Kompjuterski crv blokira pristup Facebooku
Društvene mreže, 24.12.2010.
Relativno novi kompjuterski crv kojeg je kompanija Symantec označila kao W32.Yimfoca a koji se širi preko IM (instant messaging) programa zanimljiv je po tome što pogađa korisnike Facebooka, onemogućavajući pristup ovoj društvenoj mreži. Svaki put kada korisnik zaraženog računara dospe na početnu stranu Facebooka, pojavljuje se pop up prozor... Dalje
Facebook zastrašuje korisnike upozorenjem o zaštiti naloga
Društvene mreže, 29.12.2010.
Proteklih nekoliko nedelja, mnogi korisnici društvene mreže Facebook imali su priliku da se susretnu sa porukom upozorenja u kojoj se tvrdi da je nivo zaštite njihovih naloga “veoma nizak”. Poruka upozorenja ostavlja utisak da nešto ozbiljno nije u redu u načinu na koji korisnici štite svoje Facebook naloge. Dalje
Da li proveravate linkove na društvenim mrežama?
Društvene mreže, 10.12.2010.
Eksperiment sproveden na Facebooku i Twitteru pokazao je da će 97% ispitanika bez razmišljanja kliknuti na bilo koji link koje vide na društvenoj mreži bez ikakve prethodne provere na prisustvo malicioznog programa. Sabina Daču, autorka teksta na Malware City blogu, je sprovela eksperiment kako bi otkrila koliko korisnika poštuje pravila proveravajući linkove... Dalje
Nova prevara na Facebooku – email adresa @facebook.com
Društvene mreže, 21.12.2010.
Upozorenje korisnicima Facebooka: Hiljade korisnika ove društvene mreže su žrtve prevare u okviru koje im se nudi pristup email adresi facebook.com u ranoj fazi. Poruke koje korisnici objavljuju na zidovima svoji profila su sledeće sadržine... Dalje
Fišing napad na Facebook korisnike
Društvene mreže, 03.12.2010.
Kompanija Websense upozorila je korisnike društvene mreže Facebook na talas fišing e-mailova (phishing) koje navodno korisnicima širom sveta šalje Facebookov tim za bezbednost (Facebook Security Team) sa upozorenjem o gašenju naloga. Dalje
Facebook redizajnira profile korisnika [VIDEO]
Društvene mreže, 06.12.2010.
Facebook je u nedelju započeo redizajn profila svojih korisnika, a u kompaniji kažu da je potez motivisan željom da profil jasnije predstavlja korisnika nego što je to do sada bio slučaj. Redizajn profila svih korisnika ove društvene mreže trebalo bi da bude završen početkom sledeće godine. Dalje