proizvoda i servisa kompanija koje su preporučili ili onih koje prate na mreži, kompanija LinkedIn je u četvrtak objavila da će obustaviti prikazivanje imena i fotografija korisnika u oglasima. Dalje
Milioni korisnika i dalje nasedaju na već viđene Facebook prevare
Društvene mreže, 16.08.2011.
Kompanija Websense sprovela je istraživanje o prevarama na Facebook-u a rezultati do kojih se došlo istraživanjem nisu nimalo ohrabrujući, imajući u vidu podatak da ovakve kampanje sa Facebook prevarama rezultiraju sa više od milion prevarenih korisnika u roku od samo nekoliko dana. Cilj istraživanja je bio otrivanje načina na koji funkcionišu ove prevare, utvrđivanje vremenskog trajanja ovih kampanja... Dalje
Preterana upotreba Facebook-a dovodi do psihičkih poremaćaja kod mladih
Društvene mreže, 10.08.2011.
Korišćenje Facebook-a i drugih društvenih mreža može imati značajno nepovoljne efekte na tinejdžere i mlade ljude, pokazuje najnovije istraživanje koje je na 119. konferenciji američkog udruženja psihologa održanoj u Vašingtonu tokom proteklog vikenda prezentovao autor istraživanja “Kako društvene mreže mogu pomoći i naškoditi našoj deci”, doktor Leri Rouzen, profesor psihologije na državnom univerzitetu u Kaliforniji. Dalje
Uništenje Facebook-a: Stvarna pretnja ili hoax?
Društvene mreže, 11.08.2011.
Video poruka objavljena na veb sajtu YouTube sa naloga FacebookOp u kojo se tvrdi da hakerska grupa Anonimni planira da 5. novembra izvede napad na najveću svetsku društvenu mrežu Facebook pokrenula je lavinu nagađanja i nedoumica u vezi sa tim ko ustvari stoji iza te poruke. U poruci se pozivaju svi oni koji su poklonici haktivizma ili koji samo žele da zaštite slobodu informisanja da se pridruže Anonimnima u uništenju Facebook-a zarad zaštite vlastite privatnosti. Dalje
Facebook će nagrađivati hakere za prijavljene propuste u sistemu
Društvene mreže, 01.08.2011.
Facebook je prošle nedelje objavio da će ubuduće isplaćivati novčane nagrade programerima koji pronađu propuste u sistemu ove društvene mreže. Facebook se time najzad pridružio kompanijama Google i Mozilla koje u ranije već promovisale praksu nagrađivanja istraživača bezbednosnih propusta koji ih prijave na propisan način. Dalje
Google+ raste brže od Facebook-a i Twitter-a
Društvene mreže, 05.08.2011.
Iako je novi Google-ov pokušaj pokretanja društvene mreže dočekan sa mnogo skepticizma, s obzirom na neslavnu istoriju sličnih nastojanja kompanije tokom prethodnih nekoliko godina, mesec dana pošto je gigant pretrage startovao sa svojim najnovijim projektom Google+, rezultati su iznenađujuće dobri. Prema podacima kompanije Comscore, koja se bavi nadzorom i analizom internet saobraćaja, za samo mesec dana Google+ ima 25 miliona posetilaca... Dalje