Twitter počinje da prikuplja podatke o drugim aplikacijama instaliranim na telefonu
Društvene mreže, 27.11.2014.
Twitter kome su za ciljano oglašavanje neophodni podaci o korisnicima, počeće da prikuplja informacije o drugim aplikacijama koje su njegovi korisnici preuzimali. Od juče je kompanija počela da prikuplja podatke o drugim aplikacijama koje su njegovi korisnici preuzeli korisnici iOS i Android smart telefona. Ti podaci, kažu iz kompanije, će pomoći da bolje prilagodi sadržaj koji se korisnicima isporučuje. To uključuje i reklame, ali i bolje preporuke o tome koga korisnik može da zaprati kada se prijavi na servis. Dalje
Facebook dodao i treći antivirus svojim sistemima za otkrivanje sumnjivog ponašanja i malvera
Društvene mreže, 04.12.2014.
Facebook dodaje i treći antivirus svom servisu koji treba da pomogne da se "uhvati" maliciozni sadržaj u News Feedu i porukama koje šalju korisnici. Tehnologija slovačke kompanije ESET biće dodata tehnologijama kompanija F-Secure i Trend Micro koje Facebook već koristi pošto je Facebook ušao u partnerstvo sa ovim kompanijama u maju ove godine. “Pogled na naslove u poslednjih nekoliko meseci otkriva da malveri nastavljaju da budu stalni problem za vlade, kompanije i pojedince. Sa potencijalom da ostane... Dalje
Da li postoji tipičan psihološki profil žrtve Facebook prevara?
Društvene mreže, 04.11.2014.
Dvogodišnja studija o Facebook prevarama koju je sproveo proizvođač antivirusa Bitdefender pokazala je da su prevaranti uspeli da zaraze računare miliona korisnika uz pomoć manje-više istih trikova. Tim sastavljen od analitičara ponašanja korisnika i psihologa analizirao je vodećih pet kategorija Facebook prevara i došao do zaključka da nema pravila i nema tipičnog profila žrtve ovakvih prevara. S obzirom da se i u stvarnom i u online životu svako ponekad ponaša iracionalno, svaki korisnik Facebooka... Dalje
Facebook želi da korisnicima bude jasnije kako da kontrolišu svoje informacije na društvenoj mreži
Društvene mreže, 14.11.2014.
Facebook koji je mnogo puta u prošlosti kritikovan zbog netransparentnosti u pogledu toga kako prikuplja i koristi podatke svojih korisnika, objavio je ove nedelje da će promeniti svoju politiku o podacima u tom smislu da ona bude razumljivija korisnicima društvene mreže. Facebook je pokrenuo web stranicu nazvanu “Privacy Basics” kako bi pomogao korisnicima da njihovo iskustvo korišćenja društvene mreže bude u skladu sa njihovim željama. Na ovoj stranici korisnici mogu dobiti savete o tome... Dalje
Facebook će proveravati procurele lozinke sa drugih sajtova da bi zaštitio svoje korisnike
Društvene mreže, 20.10.2014.
Facebookov tim koji je zadužen za očuvanje bezbednosti društvene mreže je razvio automatizovani proces za praćenje vesti o masovnim curenjima lozinki, tako da korisnici čije su osetljive informacije ugrožene mogu biti upozoreni na to. Kompromitovanje podataka i masovna curenja lozinki postali su toliko uobičajeni da ne treba posebno objašnjavati zbog čega korišćenje jedne iste lozinke za naloge na različitim sajtovima nije dobra ideja. Međutim, uprkos argumentima logike, mnogi korisnici uporno nastavljaju... Dalje
Facebook od sada dostupan i preko Tora
Društvene mreže, 03.11.2014.
Dobra vest za ljubitelje društvene mreže Facebook koji žele da ostanu anonimni dok koriste svoj Facebook nalog: Facebook je u petak ponudio korisnicima mogućnost da se povezuju sa društvenom mrežom koristeći servis za anonimizaciju na Tor mreži zahvaljujući .onion adresi. Facebookova nova .onion adresa facebookcorewwwi.onion spaja korisnike sa Facebookovim centrom podataka i omogućava korisnicima Tora da zaštite svoje podatke i identitet. “Facebookova onion adresa obezbeđuje pristup Facebooku... Dalje