Facebook razmišlja o uvođenju ''dislike'' dugmeta, ali...
Društvene mreže, 11.12.2014.
Mark Zakerberg je na pitanje postavljeno na drugoj sesiji Pitanja i odgovori o tome da li Facebook razmišlja o "dislike" dugmetu odgovorio da se o tome mnogo razgovara u kompaniji. On ne misli da postoji potreba za svojevrsnim glasačkim mehanizmom ili dislike dugmetom, već da treba da postoje neki drugi izrazi osećanja za situacije kada vam se možda nešto ne sviđa. On je naveo primer kada se dogodi nešto što je tužno, i kada možda ne želite da “lajkujete” objavu. Kompanija razmišlja o “drugim osećanjima”... Dalje
Facebook više ne prikazuje rezultate pretrage sa Microsoftovog Binga
Društvene mreže, 14.12.2014.
Facebook je pre nekog vremena prestao da prikazuje rezultate pretrage Microsoftovog pretraživača Bing na svom sajtu, ali izgleda da to niko nije primetio do prošle nedelje kada su mediji izvestili o prekidu ove saradnje. Portparol Facebooka potvrdio je da se na sajtu društvene mreže više ne prikazuju rezultati pretrage sa Binga. Kompanija je prethodnih nekoliko godina koristila Bing u situacijama kada nije mogla da pruži svoje rezultate, ali joj sada kada je razvila sopostveni alat za pretragu takvo partnerstvo više nije neophodno. Dalje
Twitter počinje da prikuplja podatke o drugim aplikacijama instaliranim na telefonu
Društvene mreže, 27.11.2014.
Twitter kome su za ciljano oglašavanje neophodni podaci o korisnicima, počeće da prikuplja informacije o drugim aplikacijama koje su njegovi korisnici preuzimali. Od juče je kompanija počela da prikuplja podatke o drugim aplikacijama koje su njegovi korisnici preuzeli korisnici iOS i Android smart telefona. Ti podaci, kažu iz kompanije, će pomoći da bolje prilagodi sadržaj koji se korisnicima isporučuje. To uključuje i reklame, ali i bolje preporuke o tome koga korisnik može da zaprati kada se prijavi na servis. Dalje
Facebook dodao i treći antivirus svojim sistemima za otkrivanje sumnjivog ponašanja i malvera
Društvene mreže, 04.12.2014.
Facebook dodaje i treći antivirus svom servisu koji treba da pomogne da se "uhvati" maliciozni sadržaj u News Feedu i porukama koje šalju korisnici. Tehnologija slovačke kompanije ESET biće dodata tehnologijama kompanija F-Secure i Trend Micro koje Facebook već koristi pošto je Facebook ušao u partnerstvo sa ovim kompanijama u maju ove godine. “Pogled na naslove u poslednjih nekoliko meseci otkriva da malveri nastavljaju da budu stalni problem za vlade, kompanije i pojedince. Sa potencijalom da ostane... Dalje
Da li postoji tipičan psihološki profil žrtve Facebook prevara?
Društvene mreže, 04.11.2014.
Dvogodišnja studija o Facebook prevarama koju je sproveo proizvođač antivirusa Bitdefender pokazala je da su prevaranti uspeli da zaraze računare miliona korisnika uz pomoć manje-više istih trikova. Tim sastavljen od analitičara ponašanja korisnika i psihologa analizirao je vodećih pet kategorija Facebook prevara i došao do zaključka da nema pravila i nema tipičnog profila žrtve ovakvih prevara. S obzirom da se i u stvarnom i u online životu svako ponekad ponaša iracionalno, svaki korisnik Facebooka... Dalje
Facebook želi da korisnicima bude jasnije kako da kontrolišu svoje informacije na društvenoj mreži
Društvene mreže, 14.11.2014.
Facebook koji je mnogo puta u prošlosti kritikovan zbog netransparentnosti u pogledu toga kako prikuplja i koristi podatke svojih korisnika, objavio je ove nedelje da će promeniti svoju politiku o podacima u tom smislu da ona bude razumljivija korisnicima društvene mreže. Facebook je pokrenuo web stranicu nazvanu “Privacy Basics” kako bi pomogao korisnicima da njihovo iskustvo korišćenja društvene mreže bude u skladu sa njihovim željama. Na ovoj stranici korisnici mogu dobiti savete o tome... Dalje